1.

185 13 8
                                    

Tak jo jsme v  Brně u Evzu, a já jsem se vydala s Lukášem(Lukefrym) na Brněnský Youtubering. Mám blond vlasy protože barva špatně chytla, ale líbí se mi to. Šly jsme s Lukášem zadním vchodem pro takzvané celebrity. Jelikož jsem nemusela dopoledne nic dělat, protože jsem neměla program a nikdo mě moc nepoznával, jsem si zašla k mým kamarádům youtuberům. Po hodině stáni ve frontách např. u Kovyho, Creepa nebo House jsme si s Lukášem šly vystát frontu u Wedryho. Pomalu jsme se blížili k té vyšší osobě než jsem já. Konečně jsme se dostaly na řadu a jako správná "fanynka" jsem mu padla kolem krku a on mě sevřel svý vypracovanými rukami, takže mě trochu nadzvedl. Začaly jsme si povídat až po chvíly jsem řekla: „ Hele nechceš se mi podepsat na břicho?" protože jsem byla dlouho nezadaná tak jsem si to mohla dovolit. Wedry na mě začal divně koukat ale pak se usmál a řekl „ Proč ne?". Vyhrnula jsem si tričko aby se mohl podepsat. V tu stejnou chvíly mi začal Lukáš tiše říkat: „ Za chvíly máme být u našich stánků Natko". Když se konečne podepsal odešly jsme s Lukefrym ke stánku. Myslela jsem si že se mi jen podepsal ale trvalo to nějak dlouhoa proto jsem Lukášovi řekla: „ Hele Luke mám tam jen podpis?" dořekla jsem a vyhrnula si tryčko. Lukáš se koukl a začal se smát, já jen nechápala. Lukáš mi vzal mobil z ruky a vyfotil mě. „ Jako co děáš?" zeptala jsem se. Dal mi mobil do ruky a já jsem jen zařvala „ Ty vole on mi tam napsal telefoní číslo!" „Natko uklidni se, prosím" řekl Lukáš dost vážně. Zatřepala jsem se a začala jsem si to kráčet k mé zdi u které se mám fotit.
„ On si snad myslel že jsem fanynka a nepoznal mě?"
Ahooj Tak jsem začala psát nový příběh tak snad se vám líbí

Natyla a Wedry💕Kde žijí příběhy. Začni objevovat