Martinus
Když Marcuse pustily, protože mu nic nebylo tak jsme šli oba domu. Marcus mi vyprávěl jak se to stalo a co se dělo když byl mimo. Že prý má teď nějakou moc, že je jakoby mrtvy. Má druhou šanci ale musí pomáhat smrti. Takže tak mi může pomoct. (Bože co to zase vymýšlím).
Tak jsme se rozhodli že pojedeme za BTS, ano uděláme si malý výlet. Tak když jsme byly doma, zabalil jsme si a koupily letenky. Letělo to ještě dneska pozdě v noci.
Doufám že ty pakoni alespoň umí anglicky, nebo jim budu muset napsat taháky. Jako Namjoon. Tak jsme naposled prohlídli byt a vydali se na letiště.
.....
Konečně už sedíme v letadle směrem do Korei. Nevím jak se mám cítit, nervózně, vyděšeně. Nevím. Tak se alespoň kouknu na kluky.
Namjoon ¥
Vzbudil jsem se na posteli v mém pokoji. Předtím jsem byl dole myslím. Asi mě někdo přenesl. Tak jsem vstal a šel dolů, byly tam všichni takže v pohodě. Řeknu jim to.
"Hej kluci. Mám takovou otázku. Umí někdo z vás anglicky?" zeptal jsme se, všude bylo ticho. To jsem si mohl myslet. "Proč?" zeptal se Jin. "Protože asi za dvě hodiny tady budu já osobně. Jak vypadám, bylo by dobrý asi jste pro mě dojeli na letiště. Jo a něco vám napíšou, protože já fakt Korejsky neumím" řekl jsem jim a oni přikývli.
....
Nakonec jsem jim napsal něco anglicky, doufám že to alespoň přečtou. "Takže na letiště, mě nechte tady. Stejně budu ve svém těle takže budu jakoby spát. Rozumíte?" zeptal jsme se. Všichni přikývli.
Martinus
Vzbudil jsme se a Marcus na mě jen koukal. "Co je?" zeptal jsme se. "Za chvilku přistáváme" řekl a já přikývl.
"Kluci tam budou čekat" řekl jsem. On se na mě jen koukl."Kluci? Jako BTS osobně?" zeptal se. "Ne jejich kopie, samozřejmě že oni" řekl jsem a zasmál se. Chci vidět Marcusuv výraz, ten přímo miluje J-Hope. Chudák kluk, teď J-Hope. Můj brácha je trochu retard.
Tak když jsme přistáli a konečně vystoupil z letadla. Viděl jsem kluky jak stojí s ochrankou pod střechou. Zamával jsme jim a hned si mě všiml Jimin. Taky mi zamával a šel ke mě. Pevně mě objal. Je fakt malý.
Čte to ještě někdo? :D
ČTEŠ
Two bodies, one soul (M&M)
FanfictionJak už víte z názvu, jedná se o příběh kdy se může jedno z dvojčat převtělit. Jeho duše přejde do jiného těla. Právě Martinus má tu možnost. Nikomu to neřekl, ani svému bratrovi. Jeho druhé tělo, je to kluk. Taky je to zpěvák, ale až z Jižní Korei...