~2~

27 1 0
                                    

Kızlarla geceden kalmış gibiydik üstümüzü değiştirip taş ocağında buluştuk gazeteden evlere bakıyorduk bin liralık 4+1 bir ev almaya karar verdik beverly nin eski evine gidip evdeki ihtiyacımız olan bütün mobilya ve eşaları aldik eddie bizi mazağaya götürüp temizlik malzemeleri aldı eve vardığımızda kapıyı yüzümüze kapattı camdan "siz beceremezsiniz ben temizlerim dedi. Biz yaklaşık bir buçuk saat kapıda bekledik daha sonra bizi içeri aldı ev pırıl pırıldı herşeyi yerleştirmiş yatak odalarımız hariç bizim  düzenlememizi istemiş . " ha-ha hadi mmm markete gidelim yemek fa falan almamız gerekkkiyorr" dedi bil  ben bev luna ve Stanley   Markete gidiyorduk içeri girdiğimizde adam bizi köşeye çekti "sizi küçük hırsızlar" dedi bev luna ve Stanley utanıp kafalarını eydi ben noğulduğunu anlamadım ama adamın eline 30 dolar verdim . adam bana baktı bende adama boncuk boncuk adam "şu kız olmasaydı sizi varya " dedi ve arkasını dönüp gitti biz koşarak kaçtık ve başka markete geldik ihtiyaç duyduğumuz herşeyi aldık .
........
15 Eylül
Okullar açıldı 8/c deydim bizimkiler sınıfı değiştirdi  Bill ile Bev Luna ile Richie neden bilmiyorum ama Eddie ile ben  Stanley ile Ben  Mike ile o sarışın gıcık bir kız  ilk ders herşey yolundaydı teneffüste Luna ve Bev in yanına geçti ben üç sıra arkada Notlar alıyordum diğer ezikler  büfeden bize bişeyler almaya gittiler  .  Dannie ( o sarışın gıcık kız ) Bev in yanına gitti ona küfür falan ediyordu || Bev le böyle karşı karşılardı bizimkiler geldi tam Bill ayırmaya geliyordu ayağa kalkıp Dannie karşı sına geçtim " orospuluğunu erkeklere yapamayınca kızlara mı yöneliyorsun yazık biz kızız senin kaşarlığını  kokusunu alabiliyoruz  şimdi o kalkmış götünü al burdan siktir git. "   Dedim bütün sınıf bana baktı kız  kızları alıp gitti  bizim kiler yanıma geldi oha çok iyiydi falan dediler kafamı çevirdim Eddie bana çok tuhaf  bakıyordu hani filimlerde hoşlanmış gibimi ne bakıyorlardı ya öyle işte . Çıkışta kuyu evinin oraya gittik  orası yok olmuştu düz bir yerdi etrafı beyaz kırmızı çitlerle kaplıydı tam ortada kırmızı sert plastik balon vardı orası bizim yerimizdi balonun üzerine kaybolan sanılan ama ölen çocukların ismini yazmıştık . Bill Bev i eve bırakmaya gitti  Luna ve Richie eve gittiler Mike et dağıtmaya Ben kütüphane ye  . Stanley kiliseye .
Eddi kalkıyordu ben bileğini tuttum " kal taş ocağına gidelim "  dedim kesin gelemem diyecekti ama ben bileğinden elimi çektim elini tuttum koşarak onu taş ocağına getirmiştim ( alçısı çıkmıştı ) .  Cebinden bez çıkartıp kayanın üzerine serdi üzerine oturdu.

" Neden bu kadar titizsin " (Abby)

"Pis olmak kötü sence "( Eddi)

"Ben pismiyim yani "

" Hayır ( kafasını öne eyer ) "

Yanına gittim kafasını çenesin den tutarak kaldırdım kuma su döktüm çamur oldu Biraz alıp yanağına kalp çizdim ayağa kalkıp naptın diye bağırdı aynayı aldı yanağına baktı sonra bana güldü ayağa kalktım üzerimde sıfır kollu mini yapışık elbise vardı  elbisenin altın tuttum çıkardım altımda göbek deliğimin üzerinde siyah  iç çamarışırı üzerimde siyah südyen vardı suya girdim  belime kadar sonra Eddie çağırdım  kıyafetini çıkarttı altında siyah baskır vardı . Suya girdi karşıma geçti yüzündeki kalbi sildim  onu kolundan çekip karşıma koydum aklımdan öpüşmek geldi ama  Losers ın sesini duyunca vazgeçtim.

Bill : siz bbburda ne yayapıyosunuz ?
Eddi : temizlik :/
Richhie : kalplerini temizliyorlar dostum bu çok tatlı
Stanley: KES SESİNİ
Diye bağrınca hepimiz ona baktık Bill ne olduğunu anladı ki konuyu değiştirdi.

Abby ASH | Losers club 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin