Okul saat 01.30'da bitiyordu ve Biz Cansu ile Hemen Babamın evine gittik Çünkü teyzeme giderken yanıma çok fazla eşya almamıştım.Eve girdikten sonra babamı arayıp eve geldiğimi söyledim Sonra hemen Odama çıktık ve Dolabını açıp ne giyeceğimi düşünmeye başladım.Diz kısmında ufak bir yırtık olan yırtık pantolonumu ve Onun üzerinede Omuzları açık Siyah bir bluz Ve ayakkabı olarakta Yeni aldığım Spor ayakkabılarımı giyiceğim Cansu ise Kendi tarzına uyan Kırmızı bir elbise giyecek Diz üzerinde Omuzları açık bir elbise Altınada Güzel bir Sandalet ve ayak bileğinde Ufak yıldız detayları olan bir halhal.Üzerimize giyeceklerimizi hazırladıktan sonra saçlarımızı yapmaya karar verdik ben Saçlarımı Düzleştirdim Cansu ise Hafif Dalgalar yaptı ve Saçının üzerine benim Papatya tacımı taktı Cansu Çok belli olmayan kırmızı bir ruj sürdü Ve hafif bir makyaj yaptı.Ben Makyaj yapmadım çok gerek duymadım.Bugün Cuma olduğundan Cansu annesinden izin aldı ve Bugün Bizde kalıcak.Saat 3'e çeyrek vardı ve biz daha evden çıkamamıştık.Hemen evden çıktık ve Taksiye bindik 10 dk içinde Okulun bahçesine varmıştık.Biraz bekledikten sonra Mert ve Efe Yan yana geliyorlardı.Cansu Mert'u görünce ayağa kalktı bende aynısını yaptım Ve Cansu mert'e Sarılırken ben Efeye selam verdim ve Yanıma gelmesini işaret ettim ve ardından Kendimde bir cesaret buldum ve Onun kulağına şu cümleleri fısıldadım "Bende Seni seviyorum Efe Korkmaz" Efenin hafif bir şekilde gülme sesleri kulağıma gelirken Efe Bu sefer Cansu ve Merte bağırdı Hey! Millet Izleyin şimdi...
Efe Diz çöker ve şöyle der;
O zaman Benimle birlikte olmayı kabul eder misin? Su Yıldırım...
Neden bilmiyorum ama biranda gözlerim dolu vermişti ve Tek söylediğim şey "Ben seninle herşeye varım" Cümlemin bittiği gibi Efe'nin bana sarılıp beni döndürmesi bir oldu...Beni yere indirdikten sonra ben kahkaha atıyordum ve Cansu bana Mert'in elini tutmuş bir şekilde bakıyordu.Bende Efe'nin elini tuttuktan sonra yürümeye başladık.Biraz yürüdükten sonra Efe'ye nereye gidiyoruz diye sordum o ise Şöyle cevap verdi;"Ayaklarımız ve Kalbimiz bizi nereye götürürse oraya gidiyoruz sevgilim" Efeden bu cevabı beklemiyordum Ve ardından hemen heyecanla şunu söyledim "Sinemaya gidelim mi ?" Olur gidelim sen nasıl istersin ama önce bizim şu çifte kumrulara bir soralım dedi Bende başımla onayladım.Cansu ve Merte sorduk onlarda onayladılar.En yakın olduğumuz sinema salonuna gidip bir filme girdik.Filmi izlemeye başladık ve Ben gözlerimi açtığımda filmin son Kısmıydı nasıl ya şimdi ben girdigimiz filmin Gürültüsünü Unutup uyumuş muydum ? Hemde Kalktıgımda Başım Efenin omuzunda ve elimde Efe'nin Göğüsundeydi.Film bittikten sonra Ben uykulu uykulu yürüyordum ve Efe bana bakıp sürekli gülüyordu En sonunda dayanamayıp Efeye atar yaptım;
-Ya ne bakıp bakıp gülüyorsun komik birşey mi var ?
-Yoo aslında komik birşey yok ama şuan aklımdan seninle ilgili o kadar çok şey geçiyor ki gülmekten kendimi alamıyorum
-Ne geçiyormuş senin aklından ?
-Mesela şuan seni arabaya kadar kucağımda götürebilirim.
- Senin araban mı var ?
-Evet Arabam var Niye şaşırdın ki ? Ayrıca seni kucağıma alıp taşıyacağım değilde Arabam olmasının seni şaşırtması acayip
-Bilmem şaşırdım daha 19 yaşına yeni girdin sanıyordum.
-Evet yeni girdim ama Ben ehliyetimi birkaç ay önce aldım
-O zaman Sana Bir izin veriyorum Aklından geçen Şeylerin bazılarını gerçekleştirme vakti...
-Tamam, O zaman arabayada az kaldı sıkı tutun...
Efe beni gerçekten kucağına aldı ve arabaya kadar götürdü.Cansu ve Mert gelince Efe,Merte arabayı kullanmayı teklif etti ve Mert kabul etti.Mert şoför koltuğuna cansuda onun yanına otururken Biz Arka koltuğa oturduk ve Efe ile aramızda biraz mesafe kaldı efe koltukta Bana bakarken Ben aramızdaki mesafeyi Kapattım ve Efe'nin elini tutup başımı göğüsüne Yasladım.Bir süre böyle durduk ve Bir anda bugünün Cuma olduğu aklıma geldi onu yarın göremeyecektim.Bu aklıma gelince Mert'in omzuna dokundum ve "Biraz daha dolaşabilir miyiz?"dedim.Mert Cansuya baktıktan sonra tamam dedi.Ben Efe'ye bakarken Bileğimde olan tokayı gördüm onu bileğimden çıkardım ve Efe'nin ince ve kemikleri belli olan bileğine taktım.Biraz dışarı bakayım derken deniz kenarında olduğumuzu gördüm Merte arabayı durdurmasını söyledim ve Arabadan indim benim ardından Efe de indi.Deniz kenarındaki bir banka oturdum sonra Efe de gelip yanıma oturdu ve başını bacağıma Koydu Yeşil gözleri bana bakarken Çok güzel gözüküyordu Elimi saçlarının arasında gezdirdim ve Efe gözlerini kapattı o an Hiç bitmesin istedim ama Tabiki bitti Hemde Cansunun beni azarlayan sesiyle Annen seni kaç kere aramış neden açmadın ?
-Duymamış olamaz mıyım ?
Olabilirsin ama Annen öyle bir bağırdı ki bende kendimi kaybettim Cansunun Sesinden efe de uyanmıştı Kalkıp arabaya doğru yürümeye başlayacaktık ama bir anda benim başım döndü ve Kendimi Efe'nin kollarında buldum.Efe beni elimden tutarak Arabaya götürdü kapıyı açmadan önce Beni kendine döndürdü ve bana sarıldı ve kulağıma şunları fısıldadı;
-Belki Evinin önünde sarılma fırsatı bulamam Seni Seviyorum.
- Seni Seviyorum...
Efe Kapıyı açtı ama ben binmek yerine Efeye döndüm Ve kendimi tutamayıp onu yanağından öptüm....Bugün biraz fazla cesaretlisin dedi Efe...••••••••••••••••
Efe'nin hissettikleriyle bu bölüm;
-Biraz fazla mı hızlı oldu acaba ?
-Hayır abi saçmalama Ben Cansuya sordum Severmiş öyle şeyleri.
-O sırada sormayı unuttum siz ne zaman bu kadar samimi oldunuz ?
-Samimi olamak Tanıştırayım Korkmaz Yeni Yengen...
-Onu anladım zaten...
Okul bittikten sonra Biraz okul çevresinde dolaştık Sonra Arabamla bindik ve kızlardan mesaj gelmesini bekledik.Kızların geldiğini umarak Bahçeye doğru yürüdük ve O ordaydı Su ordaydı Üzerine Siyah yırtık pantolon ve üzerinede Bir bluz giymişti Uzun Siyah saçlarını Açmıştı ve Bu beni gerçekten etkilemişti Çok birşey çaktırmadan yürümeye devam ettim ve Mert Cansunun yanına giderken Su bana onun yanına gelmemi işaret eden bir hareket yaptı ve Ben onun yanına yaklaştım aramızda çok mesafe kalmayınca bu sefer o bana yaklaştı ve kulağıma Seni Seviyorum diyerek fısıldadı o an içimdeki herşeyi insanlara bağırmak haykırmak istiyordum ama elimden Sadece mert'e bağırmak geldi ve Diz çöküp Su'ya küçük çaplı bir Teklifte bulundum oda kabul etti ve ardından kendimi tutamadım onu belinden tuttum ve döndürmeye başladım.Onun gülüşleri Kulağımda Yankılanırken Bende kendimden geçmiştim ve Artık onu yere indirmenin zamanı geldiğinin farkındaydım.Su'yu yere indirdim ve birkaç saniye sonra Tenime değen bir El hissettim Su elimi tutuyordu...Onunla Sinemaya gittiğimizde onu ilk defa uyurken gördüm ve Çok güzel uyuyordu.Onunla geçirdiğim her saniye her dakika çok güzeldi ve günün sonunda ondan hiç beklemediğim birşey yaptı... Yanağımdan olsa bile beni Öptü....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATÜRN
ChickLitO Gece Olacak Herşey oldu Ve artık Yeni Hayatımda Sadece ben Vardım Sadece "Ben"...