Utazás előtt✅

741 55 19
                                    

**Tae szemszög**


Elhagytam! Nem igaz, elhagytam! De hol? Ó, basszus! Múlt héten átfestettem a hajam, aztán szerencsenapom volt! Ma pedig, amikor indulnom kéne, szerencsétlenné válok? Hát ilyen nincs! Várjunk csak! Az íróasztalomat áttúrtam, még a ruhásszekrényemet is. Hol hagyhattam el? Pedig olyan helyre raktam, hogy biztosan megtaláljam ma! Lássuk csak, ha repülőjegy lennék, hova bújnék?

 Hol hagyhattam el? Pedig olyan helyre raktam, hogy biztosan megtaláljam ma! Lássuk csak, ha repülőjegy lennék, hova bújnék?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hát persze! A pénztárcába! El is indulok, hogy megnézzem, de a második lépés után megtorpanok. Egy pillanat! Nem is használok pénztárcát! Aish!
- Anyaaaa! - Szaladok a nappaliba, hogy megtaláljam. - Nem te raktad el véletlenül a jegyemet?

- Szívem, nekem azt mondtad, hogy olyan helyre rakod, amit minden nap megnézel. Próbálkoztál már a zárható kincsesládáddal?

- Nem. Köszi! Imádlak! - Még nyomok gyorsan egy puszit az arcára, mielőtt visszarohannék a szobába, hogy megkeressem a kulcsot. Várjunk csak! Hova is rejtettem el a kulcsot? Aish, ilyen szerencsétlen napom is csak nekem lehet! És csak ma, nem tegnap, vagy tegnapelőtt, amikor anyával összeraktuk a bőröndjeimet, neeeem, ma, amikor anya megy dolgozni, én meg a repülőtérre kéne, hogy kijussak valahogy időben. Hogy lehetek ennyire szétszórt? Pedig mióta elolvastam a levelet, csak erre az állásra tudok gondolni! A kék haj is biztosan valami meséhez kell, ahova olyan felnőtteket keresnek, akiket a gyerekek kortársaiknak néznek, tehát mint én. Ki tudja, talán főszerepet kapok! Talán én leszek a kék hajú herceg. Hm. A Tenger hercege? Hiszen tengerparthoz közel van a stúdió, szóval elképzelhető, hogy még ki is megyünk oda forgatni. Lehet, hogy lesz olyan jelenet is, hogy állok a tengernek háttal, és hátulról jön a hullám, felcsap a derekamig, a spriccelő víz gyönyörű hatással ölel körbe, ragyogva a napfényben, és....

- Megtaláltad, kicsim?

- Öm... öm...- Mit is? A jegyet. A... hol? Ja, a ládában! Ó! A láda kulcsát kerestem. - Nem. Még a kulcsot sem.

- Hát, azt Te tudod, hol tartod. De ha jól tudom, az egyik zoknid sokkal nehezebb a többinél, és kopog, amikor kimosom....

- Tényleg! - Rohanok a zoknis fiókhoz, megkeresem a kalózos zoknit. Mert hát milyen illene egy kulcs elrejtéséhez? Meg is találom a kulcsot, kinyitom a ládát. Igen, fényképek, emléklap, magazinok; levél a lánytól, aki tetszik; a repülőjegyem; a gumikarkötő, amit csináltam, de sosem hordtam végül, mert hosszú lett, de nem akartam lejjebb bontani; a gyerekkori rajzaim. Á, nincs itt. Ja, de! Itt fogom a kezemben. Üm... Ugye nem volt végig a kezemben? Egyszer a szemüvegemet kerestem így, aztán kiderült, hogy rajtam volt. Na mindegy. - Megvan! - Kiáltásom után visszacsukom a ládát, visszateszem a kulcsot a helyére, és rohanok le anyához. - Kidobsz a reptéren akkor? Indulásra készen állok!

- Tae drágám - mosolyog anya kedvesen - pizsamában vagy.


~~~~~~

A MI szigetünk (TaegiKook)[Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora