°•Δεν είμαι βαρετή, αλήθεια•°

691 30 5
                                    

Σόουυ!
Όπως είδατε αυτό δεν είναι part. Και θα αργήσω να ξανά ανεβάσω, πάλι. Και ζητώ συγνώμη αλλά και κατανόηση από όλους..

Απλά θα σας μιλήσω ως η Ίρις που γράφει την ιστορία «My new beautiful life with you».

Θα είναι ενδιαφέρον, αλήθεια(◕ᴗ◕✿)
__________________________________

Έχετε νοιώσει ποτέ φόβο? Όχι τον φόβο του να τρέμεις κάτι ή κάποιον. Τον φόβο της αγάπης..
Να λες ..
"ΌΧΙ! Δεν θα ξανά ερωτευτώ! ΌΧΙ! Δεν θα ξανά καλλιεργήσω βαθιά συναισθήματα για κάποιον. Δεν έχει νόημα να είσαι με κάποιον. Γιατί κάποια στιγμή θα χωρίσουμε. Και ξέρω ότι εγώ θα είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης. Γιατί εγώ θα δώσω ότι έχω και δεν έχω. Αλλά από την άλλη πλευρά δεε."
Μπορεί κάποιος να έχει πει αυτά τα λόγια. Αλλά ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι δεν μπορείς να γλυτώσεις τον έρωτα ή τον όποιον έρωτα.
Είναι κάτι όμορφο ναι. Αλλά μόνο όταν δύο όντα αγαπιούνται πραγματικά ο ένας για τον άλλον. Και θα θυσίαζαν ακόμα και τη ζωή τους για τον άλλον.

Οκ οκ κόβω.. ίσως γίνομαι σπαστική για κάποιους..

Με παρέσυραν οι σκέψεις μου.

|Λοιπόν ας μιλήσω για την ιστορία|

Καταρχάς θα αποκαλύψω ότι κάποια άτομα (τα περισσότερα) είναι υπαρκτά. Αλλά δεν είναι έτσι η ατμόσφαιρα. Εννοώ ότι δεν είναι όλοι μαζί στη Θεσσαλονίκη. Ή στο ίδιο σχολείο. Ή δε γνωρίστηκαν όπως γράφω στην ιστορία. Απλά είναι υπαρκτά πρόσωπα που τα "ένωσα".

Όσο για τον τίτλο..
Είναι μία ιδέα που με βοήθησε μία φίλη γιατί δεν μου ερχόταν τίποτα στο μυαλό, εκείνη τη στιγμή.

Αν και σκέφτομαι να αλλάξω τον τίτλο. Ακούγεται πολύ παραμύθι. Και δεν είμαι σίγουρη το αν θα είναι όντως παραμύθι ή όχι.

|Ας πάω στον εαυτό μου. |

Με λένε Ίριδα. Αλλά προτιμώ να με φωνάζουν Ίρις.
Είμαι 15, θα πάω Α' Λυκείου.
Σκοπεύω να πάω 1η Γενικό και μετά Επαλ, ώστε να μπορέσω να γράψω λίγο καλύτερα στις πανελλήνιες μέσω του Επαλ και να περάσω στη σχολή που θέλω.
Το τι θέλω? Για όσους τους ενδιαφέρει. Θέλω να πάω στην Καλών τεχνών στην Θεσσαλονίκη, για σκηνογραφία. Και για να περάσω πρέπει να γράψω πανελλήνιες περίπου στα 14.000 και κάτι, μόρια. Δηλαδή τίποτα σχεδόν.

Γενικά αγαπώ τις τέχνες. Η μητέρα μου μουσικός και ο πατέρας μου ζωγράφος. Και εγώ βγήκα μικρός Van Gogh(νομίζω έτσι γράφεται χδ).

Ένας ακόμη λόγος που δεν πολύ γράφω είναι γιατί είμαι από τη μία πρόβα στην άλλην. Είτε για θέατρο, είτε μουσικής, είτε ξανα για θέατρο.

Πρέπει να διαβάσω κι όλας για τις εξετάσεις. Νοιώθω ότι θα γράψω -20..
Με ρωτάνε αν έχω διαβάσει κάτι. Και απαντώ "Ναι.. λίγο ιστορία.. ένα κεφάλαιο..και δε θυμάμαι ποιο (ꈍᴗꈍ)"
Καταλάβατε όλοι ότι θα τα πάω τέλεια..γεειι..

Χομπις και Γενικά κάποια πράγματα για μένα:

•Παίζω κιθάρα,
γιουκαλίλι,
λίγο πιάνο,
κρουστά γενικά,
έκανα 1 χρόνο ντραμς
και θα αρχίσω μπάσο.
Ψιλό τραγουδάω(είμαι σε χορωδία).
Γενικά αγαπώ την μουσική.
•Ζωγραφίζω
•Κάνω θέατρο
•Αγαπώ video games
•Αγαπώ ταινίες και σινεμά γενικότερα.
•Είμαι σε "γυναικεία" ομάδα ποδοσφαίρου.
•Με φωνάζουν κρίπουλα και άλλα πολλά (≧▽≦)
•Είμαι φουλ κυκλοθυμική.

Δε μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό αυτή τη στιγμή. Αλλά ναι. Σε γενικές γραμμές αυτή είμαι εγώ.
Το ήσυχο παιδάκι της τάξης που δεν αντέχει τα παιδιά της ηλικίας του, με τα ακουστικά στα αυτιά και δε μιλάει σε κανέναν εκτός αν του μιλήσουν οι άλλοι πρώτα.(εκτός αν εξαιρέσουμε την κολλητή μου)
_________________________________

Τεελος πάντων..
Πείτε αν άρεσε αυτό του είδους "διάλειμμα".

Σε όσους γράφουν ή θα γράψουν εξετάσεις εύχομαι καλή επιτυχία.

My new beautiful life with youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz