Прокинувшись в 6 годин, я відразу зіскочила з ліжка. Кляті кошмари! Кожного разу один і той самий! Я вирішила вже не лягати спати. Лише одна думка мене тішила. Це те, що сьогодні п'ятниця, останній день школи. Я пішла до ванної, але коли побачила своє відображення в дзеркалі, то була налякана. Під очима красувалися великі мішки, обличчя було набрякле та бліде. Я пішла готувати собі та Соні сніданок. Через декілька хвилин я почула, що Соня іде на кухню.
- Ань, з тобою все добре?, -запитала вона
- Та.., - стоп, мама сказала ,що вони поїхали в командировку, тому я залишусь вдома, - Ні, голова болить.
- Де таблетки?
- Ось там, -я показую на ящик над кухонним столом
- Я тобі дам таблетки, відлежися сьогодні вдома, - сказала вона і почала шукати таблетки
Ми поїли і я випроводила Соню в школу. Я вирішила почитати книгу. Так як Шерлока я дочитала, я вирішила почати читати «Часодії». Як тільки я відкрила книгу, то відразу поглинула у світ персонажів.
Я не помітила як пройшло дві години. На годиннику було 10:22. Я вирішила включити телевізор і подивитися якісь серіали. За переглядом одного із них я відчула голод. Я вирішила зробити собі невеликий перекус у вигляді оладушок. Як тільки я почала їх готувати мені хтось подзвонив. Я не дивлячись на екран підняла трубку.
- Ало, - почала я
- Ало, відкрий двері
- А ти хто?
- Аня, не тупи, я Рома.
- Ой, вибач. Зараз відчиню.
- Чекаю.
Я відразу побігла відчиняти двері. У дверях стояв Рома. Я відразу обняла його і запросила в квартиру. Зайшовши на кухню я подивилася на годинник. Було 12:03.
- Зачекай, зараз закінчується 4 урок.
- Ну, нехай закінчується. Я прийшов провідати тебе.
- Ну добре.
- До речі, як ти себе почуваєш?
- Ну, нікому не кажи, а особливо Соні! В мене нічого не болить. Я просто не хотіла іти в школу.
- Он як!, - з хитрою посмішкою сказав Рома, - а ти знаєш, що обманювати не можна?, - з інтонацією вчителя продовжив він.
- Знаю. Я останній раз. Обіцяю.
- Ну добре. Чим в тебе так смачно пахне?
- Оладушки. Ой! Горять!, - скрикнула я і побігла до плити.
- Хахах, -сміявся Рома
- Ти не смійся, бо підгорівші підуть тобі!
- Все, все, мовчу, - говорячи це, він підняв руки ніби переможений
Ми говорили про школу, вчорашню вечірку. Не одразу, але я помітила, що його кістки на руках збиті. Я відразу згадала про вчорашню бійку.
Під час наших посиденьок ми вирішили піти прогуляться. МИ вирішили піти погуляти на Хрещатик. Гуляли ми години чотири, адже скоро треба було іти додому і вчити уроки. Рома визвався провести мене до дому. Прийшовши до мого будинку я почала прощатись але Рома підійшов до мене і взяв мої щоки в свої руки і повільно приближав моє обличчя до свого. Наші губи злися в ніжний поцілунок. Це було приємно. Ми відсторонилися один від одного і я пішла додому. По дорозі я постійно посміхалася. Залетівши в квартиру я відразу набрала номер Соні.
- Ало, Соня!
- Ало, чого ти кричиш!
Я розповіла їй, що сьогодні відбулося між мною і Ромою.
- Ого, клас!
- Ну добре, тобі не важко дати мені домашнє завдання?
- Та ні, ось...
- Дякую
- До завтра
- До завтра
Я відразу вирішила зробити уроки, щоб ввечері бути вільною.
На диво, але домашнє завдання було дуже легке. Зробила я його за півгодини. Після цього клятого домашнього завдання я відразу заснула.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Нове життя
Teen FictionДівчинка Аня не знала, що її життя перевернеться за один день. Вона зіткнеться з проблемами підліткового життя, та всіма труднощами які будуть її оточувати.