Bengüsu olayından sonra Derin iyice kızlarla yakınlaşmıştı.
17.09.2017Derin ve kızlar o gün matematik sınavına girmek için çok çalışmışlardı.Öğretmen geldi,önce optik kodları ve sonra da sınav kağıtlarını dağıttı.
Tahtaya; Başlangıç 11.03
Bitiş 11.43
Asya matematikte çok başarılı bir kızdı.Asya'nın arkasında Alp oturuyordu.Alp egoist ve yakışıklı bir çocuktu ama derslerinde o kadar başarılı değildi.Kopya çekmek için kağıdı çıkardı.Öğretmen Alp'in birşeyler çevirdiğini fark etti.Öğretmen Alp'in masasına gelip durdu.
Öğretmen:Alp kalk ayağa!
Alp'in üstünü aradı ama boşuboşuna aramıştı çünkü Alp kağıdı atmıştı.Öğretmen:Tamam otur.
Öğretmen kafasını çevirdi gözü Asya'nın masasının altındaki kağıda takıldı.Öğretmen:Asya ayağa kalk!
Asya:Peki hocam
Öğretmen yere eğilip yerdeki kağıdı aldı.Öğretmen:Bu kağıt nedir Asya?
Asya:Benim değil
Öğretmen:Benimle müdürün odasına geliyorsun.
Öğretmen ve Asya sınıftan çıktıktan sonra Ceren hemen kızların yanına gitti.
Ceren:Asya kopya çekmedi,ben gördüm Alp onu Asya'nın masasının altına attı.
Derin bunu duymuştu ve onların ona yaptığı iyliğe karşı Asya'nın suçsuz olduğunu kanıtlamalıydı.Derin hemen Alp'i alıp bahçeye indiler.
Derin:Senin yaptığını biliyorum ve eğer itiraf etmezsen seni gördüğümü Matematik Öğretmenine söylerim.Alp:Söylersen söyle senin Asya'nın arkadaşı olduğunu ve onu kurtarmak için beni suçladığını söylerim.
Derin ne yapacağını bilmiyordu.Yukarı çıkıp olanları Beren ve kızlara anlattı.Kızlar şoka uğramıştı.Beren:Aklıma birşey geldi.
Derin,Alp ile bir daha konuşmak için bahçeye indi.
Alp:Yine ne oldu itiraf etmeyeceğim dedim ya.
Derin:Sen Asya'nın masasının altında kopya kağıdını attın değil mi?
Alp:Evet,yaptım.O kız her zaman yüz alıyor bu seferde sıfır alsın ne olmuş!!
Derin:Tamam,sen adam olmazsın!
Alp:Adamlığı senden mi öğrenicem
Derin arkasına bile bakmadan umursamaz bir şekilde elindeki telefonun ses kaydını kaydetti.Matematik Öğretmenine ve Müdüre dinletti.Matematik Öğretmeni sınav kağıtlarını okumaya başladı."Asya yüz" ve son olarak"Alp sıfır"dedi.Öğretmen Asya'yı tekrar sınava girmesi için şans vermişti.Alp şimdi kendini düşünsün bundan nasıl kurtulacaktı.Öğretmen: Alp benimle gel!
Alp:T...tamam hocam
Alp önce Asya'dan özür diledi sonra ona kendini affetirmeye çalıştı.
Alp:Kızlar sizden de özür dilerim
Beren:Bizden özür dilemene gerek yok.
Ceren:Asya'dan dilemen yeterli.
Aybüke:Of ne uzattınız hadi kantine inelim.
Alp:Asya biz konuşabilirmiyiz?
Asya:Tamam olur.Kızlar kantine indiler,Asya ve Alp'de bahçeye indiler.
Alp:Bana bir şans ver,ben seninle arkadaş olmak istiyorum.
Asya:Aslında...
Alp:Lütfen bir şans ver..
Asya:Peki ama kendini çok önemseme.
Alp,Asya'ya gün geçtikçe bağlanıyordu.Hatta Asya kızlardan çok Alp ile zaman geçiriyordu.Kızlar ve Asya kantine inmişti.Asya'ya mesaj geldi.
(Alp kişisinden mesaj geldi.)Alp:Seni bu akşam parka bekliyorum.
Asya mesajı kızlara gösterdi kızlara belli etmeye çalışmasada heyecanlanmıştı.
Derin:Hayırdır Asya bir heyecanlandın gibi.Asya'nın iyice yanakları kızardı susayaım bari.
Aybüke:Derin,Asya'nın üstüne gitme lütfen kalbi durabilir.
Asya:Akşam buluşmaya gideceğim.
Beren:Hadi hayırlısı.
Sabah kızlar Asya'yı bekliyordu Asya ile Alp el ele okul bahçesine girdiler.Derin:Kızlar anlatmaya gerek yok görüyorsunuz!!