Anita była w trakcie przygotowywania siem do szkoly kiedy zadzwonił dzwonek do derzawi i wstompiła krokiem do kuchni z gory na dol idonc po shodah rannym popołudniem. Poszla do drzewi i kopnela je z impetem wywalając je z nawiasow, wybiegla na podwórze i nagle zobaczyla ze spod drzwi wydostaje siem menszczyzna, kopła go w brzuch, on zemdlał i zaklejiła dżwi klejem w sztyfcie.
Anita zapomniala juz o menszczyznie i pojechala swoim traktorem za 1000zł do szkoły. Dziewczyna bardzo siem stresowała trafienia do klasy 5j bo bala sue litery "j". Okazalo siem ze wlasnie tam idzie. Weszedla do klasy i powiedziala-dzedobry jestem Anita Kaszel i bede w tej klasie, mam 19 lat-kilka dni temu miala urodziny-z powodu trudnej sytuacji w rodzinie musialam przerwac nauke w 5 klasie. Od razu zwrocila uwage na pewnego chlopaka ktory siem na niom patrzal, już na pierwszej przerwie siem jej przedstawil, na imie bylo jemu Grzegorz. Anita siem zakochała.
Chlopak byl letko przy masie, mial pienkne niebieskie oczy i jasen blond wlosy, letko dlugie siengajonce mu do ramion. Zaprosił jom na imprese, Anita siem zgodzila...
Umówili siem na piontek o 13:27.
Nastempnego dnia Anita bardzo suem cieszyla ze idze na rantke wienc zaczela czesac wlosy. Pojechala do szkoly.
Grzegorz na kazdej przerwie do niej podchodzil i gadali cale dnie.