Buruşturulmuş Kağıt

992 59 116
                                    


(Açıklama kısmını okuyun ve öyle başlayın lütfen yoksa bir şey anlamazsınız.)

Ders bitmek üzereydi. Severus Lily'nin hemen arkasında oturuyordu. Hemen arkasında ise Sirius Black oturuyordu. Sirius Severus'u hiç sevmezdi. O Lily olayından sonra bile iyice sevmemeye başlamıştı.

Severus tam kağıdı çıkarırken Lily'nin yanındaki sıradaki James ile konuştuğunu fark etti. Kağıdı tekrar cebine soktu. Kulak misafiri oldu.

James : Yılbaşı balosu yaklaşıyor. Kiminle gidiyorsun?
Lily : Hiç bir fikrim yok ama en yakın arkadaşımla gidebilirim.
Severus terlemeye başladı. Korkuyordu.
James : Kim?
Lily : James, dalga mı geçiyorsun?
James gülümsedi.

Severus'un gözü dolmuştu. Kalbi çok hızlı atıyordu.
Boğazı düğümlenmişti. Kitaplarını çantasına hızlıca koydu. O sırada Sirius Severus'un gözlerinin dolduğunu fark etti. Şaşırmıştı.
Severus çantasını omzuna takıp giderken kağıdı çöpe attı. Ardından hızlıca sınıftan çıktı.

Lily onu görmüştü. James konuyu değiştirip başka bir konu açınca Lily ona döndü.

Sirius kağıdı fark etmişti. Herkesin sınıftan çıkmasını bekledi. Lily ve James gülüşerek sınıftan çıkarken James durup  Sirius'a döndü.
"Patiayak gelmiyor musun?"
Sirius "Küçük bir not almam lazım, iki satır bir şey yazıp yanınıza geleceğim çocuklar." dedi.
"İyi. Dışarıda olacağız. Çabuk ol." dedi James. Sonra Lily'le beraber çıktılar.

Sirius hızlıca kalkıp çöpe doğru yürüdü. Çöpe baktı,evet kağıt orada duruyordu. Sirius çöpün yenilendiğinde ve tek çöpün o kağıtlar olduğuna şükretti. Tam elini sokup kağıdı alırken kapıda James göründü.

"Hey Patiayak ne yaptığını sanıyorsun?"
Sirius küçük bir çığlık atıp doğruldu elindeki kağıt parçalarını hemen arkasına gizledi. Ama ne yazık ki James buruşturulmuş kağıdı görmüştü. "Nedir o?" dedi James.

Sirius irkildi. Konuyu değiştirmeye çalıştı. "Ödümü k-koparttın Çatalak! Burada ne işin var?
James "Kitabımı unutmuşum. Elindeki kağıt çöpten alınacak kadar önemliyse bizde okuyalım?" James Sirius'un üzerine yürüdü kağıdı almak için
Sirius soğukkanlı görünmeye çalıştı. "Ne saçmalıyorsun James? Ders notları bunlar. Yanlışlıkla başka bir kağıt s-sanıp yırtmışım."
Eli hala arkadaydı ve geri geri gitmeye başladı.
"Konuşmandan pek öyle görünmüyor ama, kekeliyorsun." dedi James.

Sirius tam ağzını açıp konuşacaktı ki James ani bir hareketle kağıdı çekip aldı.
"James ver şunu! Sana diyorum!" Sirius peşinden gitmeye başladı. James bunun bir mektup olduğunu anladı. Başlığı okumadan kim tarafından yazıldığına baktı. "Severus Snape"
James hızla bahçeye çıktı. Sirius da arkasından geliyordu.

James elindeki kağıtla dışarı çıktı. Hemen ağacın orada dibine oturmuş kitap okuyan Snape'i gördü.
James bağırdı.

"Hey Sümsükus!"
Snape kitaptan başını kaldırdı. James'i ve elindeki kağıdı gördü. Lily ve Alice Longbottom bahçedelerdi ve olayı fark etmişlerdi. Herkes başını Severus ve James'e dikmişti.

Severus anladı. Hızlıca kitabı yere fırlatıp ayağa
kalktı. James'in duyabileceği bir biçimde konuştu.

"Yapma.!"

James'in yüzünde zafer sırıtışı vardı. Sirius daha yeni gelmişti. Nefes nefese kalmıştı. Kimse ona bakmıyordu şuan, herkesin gözü James ve Lily'nin üzerindeydi.

"Bakalım bu kağıtta neler yazıyor?" dedi James.
Severus'un kalbi yerinden çıkacak gibiydi. Çareyi sözlerde aradı.

"Yapma dedim sana! Birinin özelini dışarıya vurmaktan utanmıyor musun?!"

Herkes bir iki adım uzakta olan James ve Severus'un etrafında büyük bir daire oluşturmuşlardı.
James Severus'a bakarak alay edercesine gülüyordu. Severus doğrudan James'e bakıyordu.
James Severus'dan gözlerini ayırmayarak, elindeki kağıdı açtı. Herkesin duyabileceği şekilde okumaya başladı.

"Lily. Hayattaki sevdiğim tek kız. Bu mektubu sana gecenin bir yarısı yazıyorum. Sana ne kadar değer verdiğimi bilmeni istiyorum. Kimse seni benim kadar sevemez Lily bunu bilmeni istiyorum. Senden gerçekten o lafı ettiğim için sonsuz kez özür diliyorum. Ben beni sevdiğine inanıyorum. Yani inanmak istiyorum. Tamam, inanmak istemeyi denedim. Belki, belki birgün evleniriz ve bir tane çocuğumuz olur... kimse bilemez değil mi? Bu mektubu hem yaptığım salaklığı affettirmek ve seni yaklaşan baloya davet etmek için yazıyorum-

James devamını okuyamadan Severus James'in üzerine atladı. James'e yumruk atmaya başladı.
"Yapma demiştim sana!"
Severus sinirlenmişti. Kimse müdahale etmiyor, "Vur,vur!" diye bağırıyordu.

Sirius hemen öğrencileri bir kenara fırlatmaya başladı. "Çekilin, çekilin dedim size!"
Severus James'in yüzünü darmadağın ediyordu. James'de Severus'a bir yumruk attı. Anlaşılan
Sıra James'e gelmişti. James Severus'a Severus'un attığı yumruklardan daha sert yumruklar atıyordu. James sözleri vurgulayarak, "Lily,(yumruk) benim, seni, (yumruk) sevmiyor,Sümsükus!" Lily bağırmaya başladı. "Yardım edin yardım edin!"

Hemen Sirius koştu ve ayırmaya çalıştı. Tek ayırmaya çalışan kişi oydu ve tek başına ayıramıyordu.

Bahçeye Elinde kitaplarla ve diğer eliyle de çikolata yiyen Remus geldi. Kalabalığı
Görünce "N'oluyo lan!" dedi.

Kitapları yere atıp elindeki çikolatayı da ağzına atıp hemen kalabalığın yanına geldi ama göremedi, bu yüzden yanındaki Alice Longbottom'a sordu. "Ne oluyor?" Alice genç adama döndü. "Snape ve Potter dövüşüyor!" Remus'un yüzündeki gülüş silindi. Kıza cevap vermeden hemen koşup kalabalığı yardı. Sahneye gelince onları ayırmaya çalışan Sirius'u gördü. Sirius Remus'u görünce konuştu. "Sonunda Remus yardım et!" dedi.

Büyük uğraşlar sonucu iki düşmanı ayırdılar.
Sirius Severus'u, Remus ise James'i tutuyordu.
Ama ikisi de çok hırçınlaşmıştı. Severus öksürüyordu. Yavaşça ayağı kalkarken bir daha saldırmasın diye Sirius onu hemen kolladından tuttu. Aynı anda "Bırakın beni" dediler. Severus sakinleşmiş rolü yaptı. Sirius Severus'un sakinleştiğini görünce onu bıraktı. Remus'da "Sakın bir şey yapma James." diyerek James'i bıraktı ve iki düşman karşı karşıya geldiler. İkisinin de yüzü kanlar içerisindeydi ve nefes nefese,nefretle bakıyorlardı birbirine.
Severus barışırmışçasına elini uzattı James'e.
James anlamadı. Lily bundan faydalanmak istedi.
"Hadi James, artık şu aranızdaki düşmanlık bitsin! Kabul et işte pişman olmuş o! Ben seni seviyorum. Benim için yap şunu!" ağladığı için rimeli akmıştı.
Lily bunları derken James gözünü ayırmadan Severus'a bakıyordu. Gözlerini kapatıp derin bir nefes alıp verdi. James elini uzatmaya başladı. Uzatırken Herkes sevinmişti ancak...

Ancak tutuştukları an Severus James'i kendine itip sıkı kafa atmıştı. Lily dahil bütün kızlar bir anda çığlık atmaya başladı. Severus hariç Etraftaki herkes şoka girmişti... ortalık fısıldaşmalar "adamsın Severus!" gibi bağırmalarla kaynıyordu.

İlk bölüm aksiyon dolu oldu DŞSPDŞSP umarım bu kitap tutar çünkü büyük özenle yazdım bu bölümü.

I Beg You || SnilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin