Part 26

69 2 3
                                    

Jeon Jungkook pov.

Ik kijk naar Larissa. Ik zie dat ze inslaap is gevallen wat is ze cute als ze slaapt. Ik leg haar voorzichtig onder de dekens en ga dan naar beneden. Ik hoorde de bel gaan en hoor dan geschreeuw en ren naar beneden. Ik loop de woonkamer in en zie de familie van Larissa staan. "Hello!" roep ik fake blij. Ik kijk naar Jin en zei tranen in zijn ogen staan ik wenk hem en zeg nog. "Als jullie niks te doen hebben met jullie kut leven dan alleen maar Larissa haar leven te verkloten dan kun je beter vertrekken. Ze neemt toch afscheid van jullie. Ze is niet meer een jullie van jullie you lost a family member." Ik en Jin draaien ons om en dan hoor ik "Jungkook!" Jin en ik rennen naar Boven. Ik zie dat Larissa helemaal van slag is. Vast een nachtmerrie. "Rustig schat. Het is gewoon een nachtmerrie. You're save now." Ik sla mijn armen om haar heen en hoor haar zuchten. "Zijn ze hier?" "Wie?" vraag ik "Mijn familie." Fluistert ze. Hoe weet ze dit, dit kan niet waar zijn, als ze net gedroomd heeft dat haar familie hier is... wat heeft ze dan wel nog meer droomt. "Ja, ze zijn beneden." Zeg ik. voorzichtig. "JK? Ik heb gedroomd dat ze Jin...Ze gaan hem vergiftigen zonder dat wij er achter komen. Zo gaan ze bij iedereen langs." "Luister. Jin staat hier voor de deur er is niks bijzonders gebeurd. Wil je samen naar beneden?" Vraag ik maar. "Ja, maar laat me alsjeblieft niet alleen." ik knik. Samen lopen we naar beneden Jin en Jungkook aan mijn zijde. Ik kom beneden en ga zitten als of er niks gebeurd is. Ik kijk naar Jin Hij pakt zijn glas en ik zie al mijn ex-familie leden naar hem kijken. "Eomma niet drinken!" roep ik. "Er zit gif in." "What!?" "Bae, het was maar een droom..." Zeg ik. "Geef mij je glas. Wat zou er gebeuren als ik het drink?" Hoor ik haar zeggen. "Nee Larissa Niet doen Sorry voor alles wat we hebben gedaan. We zijn Ondankbaar geweest, we beloven dat we niks meer zullen doen." Hoor ik haar tante zeggen. "Drink niet, er zit gif in ja..." Mijn ogen worden groot. "I TOLD YA'll !"roept Larissa het is stil. "Ik geef jullie geen tweede kans meer. Ik ben er klaar mee. Denk maar eerst goed na wat jullie gedaan hebben. Kom dan pas terug." Larissa loopt weg met het glas en struikelt over haar eigen voeten ik spring op en pak haar arm en trek haar naar mij toe. Het glas valt en ik heb een geschrokken Larissa in mijn armen. IK sla mijn armen m haar heen.

Larissa Jeon Pov.

"Ik was er bijna geweest..." fluister ik "Was schat, je bent er nog steeds." Zegt Jungkook. Mijn droom wat als ik die niet had... dan... dan was BTS zonder WorldWide Handsome. En er is geen BTS zonder WorldWide Handsome. De gedachte al is raar. Ik weet gelukkig hoe sluw mijn familie kan zijn en was ik Mama voor. Gelukkig. Mijn familie is weg en ik zit met mijn Nieuwe familie op de bank. Ook hun hebben gehoord wat er gebeurd is en zijn gelijk naar ons gekomen ook de rest van de andere families zijn er en ik denk amper nog aan wat er gebeurd is. Gelukkig maar. Ik wil het zo snel mogelijk vergeten. "Larissa we zijn je zo dankbaar, dat je onze zoon hebt gered van een vergiftiging." Zegt de moeder van Jin. Ik knik en zucht. Na een lange dag ga ik dan toch weer naar bed en dit keer samen met Jungkook


Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu