Numele meu este,Samantha și fac parte din cunoscuta familie Morrison.Familia mea a devenit cunoscuta datorita strămoșului meu Andrew Morrison ,creatorul faimosului Inel al Adevărului . La prima vedere ar fi un lucru bun să faci parte dintr-o familie cunoscută dar acest lucru nu este chiar așa cum ar părea.
Acest Andrew a creat Inelul Adevărului un inel de o frumusețe rară din aur și în mijoc avea o piatră stranie de culoare galbenă După ce a creat acest inel a creat o altă serie de inele care dau puteri magice posesorului cum ar fi capacitatea de a zbura,de a fi invincibil în fata armelor,de a avea o viteza neobișnuit de rapidă pentru un om normal,de a putea să fi un om pește și așa mai departe.
Aceste inele chiar dacă i-au adus o faimă foarte mare i-au adus și foarte multi dușmani mai ales datorita primului inel creat. Primul inel ,cel al Adevăruliu are puterea de a da deținătorului toate cunoștințele din întreaga lume dar și capacitatea de a putea rezolva misterele cele mai ascunse ale acesteia.Alții afirma faptul că acest inel iți dă viata veșnica și puteri asemănătoare unui zeu.
Moartea acestuia subita la doar 50 de ani ,nu a scapat aceasta familie de acest blestem al inelului Adevărului. Imediat după moartea acestuia ,inelul a fost pierdut în negura timpului sau chiar distrus de dușmanii acestuia speriați de pericolul aflării unora dintre cele mai ascunse secrete ale Istoriei.
După cum spuneam acest inel blestemat a provocat o serie de necazuri familiei mele precum morții învăluite în mister și tot felul de accidente.Datorită notorietății inelului, famiia mea a fost mereu văzută prost în țara mea, până când străbunicul meu,Brian Morrison a hotărât schimbarea numelui familiei din Morrison în Rimble.
Odată cu această schimbare a numelui ne-am mutat din Marea Britanie în Germania într-un mic orășel bavarez.În acel oraș nu știe aproape nimeni de trecutul zbuciumat al acestei familii înafară de noi și de două familii foarte aproriate nouă care ,au avut un rol central la crearea acestor inele.Acele două familii sunt familia Harris și familia Silver.Când am împlinit 18 ani ,mi-am propus să caut acest inel considerat pierdut împreună cu prietenii mei: Nathaniel Harris și Angelica Silver.Scopul nostru este de a salva lumea ,de pericolele iminente pe care ,le va avea dacă inelul va pica în mâinii greșite. Trebuie să recunosc faptul că ,mama mea nu a fost de acord cu această idee dar după multe insistențe a fost nevoită să=mi dea acordul ei.Chiar îmi amintest vorbele ei uneori: "Nu te voi lăsa să cauți acul în carul cu fân ,oricat de tentant ar suna asta pentru tine și prietenii tăi.Sunt pericole prea mari pentru voi ,să căutați n inel pierdut chiar, dacă ar exista o pistă cât de mică de al căuta.Nu aș vrea ca ,această familie să mai aibe problemele pe care le-a avut în trecut."
Uneori îmi zic în gand:"Da ,poate are dreptate și ar trebuii să renunț la această idee.Dar nu aș putea renunța când ,știu că pot face ceva pentru ,a rezolva problemele omenirii.Și nu cred că ar strica să călătoresc peste tot în lume,împreună cu prietenii mei cei mai buni,Nathaniel și Angelica.Știu că drumul este periculos dar fiecare pericol îl vom întâmpina cu zâmbetul pe buze pentru a ne bucura de călătorie."
Abia aștept ,ziua cea mare care va venii peste 3 zile.Atunci vom începe să înfruntăm adevăratele pericole cu adversari formidabili în căutarea vestitului Inel al Adevărului.În ajutorul nostru a venit tatăl Angelicăi ,Edgar care, ne-a dat Inelul Invizibilității, Inelul Focului și Inelul Înghețului pentru a ne apăra de eventuali inamici.Nu cred că voi dormii din cauza,emoțiilor avute de mine în legătură cu ,această misiune importantă.Cred și eu! Ce persoană normală nu ar avea emoții ,în legătură cu o misiune care are ca ,miză aflarea marilor mistere ale lumii dar și salvarea acesteia ,din unele pericole iminente.
YOU ARE READING
Inelul Adevărului
General FictionInelul Adevărului ,este întâiul inel făurit de Andrew Morrison,unul dintre cei mai celebrii bijutieri ai secolul al XVIII-lea.Acest inel avea scopul aflării tuturor misterelor pe care lumea le ascunde. După moartea acestuia,inelul s-a crezut pie...