O yazışmadan sonra hemen Instagramda onu ararsın ve direk karşına Reynmen diye çıkar. İstek atıp atmama arasında kalsan da gözlerini kapatıp takip et butonuna basarsın. Telefonu kapatıp yatağa fırlatırsın ve yarın ki buluşmayı düşünerek banyoya girersin. Güzel bir duş alır ve elini telefona uzattığın an bir bildirim gelir isteksizce telefona bakarsın. Instagramda. "Reynmen seni takip etmeye başladı" ağzın kulaklarına varır. Hesabına girip biraz attığı gönderilerine bakıp uykuya dalarsın. Sabah mesaj sesiyle gözlerini aralarsın telefona bakmanla yataktan düşmen bir olur. Gelen mesaj şudur. "Günaydın canım"
Yani Reynmen den böyle bi mesaj geliyor. 🙌🙌🙌🙌🙌🙌💃💃💃- Günaydın
- Naber ne yapıyosun
- Daha yeni kalktım desem
- Aaa saat 10' a geldi hala uyuyomusun
- Evet😳
- Kahvaltı diye düşünmüştüm ama öğle yemeğini beraber mı yesek.
- Tabi olur..Yataktan ışık hızıyla kalkıp en güzel kıyafetlerini giyersin. Çünkü ondan birazcık hoşlanmaya başlamışsın. Makyajını da yaptıktan sonra aynada kendine söyle bir bakarsın. Acaba oldumu diye düşünürken telefonuna bir mesaj daha gelir heyecanla bakarsın ki Yusuf'tan " Evine yaklaştım hazırsan seni alayım" senin elin ayağın birbirine dolanır ne yapacağını şaşırırsın ki o ses kapı zili çalar hemen üstünü başını düzeltip kapıyı açarsın " Hoşgeldin Yusuf ben de tam çıkıyodum " dersin Yusuf gözünü senin üzerinden alamaz ve " Çok güzel görünüyorsun,hadi gel. " Deyip arabasını işaret eder. Birlikte arabaya binip çok hoş bir çay bahçesine gidersin.
Çay bahçesine girersiniz güzel bir yer bulup oturursunuz denize yakın ferah bir ortamda Yusuf'la karşı karşıya...
Ama Yusuf gözlerine bakamıyodur acaba hoşlandığını için mi yoksa öylesine mı diyerekten Yusuf'a bi soru sorarsın " Buraya gelmekle ne iyi ettik "
Yusuf'ta başını kaldırıp sana bakar tabi senin için erişmiştir. Ama birşeyler ters gidiyodur Yusuf'un yüzü düşmüştür. Anlamsız bir şekilde bakarken dayanamayıp sorarsın " Ne oldu Yusuf moralin bozuldu sanırım" dersin Yusuf'ta arkadaki masayı işaret ederek eski sevgilimde burdaymış. Seninde bı anda gülümsemen solar. Artık Yusuf'ta senin onu sevdiği anlar ve kafasında bir plan kurar.
- " ismin" gel senle bi oyun oynayalım
- Nasıl bi oyun
- Şey sevgili gibi davransak olur mu
- Olur
Yusuf senin yanına gelir biraz daha yakınlaşırsın. Tabi senin de küçük bir kalp aksaklığı yaşamana sebep olmuştur. Yan yana bir kaç dakika sohbet ettikten sonra o kız gelip " Bu kadar çabuk bitirebildin ha Yusuf öyle olsun " der ve gider.
Kız gittikten sonra seni bi gülme krizi tutar. Yusuf'a dönerek " sen bu kızla mı çıktın" deyip tekrar gülmeye başlarsın ve Yusuf'ta sana eşlik eder. Birlikte güldükten sonra sarıldığınızı fark eder etmez ayrılırsın Yusuf öksürerek " ımm şey özür dilerim öyle bi an da oldu" der ve sende " yok önemli değil " dersin. Ama kıpkırmızı olmuşsundur ve bir süre birbirinizin yüzüne bakamazsınız ortam bı an sessizleşir. Bu durumu Yusuf bozar " Artık eve mi gitsek " sende olumlu anlamda başını sallarsın. Yusuf'la beraber arabaya binip yola çıkarsınız ikinizde birbirinize bakamıyorsunuz. Evine yaklaşınca Yusuf " yarın tekrar buluşmaya ne dersin" " bugünkü kadar eğlenceli geçecekse olur. Evine gelmişsindir. Arabadan inip kucaklaşıp sen evine girersin oda sen girdikten sonra arabaya binip uzaklaşır. Yatak odasına çıkıp o sarıldığın anı ve yarını düşünürsün.