Plecarea in Londra.

783 41 2
                                    


      Din capitolul anterior

Mo:Ti-am zis ca vreau sa ma impac cu ea!

E:Ea nu cred ca vrea.

Mo:Si de unde stii tu, ma rog?

E:Suntem impreuna, prostule!

Mo:Stai, ma...Ce?

E:Ce ai auzit!Hai, gata...S-a terminat!*spun inchizandu-i*

****************************

     Peste 2 saptamani
    Amira POV

   Mai este o luna si ma duc in Londra. O sa ma despart de Cristi si de toate momentele noastre...Nu vreau sa imi imaginez momentul in care il voi lua pentru ultima oara in brate. El nu stie ca vreau sa ne despărțim dar nu il pot obliga sa ma astepte 2 LUNI!

    Azi e o zi de sambata deci e weekend. Cristi trebuie sa vina la mine pe la ora 14 si m-am gandit sa ii spun ca "vreau" sa ne despărțim cand voi pleca.

   Ma dau somnoroasa jos din pat, ma schimb in ceva lejer si cobor in bucatarie sa iau micul dejun. Văzând ca tata nu s-a trezit inca hotarasc sa ii pregatesc si lui masa.

     La 14

C:Cum adica vrei sa ne despartim?

E:Crede-ma ca nu vreau! Dar..

C:Pai si atunci de ce o faci?

E:Cristi, nu te pot lasa sa ma astepti...

C:De ce nu? Sunt doar 2 luni si nu e ca si cum nu exista internet ca sa vorbim.

E:Stiu dar...

C:Sau e vorba de incredere.Nu ai incredere in mine si crezi ca voi fi cu altcineva cat timp esti tu plecată sau ce?

E:Nici nu m-am gandit la asa ceva!Dar ne va fi greu...

C:Putem trece impreuna peste momentele grele.*spune vrand sa plece*

E:Unde pleci?

C:Nu e treaba ta!

E:Te-ai suparat, nu-i asa?

   Cristi nu spune nimic si pleaca trantind usa. Stiam ca mai bine nu ii spun inca...Sau era mai bine sa nu mai plec.

    Peste o luna

  Azi e ziua cea mare...In sfarsit a venit vara, am terminat scoala si ma pot bucura de vacanta. Cristi nu m-a mai bagat in seama deloc de cand i-am spus ca "vreau" sa ne despărțim.
   Desi mi-ar fi placut sa fie azi langa mine...

   La aeroport

  Tata o lua catre controale, iar eu si Alex ne-am dus sa ne luam ceva de mancare.

E:Ai mai vorbit cu Cristi?

A:Da.

E:Ah, ok.*spun oftand*

A:Esti bine?

E:Da, de ce nu as fi?

A:Sigur?

E:Nu...Vreau sa fie aici, langa mine...

   Alex ma lua in brate. Cand ne despărțim din îmbrățișare cineva imi puse mana pe umar si imi sopti *Sunt aici, sunt cu tine*.

    Nu am mai stat pe ganduri si i-am sărit direct in brate.

E:Te iubesc!*spun cu lacrimi in ochi*

C:Si eu...

E:Ma bucur ca ai venit, nu ma asteptam!

   Cristi ma saruta scurt pe frunte.

C:Trebuie sa plec acum...

E:Deja?

C:Sa te distrezi!*spune cu lacrimi in ochi si plecand*

  Stau cateva secunde uitandu-ma dupa el:

E:CRISTI!

    Cristi se uita inapoi.

E:Ma vei astepta?

C:Te astept si 10 ani daca e nevoie!*spune mai apoi continundu-si drumul*

E:Tu stiai?*il intreb pe Alex*

A:Normal!*spune razand*

    Heei 😘 Cam asta a fost si cu acest capitol, sper ca v-a placut. Imi cer scuze ca nu am mai postat dar stiti si voi, a inceput scoala si dupa cum am mai spus sunt clasa a 8-a, iar vinerea trecuta am avut si agapa so...

Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum