*o pár měsíců později*
Po svatbě u nás všichni zůstali ještě pár dní, které jsme si nadevše užili! Pár dní se o naší svatbě psalo snad ve všech novinách. A to ještě neví, že jsem těhotná. Ano, sice jsme to chtěli dát vědět hned po svatbě, ale jaksi se na to nenašel čas.
Možná bych to mohla udělat hned teď. Bem říkal, že nechá jen na mě, kdy to na instagram.Líbí se to vik_br a 397,673 dalším
lau_jon Hello belly! We can't wait for October! @benhardy
-----------
vik_br nejšťastnější budoucí strejda!❤
lucyboynton1 už se na tu vaši fazolku moc těšíme!
benhardy ❤Fotka měla velký úspěch a čekám, že do zítřejšího rána toho budou opět plné noviny. Naštěstí se jim ještě nepodařilo zjistit, kde jsme se ztratili, i když se po tom pídí. Popravdě jsem si nemyslela, že to dokážeme tak dlouho utajit.
Samozřejmě se pod fotkou neobjevovaly jen pozitivní komentáře, ale na to jsem si už nějak zvykla a naučila jsem se to ignorovat.
Po obědě jsem se rozhodla, že se půjdu projít na pobřeží. Musím využít toho, že Ben odletěl na dva dny do Londýna kvůli nějakému vyřizování ohledně premiéry Bohemian Rhapsody, která se bude konec na začátku listopadu a že se můžu bez jeho dohledu projít na pláži. Docela si mě teď hlídá a nenechá mě skoro nic dělat. Chápu ho, ale občas to vážně přehání. Docela se divím, že jsem ho dokázala přemluvit, aby odletěl a nechal mě tady bez dozoru. Sice mi to trvalo asi dva dny, abych ho přemluvila, ale stejně jsem zvítězila.
Oblékla jsem si lehký svetřík, protože i když jsme v Itálii, tak tady v půlce září fouká větřík.
Venku jsem si uspořádala všechny své myšlenky a taky se mi zvedla nálada díky čerstvému vzduchu. Ještě že už večer má přijet Ben. Na vycházce mi došla jedna věc. Za měsíc rodím a my pořád nemáme vybrané jméno pro fazolku, takže bysme se na to ještě tento týden měli podívat a už konečně něco vybrat.
V hlavě už se mi začínaly rýsovat nějaká jména, ale s tímhle musím počkat na Bena.
Půl hodinová procházka se mi trošku protáhla a já jsem domů přišla asi za tři hodiny. Jelikož už byl večer, tak jsem si udělala večeři, vysprchavala jsem se a šla si lehnout. Za normálních okolností bych si teď ještě volala s Benem, ale v tuhle dobu už pravděpodobně sedí v letadle a letí domů, takže by to nemělo smysl. Jelikož si chci s někým popovídat, tak zavolám Joemu.
Po chvíli vyzvánění se mi na obrazovce notebooku objevil jeho obličej. Ale nebyl tam sám. Na pokoji byli celá herecká Bo-Rhap parta. Samozřejmě až na Bena.
Se všemi jsem ai povídala asi hodinu. Hodně se mě ptali na Fazolku. Hodně se na ni těší. Kluci budou úžasní strýčci a Lucy bude nejlepší teta a kmotra. Po celý hodinový rozhovor jsem měla pocit, že se něco děje a chtějí to přede mnou zatajit. Když jsem se jich na to zeptala, tak se tomu velmi rychle vyhnuli a začali se mě ptát na to, jestli už máme celou výbavu a jestli malá kope.
Po hodině jsme hovor ukončili, protože už jsem byla unavená. Malá naštěstí chápe, že v noci se spí, takže mě nemá kopat. Bohužel to ale nechápou má záda, takže jsem zvědavá, kdy usnu.
Dobře, usnout mi trvalo asi půl hodiny. Tento čas se pro mě děsně vlekl. Normálně mi sice usínání trvá i hodinu, ale když je tady Ben a zjistí, že zase nemůžu usnout, tak si se mnou povídá do té doby dokud neusnu. On je doopravdy super manžel.Ráno mě čekalo to nejpříjemnější probuzení za celkem dlouhou dobu. Nebolela mě záda, malá moc nekopala a hlavně jsem kolem bříška měla obmotanou svalnatou ruku Bena, který vedle mě spokojeně oddechoval.
Předpokládám, že Ben jen tak dnes nevstane, takže na něj nebudu čekat a půjdu do kuchyně nachystat mu pořádnou snídani.
Rozhodla jsem se pro pravou anglickou snídani, protože jsem ji dlouho neměla a mám na ni chuť. Jelikož Ben pořád spí a snídaně už je nachystaná, tak mu ji donesu do postele a uděláme si hezké dopoledne.
Bena nevzbudilo ani to, že jsem přišla a docela silně jsem za sebou zabouchla dveřmi. Takže jsem se rozhodla pro další krok. Sedla jsem si na něj obkročně a políbila jsem ho. Hned vzápětí se mi boky přilepily Benovy ruce a začal spolupracovat. Tak rychle se mi ho snad nikdy nepovedlo vzbudit.
,,Dobré ráno, jakpak ses vyspal?" zeptala jsem se mezi polibky.
,,Nejlépe jak to šlo, když jsem konečně spal vedle tebe." přestala jsem ho líbat a objala jsem ho. Hlavu jsme zabořila do jeho holé hrudi.
,,Strašně moc si mi chyběl." zahuhlala jsem do jehi hrudi.
,,Vy mi taky. Ty i Fazolka." dal mi pusu do vlasů.
,,Co kdybysme ji přestali říkat Fazolka a už ji vyhráli jméno?" navrhla jsem mu.
,,A máš nějaký nápad?" zakousl do bagety a podíval se na mě.
,,Pár jmen mě napadlo. Líbí se mi třeba Josie, Kayla, Zoe nebo Alex. Ty máš nějaké nápady?" zeptala jsem se ho.
,,Alex a Zoe se mi líbí. Mně se líbí třeba Emma, Isabella, Gabrielle nebo jen Ell." řekl zamyšleně.
O jménech jsme diskutovali až do oběda a nakonec se nám podařilo vybrat to nejlepší jméno, které jsme mohli. Jelikož ale všichni ví, že čekáme holčičku a kdy by se asi měla narodit, tak chceme, aby měli aspoň nějaké překvapení, takže si jméno necháme pro sebe až do porodu.
Myslím, že lepší jméno jsme vybrat nemohli a já jsem s ním nesmírně spokojená.Taaak.. Můžete hádat, jaké jméno jsem nakonec vybrala.🖤
-A
ČTEŠ
Under Pressure | Ben Hardy
FanfictionVztah jako z pohádky, ale co když se ho někomu podaří překazit? 16.04.2019 - #1 v kategorii joemazzello 16.04.2019 - #1 v kategorii borhap 28.04.2019 - #1 v kategorii gwilymlee 05.05.2019 - #1 v kategorii movie 05.05.2019 - #1 v kategorii ramimalek ...