A világ születése, egy isten születésével kezdődött. Előtte semmi nem volt, és ő ebbe a semmibe jött létre. Megteremtette a valamit, ő volt a valami. Jinnek hívta magát, ő lett a létezés istene. Szeretett saját szépségében, és eszményi voltában sütkérezni. Sokáig tökéletesnek látta, így a világot, ám idővel késztetést érzett arra, hogy mások is megcsodálhassák tökéletességét.
Megteremtette a fényt, ami beragyogja őt, és az árnyékában létrejött a sötétség. A fényt Hoseoknak, míg a sötétséget Namjoonnak nevezte. A két gyermek születésével egy fenyegető harmadik is színre lépett Yoongi, aki az élet, és halál pillanatát uralta. Jin mindhármat egyaránt szerette. Atyai szeretetből létrehozott bolygókat, mellyel gyermekei játszhattak. Míg Hoseoknak a napot, addig Namjoonnak a Holdat ajándékozta. Yoongi pedig a Földet kapta, melyben rengeteg erő, és lehetőség rejlett. Itt kedvére fejleszthette erejét, teremthetett, és pusztíthatott, de cserébe, testvérein még csak gondolatban sem gyakorolhatta képességeit.
Talán épp a pusztulástól való rettegése miatt, Yoongi állt hármuk közül a legtávolabb Jintől. Nem akarta őt, nem fogadta el létezését, és szinte száműzte a Földre. A búskomor isten, mindig rajongva figyelte testvérét, a fényesség urát. Hoseok beragyogta a Földet, melyet melegségétől ellepett a zöld növény, és virágok színes kavalkádja. Tükrözték az isten vidám személyiségét, és örök energikusságát. Yoongi engedte, hogy bolygóján Hoseok energiája újabb, és újabb dolgokat teremtsen, hagyta, hogy a sugárzó napfénytől, a mélyedések megteljenek vízzel, és a kopár földön növények burjánozzanak. Mikor látta, hogy szeretett testvérének, ez milyen örömet okoz, még több életet adott birtokának, és apró lényeket hozott létre, melyek az isteni fénytől nőttek, és fejlődtek. Az evolúció során, pedig idővel megszületett az ember.
Namjoon volt a csendes nyugodt éjszaka, aki megfontoltan, és hidegen őrizte mindenek atyjának álmát. Habár születése pont olyan véletlenszerű volt, mint Yoonginak, apjához mégis ő állt a legközelebb.
Mikor a fény visszább húzódott, és a sötétség ellepte a világot, Namjoon felment a négytornyú kastélyuk legmagasabb tornyába, és várta, hogy apja nyugovóra térjen. Míg Jin szemei csukva voltak, ő vigyázott az általa teremtett univerzumra.
YOU ARE READING
Ego
Fanfiction(Jikook) A világ születése egy isten születésével kezdődött. Előtte semmi nem volt, és ő ebbe a semmibe jött létre. Megteremtette a valamit, ő volt a valami. Jinnek hívta magát, ő lett a létezés istene. Szeretett saját szépségében, és eszményi voltá...