Yun'dan
Evimize gelmiştik ve iki gündür sadece evde suspus oturuyorduk.
Ben her gece olduğu gibi yani şuan melek olan bebeğim için ağlıyordum o gitmişti ama eminim şuan daha da güvendeydi.
Jimin ile birlikte yatmıyorduk nedenini bilmiyordum ama o yanıma gelmeyip küçük odada kalıyordu.
Gece saat 02:35'i gösterirken ağlamaktan yorgun olan bedenimi zor da olsa küçük adımlar ile Jimin'in kaldığı odaya yönelttim. Özledim hemde haddinden fazla.
Küçük odanın kapısına vardığımda içerden gelen sesler beni endişelendiriyor ve kapıya daha çok yaklaşmama neden olurdu.
Jimin'in iç çekişleri sessizce odaya yayıldığını sanırken yanılıyorlardı.
Yavaş ve sessizce kapıyı açtım. Karşımda yastığa sarılmış ve hıçkırarak ağlayan bir Jimin görmeyi beklermiş gibi yavaşça yanına ilerledim.
Yanağıma düşen su damlası bana ne ara ağlamaya başladığımı sorgula gereği arz ettiriyordu.
Iki gündür açmadığım ağzımı zor da olsa açtım ve ağlamaktan çatlamış ve titreyen sesimi odaya bahşettim.
"S-sevgilim?"
Jimin hemen yüzünü eli yardımı ile sildi ama nafile sildiği göz yaşlarını yerini yenileri alıyordu benim de öyle.
"E-efendim?" Demişti sadece
Yanına oturdum ve kollarının arasına sığınıcasına girdim. O ise kollarını belime doladı ve saçlarıma burnunu daldırdı ve sanki iki gündür hiç temiz hava almamış gibi kokumu içine çekti.
"Seni özledim Jimin hemde fazlasıyla" dedim yorgun sesimle.
"Benden seni çok özledim sevgilim bende." Dedi sakince.
Jimin'in yüzünü ellerimin arasına alarak yüzüne yaklaştım ve dudağına küçük bir buse kondurdum.
Ve kucağına oturup kedi misali kıvrıldım o ise sadece sarılıp saçlarımı öpüp kokluyordu.
"Biliyor musun sevgilim? Bizim bebeğimiz gitti ama gittiği yerde bizi izliyor ve biz böyle yaparak onu dahada üzüyoruz. Sonuçta Tanrı işini biliyor." Dedim sakince.
"Cidden bizi izliyor mudur Yun?" Dedi merakla.
"Evet sevgilim biz onu göremedik ama o bizi her an görüyordur."
Jimin gözlerini camdan dışarıya, karanlık gökyüzüne dikti ve mırıltı şeklinde konuşmaya başlamıştı.
"Bebeğim seni göremesemde inan ki çok seviyorum 'Annen' de seni çok seviyor."
Jimin kendi kendine fısıltı şeklinde konuşurken kurduğu cümlede 'anne'
Kelimesi geçince sessizce iç çektim tabi ne kadar sessiz olduysa.~~~~~~
Ne kadardır uyduğumu bilmiyordum.
Heryerim tutulmuştu.Sessizce Jimin'i uyandırmamak için biraz fazla çaba sarf etsemde uyandırmadan kalkmıştım.
Hemen ılık bir duş almak için banyoya girdim ve üzerimde be var ne yok çıkarıp kirli sepetine tıktıktan sonra ılık suyu vücudumda hissettim.
Üzerime koyu bordo tonunda rahat olduğunu düşündüğüm saten biraz fazla yırtmacı olan geceliği giyip üzerine Sabahlığımı giyip saçlarımı tarayıp Jimin'in yanına tekrar yatıp bu sefer uyumak yerine onu izlemeye başladım.