792 slov
Thor
Hned po Mariině motivační řeči jsem se vydal na Asgard. Jakmile jsem dorazil zapředl jsem řeč s Heidallem.
,,Zdravím, Heimdalle. Jak se ti daří."
,,Velmi dobře. A tobě? Jen je mi divné, co tady hledáš. Protože v tuto dobu bys měl být na Midgardu."
,,Jsem zde kvůli tobě. Poslala mě jedna známá. Řekla, že tě mám přivézt na Midgard."
,,Jak se ta tvoje známá jmenuje?",,Maria Isabella Stark. Je to sestra železného muže."
,,Kvůli jedné ženě neopustím Bifrost."
,,Čekala že to řekneš. Mám ti ukázat toto." a vytáhl jsem podivnou lahvičku, kterou mi podala Maria. Čekal jsem na Heimdallovu reakci.
,,Tuto lahvičku může vlastnit jen jedna osoba. Letíme na Midgard, jestli si to přeje."
Na Midgardu
Přistáli jsme na pečlivě udržovaném trávníku železného muže. Maria už na nás čekala v ,,laboratoři". Měla dlouhé modré šaty šité podle asgardské módy. Vypadala v nich lépe než Frigga, a to už je co říct.
,,Zdravím. Děkuji že jste se dostavili tak rychle. Thore, odeber se prosím k ostatním. Nejspíš si budete ještě chvíli vymýšlet otázky na zítřejší přestřelku, kdy se mě budete ptát... Hodně štěstí."
,,Jistě. Půjdu je umírnit. Bavte se dobře."
Maria
Jakmile Thor zmizel z dohledu podíval se na mě Heim (No co?! Říkám mu tak. Jsme dobří přátelé.) tázavým pohledem.
,,Vím, že si myslíš, že bych na ten úkol připravovat mohla připravovat jiný tým, ale i na ně dojde... Potřebuji s tebou něco prodiskutovat, jestli dovolíš."
,,Můžu si sednout? Po tom co se přesunu bývám velice unaven. Víš, změna světa nedělá dobře mému vnitřnímu oku..."
,,Zajisté. Přece ti neodepřu pohodlný odpočinek, ale dřív než se usadíš, můžeš mi vrátit Universum?"
,,Tumáš. Všimnul jsem si správně, že jsi našla zálibu v latinských pojmenováních?"
,,Ano, ale kvůli tomu zde nejsme. Potřebuji pomoct najít Kámen Duše. Schovával jsi ho ty, ne?"
,,Nepleteš se, ostatně jako vždy. Kámen vyzvednu až to bude třeba. Zatím můžu pomoci tvým svěřencům zjistit, kdo jsi, jestli mohu." řekl, jako by se chtěl ptát, ikdyž ví, že mu to dovolím. Pořád ona posvátná úcta, kterou se mu pokouším už 10 miliard let vymluvit. Tehdy mě totiž poznal na Asgardském plese. Rozumněli jsme si. Věděli jsme o vesmíru víc, než nám bylo milo.
*Flashback*
Byl podivně studený, (na Asgardské poměry) den. Jediné co člověka (boha, či jinou bytost) zahřálo u srdce je představa dvojité svatby. Thora a Sif, jako první zamilovaný pár a Lokiho a Sygin. Samotný obřad se konal po obědě, ale do večerní hostiny měli hosti volno. Procházela jsem se po zámeckých zahradách, když jsem narazila na sklíčeného mladíka, ve kterém jsem okamžitě poznala Stážce, Heimdalla. Pomalu jsem k němu přišla a objala ho kolen ramen. Vzhlédl ke mně a promluvil zlomeným tichým hlasem.
,,Neměla byste se bavit, místo toho, abyste, mě tady dělala společnost? Mimochodem jsem Heimdall, ale to, kdo jste vy, mi zůstává záhadou, a to je velice neobvyklé. Obvykle vidím každý čin toho člověka, kterého potkám, ale vy jste vyjímkou."
,,Jsem Marionetta. Je to sice divné, ale jsem zde jako svědek lásky Sygin a Lokiho. V tuhle chvíli si hledám partnera na ples. Nechcete mi toto přání splnit? Takový pohledný mladík, a vzlykáte zde nad neprolitou krví." pokoušela jsem se ho privést na jiné, méně chmurné myšlenky. Očividně se mi to dařilo.
,,Bude mi ctí, být vaším doprovodem. Máte pravdu, nač být zarmoucen v den veselí?"
,,Takhle se mi líbíte. Pojďme." poté, už jsme se vraceli zavěšení do sálu, kde se už pomalu začínalo slavit. Celý večer jsem tančila jen s Heimdallem. Byl to nádherný večer. A to přišlo potom...
*End of flashback*
,,Hej! Mari! Posloucháš mě?"
,,Promiň, jen jsem vzpomínala na den, kdy jsme se poznali..." chtěla jsem mluvit dál, ale přerušil mě pozvednutou rukou.
,,Mluvil jsem, o tom, jak bychom mohli najít Thanose. Každý Kámen vyvolává svou vlasní vibraci. Když se dva vyskytnou blízko sebe, vydají speciální vlnu, kterou můžou pocítit telepaté a všechny vyšší bytosti. Možná proto jsi poznala, že je čas začít bojovat."
,,Vidíš, už vím, proč jsem tě tu chtěla. Dokázal jsi najít něco, na co jsem zapomněla. Zítra to povím Avengers a F4. Mohl bys mezitím kontaktovat X-meny? Já dojdu pro Lokiho, Wakanďany, Stážce Galaxie a ostatní přátele." pochopila jsem, že se musím zaúkolovat, abych měla zítra více času na Petera.
Čau lidi! omlouvám se, že jsem příběh na chvilku pozastavila, ale nemohla jsem najít múzu. Navíc, potřebovala jsem něco z Mariiny minulosti, takže jsem vymýšlela za pochodu. Spidey potřebuje konkurenci... Příběh se pomalu,ale jistě chýlí ke konci. Původně jsem plánovala 10 kapitol, teď nevím. Zatím přeji krásný víkend. V nejbližší době nebudu mít nejspíš čas psát, takže chvilku strpení. Mimochodem, za to, že jsem se dokopala napsat tuhle kapitolu, děkujte kámošce ve skautu, která mi Watt ukázala, ale nemůžu najít její profil... Díky, Modras...
Love ya :3
LokiIsMySecondName
ČTEŠ
Věčná - Avengers ff
FanficVše u ní začíná i končí. Ona je středobodem vesmíru. A kdo to vlastně je? To se dozvíte v téhle knize... :) P. S. moje první kniha prosím o schovívavost...