Er was eens een man die in een vrijstaand huis woonde en zijn naam was jan. Jan had een kat en een volière met heel veel vogels als huisdieren. Op een dag zat hij buiten en keek naar de volière en zag dat de kat gewoon door het gaas heen ging en achter de vogels aan ging en er zelfs een opat. Toen dacht hij dat hij het zich maar verbeeldden. Maar toen hij een week later weer in de tuin was waren er meer vogels weg. En besloot maar naar de dieren arts te gaan. Een maal daar aan gekomen moesten ze nog lang wachten. Er waren blijkbaar meer mensen die op deze dag hier heen moesten. Toen ging jan maar zitten. Hij vroeg aan de vrouw naast zich: "waarom komt iedereen met zijn kat naar de dieren arts". Daarop antwoorde de vrouw mijn kat gaat opeens door gaas heen En andere kleine gaten. Toen vroeg hij het aan nog iemand anders. Die antwoorde het zelfde. Iedereen die hier zat hat het zelfde probleem. Toen de eerste uit de behandelkamer kwam zei hij: "mijn kat is gewoon kern gezond volgens de dokter, maar gaat nog steeds door gaas en kleine gaten heen". Toen was jan aan de beurt. De dokter zij ook bij hem dat zijn kat gewoon gezond is en dat deed hij bij alle katten. Iedereen zij die dokter is niet goed want, mijn kat gaat nog steeds door gaatjes en gaas heen. Ze gingen gezamenlijk naar de dokter en vragen een verklaren maar, de dokter zegt steeds dat alle katten kern gezond zijn. Niemand snapte het. Dus gingen ze zelf maar op onderzoek uit. Dat kwam op het zelfde uit. Jan kocht maar een katten vertaler en de kat zij: "ik was een paar maande geleden ontvoert door de hond van de buren". Later kwam ik er achter dat de honden niet van deze planeet komen en eigenlijk van Jupiter komen en ze de echte honden hadden ontvoert en vervangt door een van hun. Dat ging ze na vragen aan de buren maar, die wisten van niks en zijden dat hun hond dat nooit zal doen. Ze probeerde de vertaler op de hond en zie zij nog steeds woef waf en andere honden geluiden. Jan probeerde het ook nog op een hond in de winkel en daar werkte die wel. Dus hij wist dat het wel een alien hond moest zijn. Wat de kat vertelde was dus waar en niet verzonnen. Jan probeerde dit aan meer katten te vragen die ook bij de dieren arts waren geweest die zijden ook dat ze ontvoert waren door honden. Een kat zij dat ze met een straal omhoog werd gehaald en dat er experimenten op haar werden uitgevoerd. Een van de honden: zij volgens haar dat het experiment weer niet was gelukt. En dat ze het maar eerst gingen verbeten voordat er meer katten dit gaan doen. Dan gingen ze het weer op katten proberen.
YOU ARE READING
De rare katten en de ontvoerde honden
Fantasyhet gaat over katen en honden die raar doen en ontvoert zijn