46. rész -Szilveszter +18

55 2 0
                                    

BEKA SZEMSZÖGE

Ekkora felhőtlen boldogságot már nagyon régen nem éreztem. Az élet annyival egyszerűbb ha nem küzdünk az érzéseink ellen. Ez alatt az idő alatt sok mindent megtanultam. Először is azt , hogy ne tartsuk magunkban a dolgokat hanem mondjuk ki, amit érzünk és gondolunk. Másodszor azt, hogy a szerelem bajba sodor és olyan dolgokra késztet amik irracionálisak, de ezek végül elvezetnek a boldogsághoz. Harmadszor pedig még ha szerelem fáj is ha beteljesül a világon az a legjobb dolog.

Szerelmet akartam vallani Mattnek, de megelőzött. Mindahányszor kimondta, hogy szeret olyan meleg boldogság járta át a szívem, hogy már fáj. A boldogságba bele lehet hali? Mert én úgy érzem bele fogok.

-Meghívtam Dant is. -jegyezte meg Roxi kissé élesen. Normál esetben elkezdett volna mentegetőzni, hogy előbb megkellet volna kérdezni és én megnyugtattam volna, hogy semmi baj, de most úgy néz ki egyáltalán nem érdekli a véleményem.

-Rendben. -feleltem végül. Nem akartam feszültséget kelteni. Egyáltalán nem zavar, hogy itt van, inkább Roxi közlés módja az ami bántó volt. Matten látszott, hogy ő meglenne nélküle is, de őt választottam, így nincs mitől félnie és Daniel is már Roxival van. Nincs miért aggódnia.

A szilveszteri buli haladt az eltervezettek szerint. A legtöbben már most seggrészegek, vagy csak éppen már nem józanok, de nem igen lehet itt olyan embert találni, aki már nem szomja. Leszámítva engem Mattet és a barátainkat. Ilyenkor mi felügyelünk, hogy a ház épségben maradjon, miután túl vagyunk az éjféli különlegességen és a legtöbb ember lelép utána állunk neki mi is az ivásnak. Persze most is iszunk csak mértékkel.

-Mondd meg neki, hogy baromságokat beszél. -rohant le Iza Ryannel a nyomában.

-Ez nem baromság te vagy túl naiv.

-Miről van szó? -próbálom felvenni a fonalat.

-A labortársa fel akarja szedni, de Izabell azt állítja csak képzelődök.

-Igen is csak képzelődsz. Maxszel csak barátok vagyunk. Ryanek agyára ment a féltékenység.

-Felismerem milyen ha egy fiú bepróbálkozik egy lánynál. Túl naiv vagy!

-Te meg egy seggfej! -azzal két különböző irányba eltrappoltak. Elindultam arra amerre a barátnőm rohant. Meg is találtam az egyik sarokban mérgelődni.

-Mi volt ez az egész?

-Nem tudom. Mostanság olyan hisztis. Alaptalanul féltékenykedik. Maxszel csak barátok vagyunk.

-Biztos, hogy ő is ezt érzi?

-Igen. Észre vettem volna ha nem. -ráhagytam a dolgot. Ryannek annyiban igaza van, hogy Iza nagyon naiv, de ez nem azt jelenti, hogy Ryan hisztizése megengedett. Remélem megtudják oldani a gondjaikat. Nyomtam a kezébe valami nem túl tömény alkoholt, hogy nyugodjon meg és magára hagytam.

***

Épp visszafelé tartottam az udvarról, ahol segítettem egy lánynak kihányni az életét is, (jobb lett volna ha eljut a fürdőig, de most már mindegy) a buli központjába, amikor valaki megragadta a karom és berántott a fürdőszobába. Mielőtt megnézhettem volna ki az, az illető egyből az ajkaimra tapadt, amiből egyből rájöttem, hogy Mattie az. Belemosolyogtam a csókba és átkaroltam a nyakát.

-Gyönyörű vagy. -szakadt el tőlem és homlokát az enyémnek támasztotta. Következőnek nyakamat kezdte el csókolgatni, nyalogatni és szívogatni mire halk nyögés szakadt fel torkomból. Egy gyors mozdulattal az ölébe kapott és neki nyomott az ajtónak. Egyik kezét bevezette pólóm alá, egyből fel is tűnt neki, hogy nincs rajtam melltartó. Elhúzódott tőlem és csodálkozva pillantott fel rám mire én válaszként egy kihívó mosolyra húztam számat. Nem is kellet neki több visszatért nyakamhoz és markába vette mellemet és hüvelykjével a bimbót kezdte csipkedni. Felnyögtem a vágytól, még több után sóvárogva. Körmeimet Matt fejbőrébe vájtam mire morgott egyet és beleharapott alsó ajkamba. Lehajolt, és szájába vette a mellbimbóm. Mialatt szívta a bimbót, és nyelvével körözve fokozta a gyönyöröm, nyögdécselés közepette megfeszítettem a hátam. Szorosan magához ölelt, úgy nyalta és szívta tovább. Szájunk újabb csókban forrt össze. Egyik kezével lenyúlt, és a szoknyát a combomon felrángatva, megérintette a vágytól remegő bőröm. A csipkés tanga alig takart el valamit. Keze a falatnyi ruhadarab alá furakodott, és ingerelni kezdte csiklómat.

Feladom!Where stories live. Discover now