42

1.2K 42 0
                                    

Pustite si prosím pesničku

Ples. Nikdy som na žiadnom nebola. Neviem čo budú odomňa očakávať. Prebehlo mi mysľou pri tom ako som si robila vlasy. Z vlasov som si spravila niečo ako priberaný vrkoč a sponkami si ho pridržala.

Po ňom som si začala robiť make up. Naniesla som si jemné ružové tiene a linku. To isté som spravila aj na druhé očné viečko. Na pery si naniesla matný rúž. Pozrela som sa na svoj odraz v zrkadle a bola som spokojná.

Obliekla som si svoje šaty a zatočila sa v nich. Z vonka som započula trúbenie auto a hneď som vedela kto to je. Navoňavkovala som sa a zobrala si kabelku. Po schodoch som kráčala opatrne aby som nespadla. V chodbičke som si obula v lodičky a otvorila dvere.

V nich stál on. Chlapec, ktorý mi toľkokrát pomotal hlavu. "Vyzeráš nádherne" polichotil mi a podal kyticu ruží. On snáď už vykúpil celé kvetinárstvo. "Ďakujem" zobrala som si od neho ruže a svoju ruku omotala okolo jeho aby ma zaviedol ku autu.

V aute bolo príjemné teplo a takisto aj atmosféra. Počas cesty sme sa rozprávali o mojom novom tetovaní a o jeho tetovaniach. "Ty si si vážne dal spraviť tetovanie v šestnástich?" Nestačila som sa čudovať.

"Čo je na tom čudné?" Zasmial sa a pozeral sa na cestu. "To ti rodičia dovolili?"

"Nepýtal som sa ich."

"Aké originálne" odvrkla som a zasmiala sa. Tiež sa zasmial a ja som mohla znovu vidieť jamky v jeho lícach.

Ochvíľu sme sa ocitli pred školou a Harry mi gentlemansky otvoril dvere. Nad týmto gestom som poďakovala. Spoločne sme si to namierili do školy. Presnejšie do telocvične. Vnútri už bolo niekoľko žiakov, ktorí popíjali punč.

Do pol hodiny prišli všetci a mohlo sa začať tancovať. Harry na pozval na tanečný parket. Kde sa začala otváracia pesnička. Nasledovala ďalšia, ďalšia,..

"Poprosím všetkých aby si našli svoje polovičky a prišli na parket" vyhlásil do mikrofónu DJ. "Nad jeho slovami som sa zasmiala, pretože sa ide púšťať slaďák a Harry bude určite chcieť so mnou tancovať.

Moje tvrdenie sa stalo skutočnosťou. S Harrym sme stáli a pozerali si navzájom do očí. Pesnička začala.

Spoločne sme sa hýbali do rytmu.   S jeho očí som sa presunula na jeho ružové pery. Ako by asi chutili? Cítila som ako sa tvárami navzájom približujeme.

V tom so pocítila jeho pery na tých svojich.  Jemne ma kusol do spodnej pery a ja som pootvorila tie svoje  a tým som mu povolila vstup, ktorý okamžite využil. Chcela som, tak moc som chcela pokračovať, ale nedokázala som.

Odtiahla som sa od neho. "Prepáč" šepla som a utiekla.

Dúfam že sa časť páčila. Prepáčte mi za ten koniec.😅😘 Ďakujem za 3K prečítaní, veľmi si to vážim. Časti očakávajte v pondelky a v piatky.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Zničil si mi život H.S. ✓Where stories live. Discover now