Ahoj zlatíčko. Doufám, že se ti daří, protože dlouho nebude ;)
Utekl jsem z vězení a já si tě najdu, ať už budeš kdekoliv.
Zaplatíš za to, že jsi mě dostala do basy!S láskou tvůj tatínek ;)
Nemohla jsem uvěřit svým očím. On mě najde a možná zabije!! Justin ke mě přišel a začal si to číst. "Neboj Kim, tam kde tě vezmu tě nikdo nenajde", utěšil mě. "Ale on tam napsal, že mě vždycky najde!!" začala jsem řvát. Justin odešel do pokoje a začal balit kufry. Vzal je a rychle jsme nasedli do auta a jeli neznámo kam.
Přijeli jsme na letiště, kde byl soukromý triskáč. "My letíme za hranice?"zeptala jsem se ho. "Letíme na jeden ostrov, který patří celý mě".
Nasedli jsme do letadla. Nikdy jsem letadlem ještě neletěla. Když se letadlo pohlo, chytla jsem Justina za ruku. "Nemusíš se ničeho bát, se mnou jsi v bezbečí",uklidnil mě.Doletěli jsme na místo. Byl to krásný tropický ráj. Vzali jsme si kufry a šli do jedné vili u moře. Byla krásná a obrovská. Snad mě tady otec nenajde. "Vítej v mé vile Kim"přivítal mě Justin. Šli jsme dovnitř a Justin mě provedl vilou. Když jsem si vybalila věci, šla jsem se projít po pláži při západu slunce.
Pláž byla nádherná a západ slunce jsem si moc užila.
Když jsem se vrátila zpátky do vily, tak jsem si všimla Justina, jak s někým telefonuje a že je vytočený. Do toho jsem se ale nestarala. "Musím na dva dny odjet. Zvládneš to tady sama?"řekl a působil naštvaně.
Brzy ráno odleťel, ani se nerozloučil, možná nějaké komplikace. Celou vilu jsem měla na dva dny pro sebe.Po dvou dnech
Dva dny utekly jako voda. Bylo ráno a šla jsem se nasnídat. Jako každé ráno jsem si pustila zprávy v televizi. Hlásili tam nějaký požár, krádež, ale pak tak hlásili něco, co mě úplně dostalo. Ve zprávách hlásili.........
ČTEŠ
Happier
RomanceBude život Kim šťastnější i přes to, že ji matka šikanuje a otec obtěžuje? Jak to bude s novým boyfriendem Justinem? Tento příběh je plný nenávisti, zla, ale i lásky.