New_Author_Writer_Uprising

121 1 1
                                    

Atong mga niaging bulan nay usa ka lalaki na ang pangalan kay CreeCree. Naibog siya sa isa ka babae na ang pangalan kay DeeDee. Una ato dili pa kaayo sila close, dili pa kaayo magpinansinay ug taga magkita sa eskwelahan murag wala lang maglabay-labay lang sa ilang isig usa. Kani diay si CreeCree sweet kayo ni siya na pagkalalaki, seryosohon, friendly, caring kaayo ug dali kaayo mabalaka kung ma unsa iyang amigo ug amiga, tabi pud ni siya, sabaan, walay buot, tapulan magtuon ug pikonon kayo. Pero sa tinuod lang kung mahigugma ni siya seryoso kayo ug with all the effort pud ni siya para malipay ang usa ka babae. Apan lang kini siya kay ulawon kayo ug medyo loading. Sukad sa pag-abot aning babaye sa iyang kinabuhi nausab siya. Mag tuon na siya, mag sige rag ngisi na wala kabalo kung unsay hinungdan ug dili na kayo siya pikonon. Kini diay si DeeDee kay cute kaayo na babae labaw nag mo smile, medyo short pero gwapa, buotan kaayo, simple kaayo manumit, friendly, sweet ug caring pud kaayo.

Silang duha kay nag-una ug ila sa text. Katong oras na nag practice ug volleyball si DeeDee para sa Palakasan sa ilang school .Kini diay silang duha kay parehas ug course ug parehas pud ug school .Human atong nagdula si DeeDee kay nananghid ang amigo ni CreeCree na si John na ibilin daw sa ilang balay puloy-anan ang gallon sa tubig para sa mga players. Paghuman kay ning-una ug adto si DeeDee sa ilang balay puloy-anan dayun mo apas ra si CreeCree ug iyang amigo. Pag-abot nila sa balay puloy-anan kay gi patawagan ni John si DeeDee kay CreeCree. Tungod kay abot na sila sa balay puloy-anan. Human ato nag tabi-tabi sila kadyot dayun nanguli na dayun ang mag-amigo. Mga pila ka minuto ang ning labay kay nay ning text ug kalit kay CreeCree.

July 13, 2013 Ang Unang Panag-istorya

DeeDee: Imo ning number CreeCree?

CreeCree: Kinsa ni?

DeeDee: DeeDee diay ni

CreeCree: Aww okieee. Hehehe! Akoa diay ning number DeeDee.

DeeDee: Aww e save nako huh :D hehe

CreeCree: Ok sure. Heheheh!

DeeDee: Sige textmate nata huh. Hehehe!

CreeCree: Ok sige! Hi DeeDee! It’s nice to see you. Hehehe!

DeeDee: Hehe.. Hello CreeCree nice meeting you :)

So didto sila nag ila ug sugod. Hangtod nag amigo ug nag amiga sila. Walay adlaw na dili sila mag teks-teks murag way ugma. Taga mag teks-teks sila kay dili mawala ang pagkasweet ni CreeCree kay DeeDee. Taga mata sa buntag kay gina teksan ni CreeCree si DeeDee ug “ Hi Miss Beautiful GoodMorning! Don’t skip your breakfast ha. Keep Safe Always and God Bless!” Taga magtext si CreeCree kay dala pasweet2x ug pa care2x kay DeeDee. Kay kani gyud siya na pagkalalaki kay caring kaayo ug dali ra mabalaka.

Ning abot ang usa ka adlaw na naay na feel si CreeCree na wala siya kasabot. Naana diay siyay feelings kay DeeDee. Human ato gina sungog-sungog si CreeCree sa iyang mga amigo ug amiga. Pati pud ang mga amigo ug amiga ni DeeDee. Hangtud nagdugay ang panahon kay nag-uyab na silang duha. Taga mag-uban sila kay mura na silag gi amigas sa ka sweet. Walay adlaw na dili sila mag-uban kay halos taga adlaw mo bisita si CreeCree sa balay puloy-anan ni DeeDee. Tapos nagadala siyag bulak kay DeeDee ug pagkaon pud para sa mga supportive friends niya. Kani si CreeCree kay join with the flow pud. Makig halubilo pud siya ,makig tabi sa mga amiga ni DeeDee ug makig bonding pud siya. Taga mo bisita si CreeCree kay DeeDee kay saba kaayo ilang balay puloy-anan. Tungod kay sige silag katawa ug sigeg sungog2x sa isig-usa. Ning labay ang pila ka tu-ig nag plano na si CreeCree na mag propose kay DeeDee. Dayun nakig istorya si CreeCree sa iyang mga amigo ug amiga pati pud kay DeeDee na friends. Didto nagplano sila sa ilang buhaton.

Ilang panag-istorya sa meeting:

CreeCree: Unsa man ang nindot na Venue guys?

John: Kuan sa Park.

Kent: Kuan sa Mall.

Mary: Kuan sa Dagat.

Joy: Kuan sa Restaurant.

Naay ning shagit na bae. Naa koy suggestion guys.

Sheena: Kuan guys kanang lugar na pwede nato mabutangan ug stage gud. Dayun planohan nato kung unsaon pag-panindot sa lugar.

MarJoy: Unya aha man ta makakita ug place na ingon ana.

CreeCree: Guys, naa koy nakita nindot na lugar.

Ang tanan: Aha pud dapit CreeCree?

CreeCree: Dapit sa kuan Maria Christina Falls

Tanan: Ok sige ba! Game!

Paghuman nilag plano2x sa meeting. Nangadto silang tanan sa venue. Didto gi set na nila ang stage para sa engagement proposal, ga decorate na pud silag sugod, dayun ang uban kay nag practice sa ilang e present para nay e perform ayha mag propose si CreeCree kay DeeDee. Nahuman na nilag buhat ang tanang buhaton. Dayun nag plano na pud sila kung unsa ang dapat mahitabo pagka-ugma. Ang ilang gi plano kay ilang imbitahon si DeeDee na mo uban sa ilaha mo adtog Maria Christina Falls. Pagka sunod adlaw, mahitabo na ang proposal engagement. Gi adto na si DeeDee sa iyang mga amiga, dayun nag prepare na pud silang CreeCree ug iyang mga amigo ug amiga kay muabot na hapit silang DeeDee. Pag-abot nilang DeeDee kay gi blind-fodan siya para ma surprise siya. Pag abot nila sa venue kay gi tang2x na ang blind-fold. Nag sugod na dayun sila ug present. Paghuman kay nag hinay-hinay ug lakaw si CreeCree padulong kay DeeDee while gi pa play ang kanta na “A Thousand Years”.

Panag-istorya sa pag propose:

CreeCree: You will aways be the beautiful girl in my eyes. I am so blessed and thankful to have you in my life. I have to nothing to say anymore. All I can say is that I LOVE YOU for the rest of my life. Marieden Galvioso will you marry me?

DeeDee: I do!

Paghuman ug propose kay nag shinagitay ilang tanan mga amigo, amiga ug pamilya. Lipay kaayo silang tanan kay kaslonon na si CreeCree ug DeeDee. Pag-abot na pud ug mga duha ka tuig kay nagpakasal silang duha sa simbahan sa Cathedral sa Iligan City. Nagka-anak na pud silag upat ka bata. Duha ka laki ug duha ka bae. Dayun namuyo silag malipayon sa ilang kinabuhi. –THE END-

Ang Lalaking Nahigugma Sa Usa Ka Babae (One Shot)Where stories live. Discover now