Capitolul 5

1.9K 44 0
                                    

5:17 a.m
P.o.v Sara
•si inca nu pot sa ma inteleg.In intunericul bleg din camera stau treaza si mintea-mi fuge la ea.E un fel de deja vu,ceva nou,ceva care ma atrage.Ma copleseste.Ma excita.Si ma ingrozeste.
Imi sting tigara si ma ridic din pat.Ies pe geam si simt aerul rece al diminetii.
•e imposibil.E la fereastra.Nici ea nu doarme.O vad aproape dezbracata cum fumeaza si priveste cerul.Ma controleaza.Fiecare miscare a ei ma controleaza.Si eu nu ma las niciodata controlata de nimeni.Ma imbrac aleatoriu si ies din casa.Incerc sa nu ma mai uit spre ea dar il vad brusc pe Isaac cum suna la usa.

P.o.v Rose
•in atatea ganduri despre ea sting repedele luminile si imi inchid fereastra.Isaac e mult prea mult pentru mine acum.Nu am chef de explicatii sau de el.Imi bag castile in urechi si las soneria in voia sortii.
-Amanda?Dormi?
-Normal.E 5 dimineata.
-Si in cateva ore ai cursuri.Te trezesc eu.Acum am ceva treaba.
-Doar stinge lumina si lasa-ma in pace!
•Imi iau o camasa pe mine si plec unde vad cu ochii.Simt ca ma sufoc.
•Par grabita.Mergeam, dar fara sa stiu spre ce ma indrept.Cert e ca trebuie sa uit de ea.Macar pana ajung la liceu.

P.o.v Isaac
•O merita.Nu am pentru ce sa ma invinovatesc.

P.o.v Rose
•Era pustiu si innorat.Nici nu vedeam pe unde calc prin ceata aia,dar nici sa ma opresc nu puteam.Vad o silueta.Si o recunosc instant.E prima data cand nu stau pe ganduri.
-Neata.

P.o.v Sara
Are asa o voce de copil.

-Hei.Se pare ca cineva a dormit bine aseara.
-Sa stii ca din contra.
-De ce?Probleme cu iubitul?
-Sa zicem.Ai un foc?

p.o.v Rose
•imi vorbeste ragusit si indiferent.Dar in acelasi timp zambeste.Si fumeaza.Si se joaca cu mintea mea.
•privim norii.Sta sa ploua.Nu stiu de ce,dar imi pun capul pe umarul ei si ea nu ma respinge.Ba chiar ma atinge posesiv pe spate.Ma uit la ea.Si isi intoarce si ea capul catre mine.Imi atinge fruntea.Si-si umezeste buzele.

p.o.v Sara
•Vreau s-o sarut.Si ea vrea sa o sarut.O simt cum tremura.Dar nu-mi sta in fire.E superba.Ne tot apropiem si o vad cum inchide timid ochii.

-Mai vrei focul ala?

p.o.v Rose
•Ma innebuneste.Si e perfect constienta de asta.
•deschid ochii brusc.
-D..Da.
•imi zambeste si imi atinge obrazul.Imi sopteste la ureche usor.
-Data viitoare nu te mai avanta in lucruri pe care nu le poti duce.
•si isi scoate bricheta din buzunar.

P.o.v Sara
•ador s-o vad indragostita.Ii citesc in ochi nerabdarea si dezamagirea.Si stiu ca regretele sunt doar de moment.

p.o.v Rose
•ma sufoca.
•fumam cateva tigari si ii spun:
-E tarziu,nu crezi?
-Trebuie sa ajungi undeva?
-In acelasi loc in care trebuia sa fii si tu de aproape o ora.Avem cursuri.
-Ai incredere in mine?
-Poftim?
-Ai incredere in mine?
•as fi vrut sa ii spun ca am toata increderea din lume.Ca ma las pe mainile ei indiferent de ce mi-ar cere si ca nu-mi pasa de nimic atata timp cat sunt cu ea.
-Da.Am.
-Vino cu mine.
-Nu avem timp.Deja am intarziat.
-Preferi sa rezolvi integrale decat sa iti petreci ziua doar cu mine?
•ii zambesc promitator.
-Stii ca nu.
•ma ia de mana si incepem sa alergam.
-Unde mergem?
•o intreb razand.
•iar ea imi raspunde la fel de entuziasmata:
-Sa fim doar noi.

Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum