BEKA SZEMSZÖGE
A ház szinte kiürült, már csak pár ember maradt az udvaron. Henry nem sokkal éjfél előtt betoppant. Meghívtam őt is, csak mivel ő egy nagyon fontos ember nem tehette meg azt, hogy csak a mi bulinkat tiszteli meg a jelenlétével. Matt majdnem csapott egy nagy balhét amikor meglátta. Még nem volt alkalmam elmesélni neki, hogy a randi rosszul sült el és most barátok vagyunk. Nem volt könnyű lenyugtatni Henry tenyérbe mászó stílusa miatt, de végül sikerült egy kis segítséggel. Miután elhárítottuk a "veszélyt" összeültünk a nappaliban és neki kezdtünk a jól megérdemelt iszogatásnak. Néhány pohár feles, sör és pezsgő után párunknak már el is szállt egy kicsit az agya. Roxi már túl van a határon.
-Héé, csináljunk valamit. -úgy viselkedett, mint egy unatkozó kisgyerek. Nem mintha nem tapasztaltam volna már meg, hogy Roxi milyen részegen.
-Mit?
-Mooondjuuuk...játszunk Én Még Sohát. -mindenki helyeslően bólintott. Hoztam még be italokat mindenkinek és neki is kezdtünk a játéknak. Körbe rendeződtünk és Iza bele is kezdett.
-Kezdjünk valami egyszerűvel. Én még sosem estem bele szökőkútba.- mindannyian keresni kezdtük a tekintetünkkel, hogy ki iszik bele az italába. Henrey beleivott. Ezen már meg sem lepődök. Amit furcsállok az az, hogy Jeremy és Roxi is ivott. Mindenki meglepetten meredt a párosra.
-Mi van? Egyszer részegen beleborultam. -mentegetőzött Jeremy. Mindenki átvezette tekintetét Roxira várva az ő magyarázatát.
-Én csak nem figyeltem merre megyek annyira magyaráztam a mellettem lévőnek és beleestem. -hatalmas vihogásban tört ki a társaság. Tipikus Roxi, aki annyira nem figyel maga elé, hogy képes beleborulni egy szökőkútba.
-Én még sosem -folytatta a játékot Ryan -készítettem vudubabát valamelyik ismerősömről. - a csoport ismét körbe pillantott várva a vallomásokat. Legnagyobb meglepetésemre Alex ivott, senki más. Akik Alex mellett ült mind odébb húzódtak egy kicsit és felvonták a szemöldöküket.
-Most mi van? -értetlenkedett Alex.
-Mivel érdemelte ki az a szerencsétlen, hogy megvuduzd? -tette fel a jogos kérdést Matt.
-Általánosban Nina Hamilton elvette az uzsonnámat és ellökött. Hazamentem és csináltam egy róla mintázott vudubabát és szurkálni kezdtem. -hadarta el.
-És bevált? -érdeklődött izgatottan Henry.
-Nem tudom, hogy az a vudubaba miatt történt-e, de két napra rá eltört a keze. -mindenki döbbenten figyelte Alexet, aki a legártatlanabb arcával pislogott ránk, mintha talán nem is miatta tört el egy kislány keze. Megtörve a kissé ijesztő pillanatot Dan neki kezdett a következőnek.
-Én még sosem szörföztem. -a reakciók eléggé csekélyke volt. Senki nem ivott így a kör ment is tovább, Jeremy következett.
-Én még sosem viseltem bőrnadrágot. -végre valami amire én is ihatok. Viszont azt nem vártam, hogy nem én vagyok az egyedüli. -Te mégis mikor vettél fel bőrnacit? -hüledezett Jeremy.
-Miután láttam Bekán nagyon megtetszett és vettem egyet magamnak. Meglepetésnek szántam. -nézett Jeremyre, akinek felszaladt a szemöldöke. -De azt már megállapítottam, hogy jó benne a fenekem. -Jer arcát elborította a pír és tekintetét lesütötte.
-Húú! Alex egy igazi vadmacska. -visította Roxi.
-Én még sosem csókolóztam Bekával. -mondta ki Alex a számomra nem túl kedvező mondatott. Dan ivott, Matt ivott, Henry ivott és Ryan is ivott. Nem emlékszem, hogy Ryannel csókolóztam volna.Roxi és Dan jelentőségteljesen összenéztek, ahogy látták, hogy Matt is ivott. Nyilván az eszükbe jutott a fürdőszobai jelenet. Matt állkapcsa megrándult, ahogy meglátta, hogy Henry egy elégedett mosollyal a fején nagyot kortyolt az italából. Matt lecsapta poharát az asztalra és nagy lendülettel pattant fel a székből, majd átszelte a köztük lévő távolságot. Felemelte kezeit és egy nagyot taszított rajta. Henry hátra hőkölt, de azonnal ellen támadásba kezdett és visszalökte. Matt belemászott az arcába és üvölteni kezdett vele.
YOU ARE READING
Feladom!
RomanceRebeka a családi nyaralás után teljesen összezavarodik. Nem érti az érzéseit. Nem tudja mi miatt változott meg minden ennyire közte és a testvére, Matt között. Rengeteg kalandon és megrázkódtatáson kell keresztül menniük. Közben olyanokat tudnak me...