BEKA SZEMSZÖGE
Lassan nyitottam ki a szememet, a függöny miatt nem kellett tartanom a nagy fényességtől. Matt még mindig kényelmesen aludt mellettem, ahogy picit megmozdultam még morgott is egyet és közelebb húzott magához. Annyira édes ahogyan még álmában is őrizni próbál és a világ összes pénzéért sem engedne el. Pedig igazán szükségem lenne arra, hogy ki tudjak menni a wc-re. Kicsit megpróbáltam jobbra húzódni, ő rögtön jött utánam, még jobban arrébb mentem, de követett ugyan úgy. Közben egy kicsit sem engedett a szorításából, sőt ha lehet még jobban ölelt engem. Már kezdtem bepánikolni, hogy sosem jutok ki a fürdőbe, de úgy döntöttem, ha máshogy nem megy muszáj lesz felkeltenem. Kis puszikat leheltem arcára, de ezzel csak annyit értem el hogy jólesően mormogott. Másodszor már az arcát simogattam, de az se nagyon vált be. A kezét is próbáltam lefejteni magamról, de minden hiába, egyszerűen nem hagyott elmenni, pedig már nem sokáig bírom ha így folytatja tovább. Támadt egy utolsó ötletem, de nem nagyon fog tetszeni neki. Még jó, hogy van egy pohár víz az asztalon. Nem tehettem hát mást, megfogtam a poharat és egy minimális mennyiséget az arcába öntöttem. Erre persze rögtön felriadt, kihasználva az alkalmat felpattantam és a lehető leggyorsabban a fürdőbe rohantam. Közben még hallottam Matt szentségelését, de ezt szerencsére egy kis időre megúsztam.
Valahonnan ajtócsapódást hallottam, de inkább a földszintről. Ki lehet az ilyenkor? Úristen! Anya az, csak ő lehet! Én meg itt vagyok a fürdőben, Matt pedig a szobájában, persze azt meg sem kell említenem, hogy mindketten pucéran. Valahogy szólnom kéne neki, még mielőtt anya benyit hozzá. Még jó hogy nem talált minket együtt az ágyban, szegény kitérne a hitéből is ha rájönne, hogy mi lefeküdtünk egymással. A másik szerencsém a fürdőben hagyott törölközőm, így legalább érthető miért vagyok meztelen. Gyorsan felkaptam magamra, a szobám felé suhantam, bekopogtam Matthez is és miközben résnyire nyitottam az ajtót csak annyit mondtam neki: Öltözz gyorsan!
-Mi? Miert? -értetlenkedett miközben úgy fetrengett az ágyban, mint aki a napot átkozta mert felmerészelt jönni.
-Csak csináld! - ezzel a lendülettel futottam is tovább a szobám felé, de anya észrevett.
-Szia kincsem. Jó volt a buli?
-Persze, minden oké volt. Amint látod a ház is egyben van.
-Igen nem is olyan vészes a kupi, amit hagytatok. Ügye a medence nem fog így maradni? -kérdezte anya szigorúan.
-Nem, már hívtunk takarítókat. A te estéd milyen volt?
-Valami fantasztikus! De mielőtt nekikezdek talán jobb lenne ha felöltöznél, még a végén megfázol. Közben ha az öcséd is fent van őt is keresd meg, neki is mesélnék pár vicces dolgot. -ekkor nyílt Matt ajtaja
-DE MÉG IS MI A F*SZÉRT KELL...
-Matthew mégis hogy beszélsz?! És miért csak egy boxerben lófrálsz?? Hideg van.
-Anya! Hát az úgy volt...
-Na menj és öltözz fel! És meg ne halljam még egyszer, hogy így beszélsz!
-Megyek már is. -Matt fülét farkát behúzva menekült vissza a szobájába. Áldom az eget, hogy legalább annyira hallgatott rám, hogy egy alsót felvegyen.Én is vissza mentem a szobámba és magamra kaptam egy otthoni melegítőt. Aztán a nappaliba siettem.
-Nos gyerekek akkor máris hozzákezdek a szilveszteri történetemnek. -anya teljesen megbolondult, rosszabb mint egy gyerek, mégis mi történhetett vele?
-Szóval az este valami fergetegesen alakult. Amint megérkeztünk a szórakozóhelyre körülbelül a második lépésnél, tánc közben elhagytam a cipőm egyik felét. De mezítláb sokkal viccesebb volt ez az egész. És képzeljétek Susan nénikétek pedig lehet megtalálta a nagy őt. -szinte láttam anyám szemében a szikrákat, nagyon jó pasi lehetett ha úgy érzi ő a tökéletes Susan néninek. -Az egész úgy kezdődött, hogy egy férfi fogdosni akarta Susant és a nagy Ő ekkor lépett mellé, a fickót szépen elküldte, mi megköszöntük és hálánk jeléül meghívtuk egy-két italra.
YOU ARE READING
Feladom!
RomanceRebeka a családi nyaralás után teljesen összezavarodik. Nem érti az érzéseit. Nem tudja mi miatt változott meg minden ennyire közte és a testvére, Matt között. Rengeteg kalandon és megrázkódtatáson kell keresztül menniük. Közben olyanokat tudnak me...