Part 12

741 19 2
                                    

12 DEO:

Čekaj, šta sad on to reče? I zašto je pošao za mnom? To je bio sarkazam. Trenutno me taj dečko, držeći me za ruku, postepeno privlači sebi. Ne mogu reći da mi ne prija. Na licu ima neki tajanstven osmeh koji ne mogu da protumačim, koliko zbog ovih braon očiju koje su, ne znam ni kako da ih opišem, koliko zbog ovog njegovog postupka. Šali se, zar ne? Da, da, šali se. 'A bilo bi ti loše da se ne šali?' Nemam pojma, više mi ništa nije jasno. Kakav je ovo odnos? 'Kasnije razmišljaj o tome, on će te pre zažvaliti dok se ti setiš šta se dešava.' Oh, upravu si. Okej, šta se trenutno dešava? Auu, upravo me je u potpunosti privukao sebi. Opet osećam njega, ni ne brojim više koliko se puta to desilo. Nadam se da se spustio, ne želim da imam traume. Krenuo je da spušta svoju ruku niz moja leđa, zaustavivši je malo iznad moje zadnjice, učineći da se sva naježim. Kao i svaki put kada to uradi. Sigurno se samo zajebava. Samo mi nije jasno zašto.
„Zayn..“ Započela sam, mada sam se zaustavila kada se sav pribio uz mene, mirišući moj vrat. Pa zaista mogu da se pohvalim da ovaj ima jako lep miris, ali sam na njega potpuno zaboravila kada je moje nozdrve ispunio miris njegovog parfema. Onaj isti. E to je*eno dobro miriše! 'Alo, on ti je upravo predložio da imate sex, a tebi su misli skoncentrisane na parfeme.' Zašto ti uvek moraš da me podsetiš na ono na šta najmanje želim da mislim u tom trenutku? 'Glupačo, ne želiš da misliš na stvari koje te nerviraju ili smaraju, a ovo je sex! I ti si sasvim slučajno još nevina.' A kako ti to znaš?
„Odjednom osećam potrebu za tobom i..“ Šapuće, a ja njegov topli dah osećam na svom licu. Prokleto mi je lepo sada, i mislim da ću posle ovoga psovati sebe duže vreme. „..za tvojim telom.“ Okej, ovo nije bilo potrebno, ako me i dalje želi živu. Odmah zatim, približio je lice mom na taj način da nam su se dodirivali nosevi, i opet, pogledi su se susreli. Koji put po redu?! „Još uvek traje pauza zar ne?“ Upitao je kroz uzdah. Šali se, šali se, šali se, šali se, da. 'Shvatili smo.' Ti prekini!
„Zayn..“ Opet sam ponovila ono isto od malopre, ali iz mojih usta nije izlazilo je*eno ništa osim njegovog imena!
„Samo se opusti.“ Rekavši to, zaokrenuo me je, tako da sam sada bila leđima pribijena uz njega. Šake je prislonio na moj struk, na šta sam se sva stresla. Glavu je premestio na moje rame. Ti kretenski, glupi, retardirani, uobraženi, namazani dečko prekini sa ovim, ti imaš devojku! Mislim, možeš se zaustaviti, ali ostani ovako još nekoliko minuta. 'Šta ti ustvari hoćeš od njega?' Bez obzira na to što se nas dvoje ne podnosimo, očigledno je da on na neki način utiče na mene.
„Ne se*i.“ I to su bile dve reči koje sam uspela da izgovorim, usput glumeći iznerviranost zbog ovoga što sada radi. A zapravo bih volela da se zajebava.. 'Ako se zaista zajebava.' Zajebava se! Khm, da se zajebava što duže.
„Ne se*em, ozbiljan sam.“ Rekao je, khm, zavodljivo, i dalje prosipajući svoj vreli dah po mom vratu. Mislim da mi se dopada ideja da se veoma sporo opirem. A daj, iz nekog razloga mi srce lupa neverovatnom brzinom i izluđuje me.
„Nisi Zayn.“ Odgovorila sam mu ozbiljno. Ili se barem trudila da tako zvuči, a na kraju sam to jedva izgovorila, i to drhtavim glasom. Je*em ti Zayna Malika, dečko me bez imalo srama menja! 'Sada ti se*eš.' Umukni.
„Jesi li sigurna?“ Rekao je, ostavivši maleni poljubac na mom vratu, od čega sam opet osetila kako se moja koža ježi. I zašto je to uradio? Zašto on sve radi, a ja apsolutno ništa? Jedino sam drhtavim glasom izgovorila par reči. A on, on je svakim svojim sledećim postupkom činio da se osećam, ne znam, čudno. Hajde, Perrie! Ti si, ti sii.. 'Kreten.' Ti si Perrie Louise Edwards! Šta ti se desilo? Pa ništa mi se nije desilo i sada ću to da dokažem. 'Ako ne umreš pre toga zbpg vaše prisnosti.' Pa i to. Elem, upotrebila sam svu snagu koju kao žensko mogu da imam i zarotirala se tako da smo se opet gledali oči u oči. On je iskoristio priliku i na isti način kao malopre me pribio uz sebe. Perrie, trudi se da ne obraćaš pažnju na to. O ne, opet ga osećam. 'Prekini da razmišljaš o prokletom udu, i mene počinješ da izluđuješ!' Pa šta da radim kad je tako.. takav. Licem sam mu se približila i doprinela tome da se nosevi dodiruju. Toliko o tome da učim iz svojih grešaka, čini mi se da ih ponavljam iznova i iznova. Uputila sam mu jedan ozbiljan pogled, i nadam se da je ovoga puta opis 'ozbiljan' sve samo ne pogrešan.
„Ako ti je ovo fora da dobiješ poen, džabe se trudiš, to je stari fazon.“ Rekla sam mu, posmatrajući ga značajno. Pa, bio on star ili ne, smislio je nešto, dok ja nemam pojma šta bih. Uopšte nemam inspiracije.  On se samo nasmejao na moju izjavu i njegove ruke su opet pronašle put do mog struka, na šta sam se, kao i svaki put, stresla.
„A zašto si tako sigurna da se ja šalim?“ Šapnuo je i pri tom svojom, ali svojom vlastitom rukom prošao kroz moju, ali moju, moju kosu koja sasvim slučajno nešto moje. Okej, nije da mi je bilo loše. Sada bih i ja svoje prste zarila u njegovu kosu da nisam a njim u odnosima u kakvim jesam i da ne znam da on ne bi poludeo da mu iko samo dotakne kosu.
„Jesam, ja sam histerična, mala plavušica koja glumi pametnicu, sećaš se?“ Upitala sam ga, poslavši mu značajni pogled, dok sam pokušavala da i dalje ignorišem tu činjenicu u kakvom trenutno položaju mi stojimo.
„Pa zar misliš da takva devojka ne može baš nikako da me zavede?“ Nastavio je isto ono od malopre, mada, sada sam nekako više svoja i čini mi se da moje srce više ne lupa onolikom brzinom kao malopre i glas mi više ne zvuči kao pokvarena ploča.
„Može, ali fazon ti i dalje nije interesantan. Ako bude moralo da dođe do preokreta, oboje ćemo učiniti da se to desi, jer nam je karakter nažalost jako sličan. Kada budeš poludeo u tolikoj meri da mi nudiš sex, onda ću verovatno i ja sa tobom. A kako sam trenutno pri sebi, da, zajebavaš se.“ Očigledno da je ova moja izjava pomogla, jer se u sledećem trenutku Zayn iz zavodnika preobrazio u dečka koga mnogo češće viđam. Da, mislim da mi se ova njegova verzija mnogo više sviđa, zanimljivija je.
„Pf, a vredelo je pokušati.“ Rekao je, sležući ramenima, dok se postepeno odvajao od mene, prekidajući svaki kontakt među nama. Sva čarolija koju smo svojim dodirima stvorili i ona vrela atmosvera su.. nestale, puf. Stani, ma šta to ja lupam? Hajde da to kažemo ovako: on se samo odvojio od mene i omogućio mi da opet dišem normalno. Svejedno, upravo se taj dečko kretao ka ogledalu, dok je na svoj autentičan način pomerao zadnjicu lepo desno. Uf, ponekad poželim da tu stvar obuhvatim svojim prstima, jer je takoo, uf. Wohoo, smiri doživljaje Perrie! Opalivši sebi jedan blagi šamar, ozbiljila sam se i približila ogledalu koje se nalazilo pored ovog kod kog je bio Zayn.
„Ne znam čemu to.“ Rekla sam mu, dok sam posmatrala svoj odraz. Zaista, mislim da bi mi mnogo lakše palo da me je jednostavno zveknuo nečim nego ovo. Ovako sam se samo opet uverila da me nešto kod njega privlači. Idi dođavola, narcisu! Ugh.
„Zar ti nisi krenula da obaviš nuždu?“ Upitao je, poslavši mi značajni pogled sa još podignutom obrvom. Totalno sam zaboravila na to, čak mi se više ni ne ide u wc. To je sve zbog ovog ovde! 'Zar nije ipak bolje da odeš u glupi wc? Ne želimo da dođe do neželjenih stvari tamo u autobusu.' Ne se*i. Okej, upravu je. Samo sam prevrnula očima, i zaokrenula sam se u nameri da uđem u kabinu, jer sam u tome malopre bila sprečena od strane ovog ovde. Taj glupi, mali, uobraženii.. uf, opet sam se uverila da ga sa neke strane užasno mrzim. Ušla sam u, khm, ušla sam. Sada pored prozora, izgleda da je i kabina jedna bitna reč u mom životu. 'Objasni mi onda zašto se te dve bitne reči ističu samo kada je Zayn u pitanju?' Ignorišem te! Kada sam se našla unutra, skinula sam farmerke i sela na hladnu dasku wc šolje. Obavivši i to famozno što sam imala ostala sam tu da sedim, khm, odmarajući. Od tog kretena tamo koji se, pretpostavljam, još divi sebi me i noge zabole. Jedina stvar koja je dobra u svemu tome je što se ne dosađujem.
„Pretpostavljam da si i dalje tu, dok bez problema budiš iz sna jednog velikog narcisa u sebi uz pomoć ogledala.“ Prokomentarisala sam, dok sam i dalje tu kao kreten sedela na šolji, iako ni sama ne znam zašto. Verovatno da bih se uverila da je još živ. Možda je umro kada je ugledao svo to savršenstvo, tačnije, svoj odraz. To je bio sazkazam, nemoj da se javljaš! 'Nisam ni planirao, kakvim me to smatraš?'
„Ne možeš bez mene ni u wc-u, a da se nisi bunila sada bismo tamo bili zajedno i radili khm..“ Rekao je, glasno se smejući na šta sam samo prevrnula očima. Evo, mrzim trenutke kada ukapiram koliko ga ustvari mrziiim. A najviše od svega me nervira što se ponaša kao da nema devojku. Okej, on se sa mnom zajebava, ali zaista nije prikladno. Da moj dečko na ovaj način priča sa drugom devojkom i ja to saznam, već bih ga odavno ostavila.
„Ne, ponadala sam se da si otišao, pa sam to proveravala. I eto, razočarala sam se.“ Odgovorila sam mu histerično, na šta je on opet proizveo onaj kretenski smeh, koji učini da poželim po milioniti put u životu da mu razbijem zube. Koji su inače, khm, jako beli i lepi.
„A inače si u sebi skakala od sreće, ma daj molim te.“ Rekao mi je onako ponosno, a ja sam odmah mogla da ga zamislim kako maše rukom, a zatim tu istu provlači kroz svoju lepu kosicu. Lepu kosicu?! Perrie, bolje da si ostala da spavaš.
„Prekini da izmišljaš gluposti!“ Prodrala sam se, na šta sam dobila odgovore tipa 'ma da, da, da.' Idiot. Zašto postojiš Malik? Tačnije, zašto sam ja saznala da ti postojiš? Za to je kriva školska godina, želim leto nazad! 'Stići će novo.' Ali sa Zaynom Malikom! 'Znači ti tvrdiš da će te vi biti još dugo vremena u kontaktu, pa čak i do sledećeg leta!' Hajde, zaobiđi me.  I baš kad sam nameravala da nastavim sa beživotnim sedenjem, još na wc šolji zamisli, Zayn je nastavio sa svojim komentarima, učinivši da kao svaki put mahinalno prevrnem očima.
„Zaista, neverovatno je koliko patiš za mnom Perrie.“ Uuuuugh. Više nemam živaca da sedim ovde. Brzo sam ustala i brzim pokretima navlačila farmerke na sebe kako bih izletela iz kabine i svađala se sa tim klipanom. Mislim, naravno da mu neću prići reći mu da umukne i ostavi me na miru, jer to nije interesantno. Već sam ukapirala da mi kada sam sa njim neprestano dolazi inspiracija za smišljanje provokacija. Nasilnički sam otvorila vrata koja su mogla i da se slome, a ja ne bih ni trepnula, i prišla ogledalu pored Zaynovog. Ipak, nisu svi on da se dive svom odrazu, ja sam proveravala svoju kosu koja se brzinom svetlosti umrsi i onda liči na.. pa na nešto što nije kosa.
„Da, toliko patim za tobom da sada želim da odmah napustim ovo mesto.“ Odgovorila sam na njegovu prethodnu izjavu, usput kolutajući očima, na šta je on izvio usta u neki drugačiji osmeh što je verovatno značilo da je pronašao pravi odgovor kojim će mi vratiti.
„Ali si još uvek ovde, lepotice.“ Eto, bila sam upravu. Kretenu kretenski, proveravam da li je sve u redu! 'Ali pazi, upravu je. Da si htela već bi bila napolju.' Hej, zašto ti nikad nisi na moj strani? 'Ja podržavam samo ljude koji znaju šta pričaju.' Ja sam u potpunosti svesna toga šta pričam, zato nemoj više da se*eš!
„Ako nisi znao, nisi jedina osoba koja ima potrebu da se pogleda i vidi kako izgleda.“ Rekla sam mu sarkastično, dok sam puštala hladnu vodu kako bih oprala ruke. On me je istog trenutka odmerio od glave do pete. Šta mu je sad? Nakon dužeg posmatranaj raširio je ruke, usput sležući ramenima. Perrie, spremi se za vrhunsku izjavu.
„Pa ja ne vidim razlog da se ti diviš sebi.“ Čekaj, šta mu je to značilo?! Aaah, *ovno, malo, debelo! Pa okej, noge su mu sve samo ne debele. Hej, želim njegove noge! Ma stani, to nije bitno. Bitno je da je on rekao, ma.. a šta meni fali gospodine uobraženi?
„Šta bi to trebalo da znači?!“ Povišenim tonom sam ga pitala, dok sam i dalje prala ruke.
„Pa samo ti govorim istinu.“ Opušteno je izjavio, dok je popravljao frizuru. Pa zar nije to radio do sada? Taj dečko je najveća dama koju sam ikada srela. Kako on meni, ali meni, reći, Perrie Edwards reći, to! Debil.
„Pa pojasni mi tu izjavu.“ Rekla sam, posmatrajući ga značajno. Skupila sam ruke dok se prostor između njih punio vodom, ovo je za svaki slučaj, ja neću biti zla bez razloga. On se spremao da mi odgovori, ni ne primetivši za šta se ja spremam. Pretpostavljam da se sada molim da mi odgovori nešto uvredljivo, kako bih i mogla da upotrebim ovu vodu protiv njega.
„Ma jednostavno je, nisi ti ništa posebno.“ Bez imalo problema je ovo rekao, učinivši da ja jedva suzdržavam svoje reflekse.
„Zar bih trebala da budem kao ti?!“ Brecnula sam se na njega, a on je mahnuo rukom.
„Pa ljudi kao ja su najfantastičniji i najbolje prolaze u životu.“ Ma da, sad ćemo to videti Malik.
„E pa, ja sada baš i ne bih da sam na tvom mestu, jer ovoga puta nećeš proći.“ Rekavši to, bila sam potpuno spremna da uradim to što sam nameravala.
„A zašto?“ Upitao je, zbunjeno me pogledavši, dok je ruke premeštao na svoje bokove koji su baš.. 'Sexy?' Ne, grozni su!
„Zbog ovoga.“ Rekla sam, zlobno ga gledajući, kada sam rukama koje su bile ispunjene vodom mahnula ka njemu. Tada je otpočeo dramatični momenat. U trenutku kada su nekoliko, khm, nekoliko kapi vode došle u dodir sa njegovom kosom, Zayn mi je poslao jedan šokiran, a ujedno i preteći pogled, tačnije, pogledao me na taj način kao da sam mu ubila sve najmilije. Krenuo je da mi se približava, a ja sam izustila jedno 'ups' mahnuvši mu i zaokrenuvši se kako bih pobegla. Počela sam da trčim prema glavnim vratima, kada sam osetila blagi stisak oko svoje ruke. Ta sila me je sprečavala da se više krećem. Ugh Zayn, *ebem te snažnog! 'Ti njega šta?' Ništa. Počela sam da izvlačim ruku iz njegove, ali beznadežno, bio je mnogo jači od mene. Džabe sam mu i govorila da me pusti, jednostavno sam znala da to neće uraditi. Umesto toga je upotrebio svoju snagu da me privuče sebi, ne znam ni po koji put danas, a ja nisam učinila baš ništa kako bih se izvukla iz toga. Pa nije fer, samo sam mu, malooo, nakvasila kosu.
„Ne bih baš rekao da odlaziš.“ Izgovorio je to zavodljivo, prosipavši svoj vreli dan u predelu mog uha i vrata. Na taj način su me celim telom prošli žmarci. Uozbiljila sam se nekako, dok sam ubeđivala sebe da je ovo ustvari rat. Kad smo kod rata, Zayn je u njemu upravo krenuo sa potezima. Zaokrenuo me je, tako da sam leđima bila pribijena uz njega. Eto, opet ga osećam, samo ovoga puta na svojoj zadnjici. Oh, ubi me. 'U redu je, dečko ima polni organ, shvatili smo.' Sledeće što je počeo bilo je to da je krenuo da me odvlači od mesta gde sam mu uništila frizuru. Ovo ne valjda. Počeću i vodu da mrzim. 'A šta ti uopšte voliš?' Sebe! Jednom rukom je obuhvatio moj struk dok je drugu ispružio kako bi uključio česmu iz koje je istog momenta potekla već toliko puta pomenuta voda. Pružio je ruku, dok mu se ona na isti način ispunjavala vodom kao i moje dve od malopre. Čekaj, Perrie, dok se on snalazio ti si bez problema mogla da pobegneš. Eto ti sada. U trenutku kada sam najviše krenula da psujem sebe, osetila sam kako moja majca postaje mokra, na šta sam se odmah stresla.
„Heej, Zayn!“ Povikala sam, ali je onda majca ispala ništa, kada sam osetila još hladne tečnosti na farmerkama, tačnije u predlu mog međunožja. Kreten jedan, nije normalan! Počela sam da se otima, dok sa mu usput slala uvrede, ali se on samo smejao. Ugh, ne podnosim ga.
„Ja se ne želim mokra vraćati!“ Pretećim glasom sam mu rekla, a on se samo glasno nasmejao.
„Mah, šta ti fali?“ Rekao je, a zatim uradio nešto najgore do sada. Opet je napunio šaku vodom i prineo blizu moje majce. Stani, da li će uraditi ono što mislim da će? Da, hoće. Elem, brzim pokretima obe ruke povukao je deo majce koji je trebao da prekriva moj dekolte i na moje oči prolio vodu po njemu. U trenutku kada je ledena voda došla u dodir sa mojim grudima, glasno sam vrisnula i poskočila visoko u mestu. Ova budala se glasno nasmejala, ali on u tom trenutku nije shvatio da je i meni na neki način pomogao. Pošto sam se naježila kao nikad, moji refleksi su proradili kao nikad do sada i učinili da laktovima udarim svom snagom u njegova prsa.
„Auuuč!“ Prosiktao je, kada se savio od bola, pomogavši mi da se izvučem. Hm, moram brzo da razmišljam. Kako da mu napakostim pre nego što pobegnem? Pogled mi je pao na slavinu kroz koju je još uvek tekla voda i domogla je se na isti način kao od malopre i prosula je Zaynu po vratu. Sreća po mene, pa nije bio samo vrat, jer se slivala i dalje niz njegovo telo.
„Vidimo se.“ Rekla sam i izletela iz wc-a. Dok sam osmotravala situaciju koja se dešava napolju, shvatila sam da sam se zapravo našla u jednom velikom s*anju. Bila sam skroz mokra, uključujući i neke delove kose, i nemam pojma kako ću sada izdržati put do proklete šume. Savršeno. Duboko sam uzdahnula, kada sam krenula da se krećem ka autobusu i usput se pripremavši za glupa pitanja i glupe komentare od strane svih prisutnih. Uh, čak su mi se i starke i čarape namokrile. I dok sam tako posmatrala svoje vlažne starke, primetila sam još jedne patike koje se kreću ravnomerno sa mojim. Nažalost, odmah sam ih prepoznala. Zayn. Išao je pored mene, i baš u tom tada smo bili nikad bliže autobusu i ja sam ugledala Jade i Liama koji nas radoznalo posmatraju sa jednog od prozora. Idemo.
„Pripremi se sada za vrhunske komentare.“ Šapnuo mi je Zayn.
„Bila sam i sama svesna toga.“ Odgovorila sam mu, kolutajući očima. Pogledala sam ga značajno, ali se moj pogled na njemu zadržao duže nego što je trebao. I on je bio mokar skoro u istoj meri kao i ja, a kako je njegova bela majca bez rukava bila mokra, ocrtavala je njegova khm prsa. Uf, bio je tako sexy, moram da priznam. 'Moram ja da priznam da ti sada moraš da se sabereš.' Uh, upravu je. Okrenula sam glavu na drugu stranu i uputila se ka ulazu u autobus. Počela sam da se penjem uz stepenice, a čula sam i Zaynove korake iza sebe. Odmah čim sam se popela i uputila ka sedištu zadobila sam poglede svih prisutnih koji su, inače, bili na svojim mestima i očigledno čekali Zayna i mene kako bi krenuli.
„Opa, vi ste se izgleda baš preznojili.“ Prokomentarisao je čupavac kroz glasan smeh.
„Uh da, bilo je predivno.“ I to je bio sarkastičan odgovor koji je Harry dobio od Zayna, a kao gratis i moje prevrtanje očima. Uz iznerviran izdah sam se dovukla do Leigh i sela na svoje mesto koja me je sve vreme zbunjeno posmatrala.
„Šta ti se desilo?“ Upitala me je šokirano.
„Ne pitaj.“ Rekla sam kratko, prekrštajući ruke.
„Pa skroz si mokra!“ Povikala je opet, rukom pokazivajući ka mojoj odeći. Jaoj, ma hvala joj što me je obavestila.
„Zamisli, ja to nisam znala.“ Uzvratila sam ironično, na šta je ovoga puta ona meni poslala iznervirani uzdah.
„I šta ćeš sad da radiš?“ Nastavila je sa dosadnim pitanjima Leigh, sada mi poslavši i značajni pogled.
„Spavaću.“ Odgovorila sam joj jednostavno, prekrstivši ruke.
„I prehladićeš se.“ Nadopunila me je. Pa šta? Nije me briga. I nakon toga, uz dugog ubeđivanja Leigh da i ako doživim malu prehladu neću umreti, okrenula sam se na drugu stranu i sklopila oči. Ah, danas sam samo za spavanje i ništa drugo.
...
„Perrie!“ Čuvši svoje ime, pokušala sam otvoriti kapke, ali je nekako išlo malo teže.  Osetila sam kako me neko udara po ramenu i samo sam želela da tog nekog zalepim za pod, ali nisam imala ni snage da se okrenem.
„Perrie, budi se!“ Ženski glas je još jače viknuo. Da li toj.. ženi, nije jasno da kada mene neko probudi ja njega mrzim narednih tri dana? Verovatno zna, ali je nije previše briga za to. Skupivši i to malo atoma snage koje imam okrenula sam se i susrela sa Leighinim nestrpljivim pogledom. Jadna devojka, koliko je to dugo pokušavala da me probudi.
„Šta je bilo?“ Upitala sam je promuklim glasom. Još jedna stvar koju mrzim. Dok posle spavanja ne prođe barem pola sata moj glas se neće unormaliti. Hm, da li se to meni čini ili se autobus ne kreće, opet pauza?
„Stigli smo, pomeri svoju lenju guzicu i pokupi svoju duksericu, flašicu vode i ranac i ustani.“ Jel' ovo bila pretnja? Pa šta god bilo ja izbora nemam. Uspravila sam se, stavila ruke iza glave i protegla se. Opipala sam svoju odeću, znatno je manje vlažna nego kad sam ušla u autobus što je dobra stvar.
„Idem ja da pomognem oko nošenja još nekih stvari, a ti nateraj sebe da nas počastvuješ svojim prisustvom.“ Rekla mi je, usput namignuvši. Pogledala sam na sat, 14:30h,  a zatim pogledala i oko sebe. Haos. Skupila sam vlažne i suve maramice i flašicu vode i strpala ih prvu pregradu ranca u koju sam stigla. Dohvatila sam duksericu na kojoj sam bukvalno sedela i zgužvala je. Nju sam vezala oko struka i naišla na trenutno najveći izazov. Ustati sa sedišta. Jednostavno znam da ću biti sva ukočena. Rukama se državši, podigla sam se i izustila jedno 'auć' zbog bola u butinama koji sam osetila. Osvrnula sam se oko sebe i shvatila da je autobus prazan, svi su već sišli. Prozevajući se, napustila sam autobus sa rancem na leđima. Kada sam izašla, ugledala sam celu 'družinu' okupljenu u jedan krug kako razgovaraju. Mlitavim hodanjem sam im se pridružila i pozdravila ih. Svi su bili tu, osim Zayna, ali sam i njega spazila kako pored nekog drveta priča telefonom.
„Um, kada idemo da pronađemo mesto?“ Upitala sam ih, ponovo se protegnuvši.
„Pa tu smo, ono mesto.“ Odgovorio mi je Louis, rukom pokazavši u nekom pravcu, mada se nisam ni trudila da gledam.  Samo sam klimnula glavom. Radovala me je činjenica da nas je autobus ostavio na pravom mestu, jer to znači manjak pešačenja.
„Zar ne idemo?“ Upitala je sada Jesy, očigledno previše smorena. Meni je već dosadno, a oni su mnogo duže tu stajali od mene, pa mogu da zamislim.
„Čekamo Zayna.“ Rekao je Niall, pa se Harry istog trenutka prigušeno nasmejao i meni poslao jedan vragolasti pogled. Šta je sad? Kakve veze Zayn ima sa mnom? 'Samo da znaš, imaš i ti momenta kada si pametna, tako da nemoj sada da praviš glupa. To ti je u prirodi, veruj mi, biće situacija kada se nećeš ni morati truditi da se to desi.' Uuuugh, a šta bi tebi falilo da si nastavio da ćutiš?
„Koji usput trenutno priča sa Aylom.“ Govori sa nekom dozom sarkazma u glasu, na šta sam ja složila čudan izraz lica.
„Kakve to veze ima sa mnom?“ Pitala sam sa jednom podignutom obrvom. 'Prekini jednom u životu da se praviš glupa! Retko kada imaš priliku da zaista budeš pametna, pa nemoj uništavati tako lako tu priliku.“ Oh bože, kakav to filozof živi u mojoj glavi?
„Verovatno joj sada govori kako je vreme da na scenu stupi raskid. Kako oni nisu jedno za drugo, već da si ti prava devojka za njega, žena njegovog života.“ Pričao je, dok je bukvalno pevao svaku reč. Pa, da je sada Zayn tu možda bih i imala inspiracije da nekako odgovorim na ovo, ph. 'Ne sekiraj se, evo vraća se.' Um? Pogled sam usmerila sa onog mesta gde je Zayn bih i ukapirala da se stvarno približava. Po načinu na koji hoda i face koju je složio, izgleda da je i on spavao i da je sada smoren i da je jedva čeka da nastavi sa tim, kao i ja.
„Pa, idemo.“ Rekla je Leigh kada smo svi bili na okupu. Oh ne, svejedno moram da hodam, manja, veća razdaljina, nije bitno. Kriveći, krenula sam i ja.
„Nije mnogo daleko.“ Divna uteha, Liame. Samo sam nezvorno uzdahnula i nastavila. Niko ništa nije pričao, svi su bili zbog ovoga ili onoga umorni. Na moju žalost, tu tišinu je prekinuo Styles koji je snimio moje smotano hodanje. Ma daj, nisam ja kriva što sam se sva ukočila.
„Uhuu, izgleda da je Zayn obavio dobar posao.“ Tipična izjava. Jedino što nije tipično bilo je to što su se sada još mnogi sa njim smejali. Ko zna, možda se i Zayn smejao, ali sam se trudila da ne gledam u njega. Samo mi jedna stvar nije jasna: kako kada Harry reši da se zajebava na naš račun to uvek ispadne sex? Zašto ne bi mogao da se zajebava na temi brak ili slično? 'Možda zato što mu vas dvoje nekako idete uz sex?' Ooouoooou, ne želim to da slušam! Kako bilo, biće ovo zanimljiv vikend, ali odjednom počinjem da se brinem šta će proizaći iz svega toga.

Etoo, konacnoo xd
Haha, ne mozete da zamislite kroz sta sam sve prosla da objavim ovaj deo ;p :3
I da, nadam se da se oni koji citaju redovno nisu previse iznervirali sto sam kasnila dve nedelje sa objavljivanjem ;'))
Kao i prethodni, i nije mu neka duzina, ali 'bice ovo zanimljiv vikend' tako da mozete ocekivati da sledeci nastavak bude relativno duzi :D
Love you all :D

Jovana S. :3

'Beauty' By: Jovana S.Where stories live. Discover now