|1|

541 35 27
                                    

Bakugou

Szedłem normalnie do szkoły gdy centralnie za sobą usłyszałem jakiś wrzask a po chwili już leżałem na ziemi przewrócony przez pędzącego debila. Lekko się podniosłem i zobaczyłem że to ten kretyn Deku, nie powinien już dawno być w szkole ? Zawsze wychodził przede mną a teraz ledwo co mnie nie zabił. Leżałem tak blisko pędzącej ulicy że prawej ręki o mało co nie rozłechała mi szybko jechająca ciężarówka. Od razu i bez namysłu się na niego wydarłem.
- DEKU TY DEBILU O MAŁO CO PRZEZ CIEBIE NIE ROZJECHAŁO MI RĘKI. -
A ten kretyn zamiast normalnie odpowiedzieć, postanowił się rozebczeć i przepraszać ze sto razy. Wydawało mi się że każdy się na nas gapił, i miałem rację.
- Przestań beczeć. Każdy się na nas gapi. - Wstałem i podałem mu rękę aby jak najszybciej móc skończyć tę sytuację i udać się do szkoły.

Deku
Kacchan po wykrzyczeniu się na mnie podał mi rękę abym mógł wstać. Mam nadzieję że nie będzie na mnie obrażony, to naprawdę nie moja jest wina ! Wstałem z jego pomocą, jeszcze raz go przeprosiłem i pobiegłem dalej. Miałem dzisiaj porozmawiać przed szkołą z Urakaką a pewnie niedługo będzie dzwonek. Gdy udało mi się przybiec i zdjąć buty rozbrzmiał dzwonek. Wbiegłem do klasy i usiadłem na miejscu. Urakaka opierając się dłońmi o moja ławkę 
- Na przerwie porozmawiamy - Powiedział a ja tylko przytaknąłem głową.

Bakugou
O mało się nie spóźniłem na lekcję a wszystko przez tego jebniętego brokuła. Odrazu gdy usiadłem w ławce przyszedł nasz nauczyciel. Zauważając że Deku nie uważa postanowił dać mu krótki ochrzan.

Deku
W końcu nastała przerwa. Urakaka podeszła do mnie.
- Teraz możemy porozmawiać - Po powiedzeniu tego zdania wzieła mnie za rękę i wyszła z klasy ciągnąc mnie na koniec korytarza

Bakugou
Zobaczyłem że na żmija Urakaka ciągnie Deku za rękę. Poszedłem za nimi i podsłuchałem ich rozmowę. Nic ciekawego. Więc poszłem w inną stronę.

_______________________________________
                             Cześć !
Przepraszam że jest dość krótkie ale obiecuję że części będą się pojawiać codziennie !

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 14, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zwykły Przypadek | BakuDekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz