Μπαμπας:Λοιπον...θα σου τα εξηγισουμε ολα...μην ανγχωνεσαι....θα σου τα εξηγισουμε και θα σου πουμε και ποιοι ειναι και οι πραγματικοι σου γονεις....
Καθησα εγω ησυχα και τους ακουγα...
Α εχεις και αυτια?δεν το ηξερα!!!η τεχνολογια εξελισεταιιιι!!!ουαου!!!
Μπορει να την καποιος να σκασει?ΝΑΙ ΕΧΩ ΑΥΤΙΑ!!!!
Νανσυ:Πειτε...
Αχιλλεας:Παω να φωναξω και τον david και ερχομαι...
Ο Αχιλλεας σηκωνεται και παει μεσα να τον φωναξει...
Μπαμπας:Θα περιμενουμε και τον David....δεν εχεις συναντισει ακομα τους γονεις του?
Νανσυ:Εσεις πως με βλεπετε να τους εχω συναντισει?
Τοτε απο μεσα ερχονται ο Αχιλλεαες και ο David...
David:Γεια σας...
Λεει και και ερχετε να κατσει και αυτος απο την αλλη μερια του καναπε διπλα μου...και τους κοιταει με μισο ματι...
Γιατι ολοκληρο δεν εχει?
Οχι του το εφαγες εσυ!!!
Μα εγω δεν τρωω ματια...
Τρως και δεν το ξερεις....
Μπαμπας:Λοιπον...david γεια σου...θελουμε να σας πουμε κατι...οι αληθινοι σας γονεις ειναι του david οι γονεις...Νανσυ...πραγματικα συγγνωμη...δεν μπορουσαμε να στο πουμε κανενας μας...οι γονεις του david δεν ηταν καλα οικονομικα..ειμαστε φιλοι μαζι τους..αυτοι μας ειπαν που ειστε ολοι...αλλα εγω ποτε δεν θα σταματησω να σε βλεπω σαν το μικρο κοριτσακι μας που ετρεχε απο εδω και απο εκει και φωναζε μπαμπα μπαμπα θελω αυτο θελω εκεινο...
Δεν ηξερα τι να πω ειχα μεινει αφωνη...γυρισα κοιταξα τον daivid και μου εκανε νευμα να τους συνγχωρησω...δεν ηξερα τι συνεβαινε...
Νανσυ:Eπρεπε ομως να μας ειχατε πει κατι γαμωτο μου!!!
Μαμα:Πραγματικα θελαμε παρα πολυ...οι γονεις του david μας ελεγαν να μην πουμε τιποτα...ντρεποταν που δεν ειχαν λεφτα να σας μεγαλωσουν και τους δυο...εμεις ετσι προσφερθηκαμε να σε βοηθησουμε..τους ειπαμε να μενεις εκει αλλα ντρεποταν επειδη δεν ειχαν λεφτα...
David:Την υπολοιπη συζητηση Νανσυ νομιζω πρεπει να την κανουμε με τους γονεις μου...
Του γνεφω καταφατικα...
Νανσυ:Αλλα αυτη δεν ειναι συμπεριφορα γονιων προς κορης!!και να μην ημουν δικο σας παιδι επρεπε να ερχεστε να με βλεπετε!!εφωσον νοιαζεστε!!!
Ο αχιλλεας μου επιασε αμεσως το χερι μου για να ηρεμισω...και αξφνικα ηρεμισα αμεσως οντως...λες και ξερει αυτο το παιδι πως να με ηρεμει...ο ηλιθιος μπαμπουινος!!!η μυγοχεστρα μου!!!!
Μαμα:Μπορουμε να σε αγκαλιασουμε Νανσουλα?πραγματικα συγγνωμη...
Το μυγοχεστρα καλε ειναι καινουριο?
ΝΑΙΙΙΙΙ!!!ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ?
Ειδα ειδα που να μην εβλεπα...αφου ειμαι η ατυχη μεσα στο μυαλο σου...
Τι καλη φωνουλα που εισαι mindy....
Nανσυ:Αντε ελατε...
Τους αγκαλιαζω και τους δυο...τους συνγχωρεσα...οχι ολα!!!μονο αυτο!!!
Αχιλλεας:Μπραβο αγαπη μου!!!
Λεει ψυθηριστα στο αυτι μου και μετα παει μεσα...
Μαμα:Koριτσι μου εμεις αυτο θελαμε να σου πουμε...
Νανσυ:Σας συνγχωρω για το οτι μ αφεισατε μονη αλλα γι αυτο με τον david
Σηκωθηκαν και σηκωθηκα και εγω να με τον Αχιλλεα να του παμε μεχρι την πορτα...
Μπαμπας:Χαιρομαστε πολυ που σε ειδαμε κοριτσακι μου ελπιζουμε να τα ξαναπουμε και να μην τελειωσει ετσι...
Νανσυ:Φυσικα μπαμπα...
Τον αγκαλιαζω και γυρνανε και φευγουν...ε τι να τους κανω...ειπα να τους δειξω κατανοηση...γυρναω και εγω και βλεπω τον david και τον Αχιλλεα...
David:Παιζουμε ps ρε μαλακα?
Α καλααα....ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΑΖΙ.ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ PS?
Αχιλλεας:Ερχομαι ρε βλημα...μωρο μου θα παρουμε πιτσες?
Νανσυ:Θα παρουμε αγαπη μου
Μαζι θα παρω και εσενα σε ενα κουτι να σε βαλω να σε στειλω στην καραϊβικηηηη!!!
Μην σε παρω και σε σηκωσω χαλβα😂ρ χαλβα😂
Αχιλλεας:αγαπη μου 4 σπεσιαλ παρε γιγας...
Νανσυ:Ρε χοντρε ποσο θα φας?
Αχιλλεας:Παρα ποοολυ μου ελειψε....
Νδξσσξσγσηθςη ΝΕΥΡΑ!!!
Παω μεσα στην ashley...
Ashley:Κοριτσι μου τι εγινε?
ΟΟΠΑΑ ΚΑΤΤΤ
Τι λετε να γινει μετα?
Ελπιζω να σας αρεσε ως εδω μωρα μου τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο!!!
Παιδια συγγνωμη που αργα να γραψω αλλα η εμπνευση ειχε παει περιπατο☹️☹️😂❤️❤️❤️❤️😍😍😍😚😚😚
VOCÊ ESTÁ LENDO
i hate you, but....[Ολοκληρωμενη]
Ficção AdolescenteΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ....ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕ...Ο ΠΗΘΙΚΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕΕΕΕ???Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΛΛΑΣΕΩΣ ΔΗΛΑΔΗ....