Κεφάλαιο 31ο

168 24 4
                                    

"Λοιπόν φευγουμε" ρώτησε η Lena

"φεύγουμε" απαντήσαμε εγώ και ο Suga και βγηκαμε έξω.

[...]

Είχαμε φτάσει στο εστιατόριο και τρώγαμε το φαγητό το οποίο είχαμε παραγγείλει. Και ενώ συζητούσαμε χτυπάει το κινητό μου και ήταν ο Tae. Τι θέλει τέτοια ώρα?? Ελπίζω μόνο να μην είναι κάτι κακό.

"Έλα Tae μου"

"Πως είσαι??"

"καλά έγινε κάτι και με περνεις τέτοια ώρα??" ρώτησα λίγο ανήσυχα

"όχι καλέ απλά πήρα να δω πρώτων αν θα έρθεις σπίτι και δεύτερον που είσαι" είπε και γέλασε. Γέλασα και εγώ αφού μου εφυγε η ανησυχία και το αγχος.

Κάτι όμως δεν πήγαινε καλά. Κοίταξα πίσω μου και είδα κάποιον να τρέχει γρήγορα χωρις να προλάβω να τον αναγνωρίσω. Δεν έδωσα και πολύ σημασία και μπήκα μέσα. Η νύχτα κύλισε όμορφα και ευχάριστα χώρις να υπάρχουν τέτοια πράγματα όπως είχα δει ποιο πριν. Δεν είπα κάτι στα παιδιά γιατί δεν το θεωρίσα σημαντικό.

[...]

Μετά από 1 χρόνο

"αντε Αρετή σε λίγο βγαίνουν τα αποτελέσματα" με φώναξε ο Suga να κατέβω κάτω. Ναι καλά καταλάβατε φέτος έδωσα πανελλήνιες και τώρα περιμένουμε τα αποτελέσματα. Ήθελα να περάσω Στράτο οικονομικά και παράλληλα αν περάσω εκεί θα ήθελα να πάω σε μια θεατρική σχολή. Έβαλα την μπιτζαμα μου και Κατέβηκα γρήγορα κάτω.

Με τον Yoongi μου δεν μένω μαζί του γιατί είναι επικίνδυνο για την δουλειά του αλλά και για εμένα εφοσον δίνω φέτος πανελλήνιες. Χθες το βράδυ βγηκαμε έξω με την παρέα μου και την παρέα του Yoongi όπως και με τα αδέρφια μου και ο κάθε ένας με της κοπέλες τους, για να γιορτάσουμε που τελειώσαμε. Πήγαμε σε ένα κλαμπ και εγώ με τον Suga φύγαμε μαζί όπως και ο κάθε ένας με την κοπέλα του ή το αγόρι της αντίστοιχα.

Εε και καταλαβαίνετε τι έγινε χθες😏😏😉. Τέλος πάντων και τώρα στο θέμα μας, περιμένουμε τα αποτελέσματα. Πήγα και κάθισα πάνω στα πόδια του και του έδωσα ένα φιλί. Αμέσως αντεπεδωσε και περιμέναμε να δούμε πότε θα αναρτηθούν.

Κάποια στιγμή έτσι όπως καθόμουν πάνω του με έπιασε από την μέση και ήμασταν κάπως έτσι (αλλά πάνω στον καναπέ😂).

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Teacher?!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant