The Walking Dead ή αλλοιώς ο κόσμος μας κυριευμένος από ζωντανούς νεκρούς... τι θα γινόταν αν ξυπνούσαμε ένα πρωινό και για αδιευκρίνιστους λόγους ο κόσμος μας είχε μετατραπεί σε έναν κόσμο που οι ζωντανοί νεκροί υπερτερούν?
Τι θα γινόταν σε έναν κόσμο που τα ζόμπι κυνηγούν τους ανθρώπους? Τι θα γινόταν σε έναν κοσμο που αν τα ζόμπι σε πιάσουν και σε δαγκώσουν γίνεσαι κι εσύ ένας από αυτούς?
Τι θα γινόταν σε έναν κοσμο που οι άνθρωποι ειναι το θήραμα και οι νεκροί είναι οι κυνηγοί?
Η θρυλική τηλεοπτική σειρά The Walking Dead αφηγείται ιστορίες καθημερινής επιβίωσης σε έναν κοσμο που οι νεκροί υπερτερούν. Δεν σκέφτονται, δεν αγαπούν, δεν ζουν στην κυριολεξία, αλλά ειναι με κάποιον τρόπο ζωντανοί, ειναι περισσότεροι από τους ανθρώπους και είναι πολύ πεινασμένοι!
Με τι χορταίνουν? Μαντέψτε....
Δεν ξέρω πραγματικά γιατί κόλλησα με την σειρά αυτή και είδα το ένα επεισόδιο μετά το άλλο, ολοκληρώνοντας την μέσα σε λίγες ημέρες.
Δεν μου άρεσαν ποτέ οι ταινίες με ζόμπι, αλλά το The Walking Dead ειναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή τηλεοπτική σειρά με ζόμπι
Είναι η εξιστόρηση του μέχρι που ειναι ικανός να φτάσει ο άνθρωπος για να επιβιώσει
Είναι η εξιστόρηση του μέχρι που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος για να προστατέψει αυτούς που αγαπάει
Είναι η εξιστόρηση του τι θα γινόταν αν αύριο εξαφανίζονταν όλα όσα θεωρούμε δεδομένα
Είναι η εξιστόρηση της απληστίας του ανθρώπου
Είναι η εξιστόρηση του έρωτα που πάντα θα βρει τρόπο να γεννηθεί, ακόμα και μέσα στις πιο αδυσώπητες συνθήκες
ΤοThe Walking Dead αποτελεί πλέον μια από τις θρυλικές τηλεοπτικές σειρές σε παγκόσμιο επίπεδο. Όχι γιατί φοβόμαστε τα ζόμπι. Όχι γιατί θέλουμε να μάθουμε να αποφεύγουμε τους νεκρούς που με κάποιον τρόπο ζουν...
Το The Walking Dead αποτελεί μια από τις πιο θρυλικές τηλεοπτικές σειρές γιατί μας αφηγείται πως το πιο επικίνδυνο ον του πλανήτη μας ειμαστε εμείς οι ίδιοι....