Arkadaşlar buraya okuduğunuz saati yazmanızı istiyorum❤️
Bilemezdim bugün hayatımın bambaşka bir şekil alıcağını,bilemezdim bugün den sonra bu sırlarla dolu şehre ait olacağımı ,bilemezdim ...
"Yapamam ,Onunla kalamam,onunla olamam ben ben bu hayata ait değilim benim hayallerim var hayalimde evim olucak adam O olamaz hayır hayır Hira kendine gel ve çabuk fırsatın varken ait olduğun yere dön!"
Kendi kendime konuşuyorum aklım allak bullak oldu hemen eşyalarimi toplamaya başlamıştım ,toplamak denirse dolaptan aldığımı yatağın üzerinde ki bavuluma basıyordum resmen ,son anda fotoğraf makinemide hatırlayıp Dilanın odasından almaya gittim ve bavulumu alıp aşağıya indim.
Herkes aşağıda kahvaltı masasında oturuyordu herkesin suratı asıktı kimisi boş çayını yudumluyordu, kimisi tabağında ki zeytinleri yuvarlıyordu.
Cihan ağasız bir sabahtı.Ben aşağıya elimde bavulumla indiğimde kimse oralik olmamıştı ama olsun şuan onu sorun edicek değildim tabiki .
Peşimden yeni gelin olan Zümrüt geldi
"Hira canım hayırdır bu bavul ne ?""Gidiyorum Zümrüt çok kaldım zaten okulum var ,çalışıp geçimimi sağlamalıyım, biliyosun durumumu."
Zümrüt le çok samimi olmuştuk bi ara Dilan ,ben , Zümrüt oturup sohbet ederken Zümrüt ailemi sorunca Dilan ağzından laf kaçırmıştı üsteleyincede anlatmıştım .-"Anlıyorum canım ama biraz daha kalsaydın keşke ?"
-"Maalesef gitmeliyim bian önce."
Aşağıya indik beraber ve Dilan sorgular gözlerle bana bakıyordu ve diğerleri de eşlik etmeye başlamıştı ama benim gözlerim bu soğuk masada O nu arıyordu nerede acaba ?aman iyiki yok onunla karşılaşmadan hemen gitmeliyim .
Of ya sözleri hala kulaklarımda tekrarlanip duruyo, acaba ciddimiydi ,yok be daha dün babasını kaybetti belki de acısından öyle söyledi ,evet evet kesin öyle bende hemen atlıyorum .
Peki niye kaçiyorum yanlış düşündüysem !Galiba kendimden korkuyorum heran ona kanıp hayatımı mahvetmekten korkuyorum.
-"Hira nouluyo kızım nereye gidiyorsun?"
-"Dilan gidiyim artık fazla bile kaldım."
-"Tamam da daha projen bitmedi nerdeyse hiç çalışamadın, bu acelen ne teslime daha çok var?"
-"Dilann...gitmek istiyorum duramam burda kusura bakma senide böyle acılı bir günü de yalnız bırakıyorum."
-"Evet ayıp ediyorsun vallahi , yok sende başka birşey var ama , söyle hadi nouldu biri bisey mi dedi ,y-yoksa Hazar abim biseymi dedi konuşsana kızım ya?"
Dilan tam on ikiden atış yaptığı anda Ayşe teyze geldi yanımıza
-"Kızım dönüyormusun ,acele etmeseydin keşke kalsaydın biraz daha?"
-"Sağol Ayşe teyzem ama gitmeliyim artık herşey içi çok teşekkür ederim,evinizi ,sofranızı açtınız bana, hakkınızı nasıl önderim!"
-"Estağfurullah yavrum o nasıl söz kız başına neydecektin yabancı memlekette tabi biz kapımızı açıcaz ,bak böyle içime sığmıyor ama sen bilirsin, kapımız herzamn açık sana unutmayasın ."
-"Sağol teyzem ."
Ayşe teyze beni kendi kızı gibi görmüştü benimsemişti sağolsun .
Herkesle vedalaştıktan sonra Nasuh aga şoförüne beni bırakmasını söyledi
Ve sıra o zor anlardan biri veda edip arkanı dönüp gitmekte.Döndüm hepsine son bir kez baktım ve şu koca konak ihtişamına kanmıştım ama maalesef sen bir bataklıksın belki bir kaç güzellik içinde istisna ama ...
Şoför Halil bavulumu bagaja yerleştirdi bende arka koltuğa geçip yol aldık hava alanına .
Mardini izliyorum camdan bakarak ama aklım Onda nerede , Acaba gittiğimi öğrenince şaşıracak mı ? Off kalbim ,yüreğim huzursuz ne kadar çabalasamda yok olmuyor gözümün önünden beni sıcacık öpüşü gitmiyor ilkti bu , hayatımda ilk öpücüktü onuda böyle almamalıydım.
İşte hava alanına geldik uçağım bir saat sonra , o zamana kadar da giriş işlemlerimi yaparım zaten .
Halil'le de vedalaşıp içeri geçtim bir yanım buruk gidiyorum , derin derin nefes alıp "bu iki haftayı unutucaksın Hira sanki hiç gitmediğin bir şehir miş gibi düşüneceksin"
Güvenlik görevlisi cihazlardan geçmem için işaret etti telefonumu kenara koyup cihazdan geçip telefonumuda alıp biletimi alamya ilerledim ,son yarım saat Allahım lütfen İstanbul'a gittiğimde babamla karşılaşmıyım lütfen.
&
(Okurken müziksiz yapamayanlar😇)
Giyme zamanı gelmişti anons yapılıyordu
"13:20 İstanbul yolcuları giriş kapılarına yönelsin uçağınız on beş dakika sonra havalanacaktır!"
Girişe doğru ilerledim ve uçağa binip yerimi gösteren hostesi takip ederek koltuğuma oturdum yine cam kenarıydı hiç dikkat etmemiştim oysa bilete .
Geri yaslanıp gözlerimi kapattım ve gözümün önüne Mardine gelirken Hazarla uçaktaki karşılaşmamız geldi offf keşke böyle olmasaydı,
bir dakika benim ismim mi anons ediliyor rüyamı görüyorum yoksa niye pilot benim ismimi anons etsin ?
Bir dakika gerçekten de benim ismimi anons ediyor hemen nouluyo diye ayağı kalktım, ve gördüğüm ... bu bu oydu Hazar burada niye geldi ? Bana doğru geliyor gözleri neden böyle öfkeli ?Kafayı yiyicem ya bu sorular beni burada kalpten götürücek . İşte tam karşımda !
Yine bir nefes kadar yakınımda , nefesimi tuttum...
"Bir veda etmeden mi gidiyorsun?"
Birşey söyleyemedim."Hira neden birden çekip gidiyorsun neden?"
"Hazar gitmem gerek ve gidiyorum ,sen yoktun evde o yüzden veda edemedim"
Aferin Hira yalan lari saydırmaya başladın aferin.
Gözleriyle yiyecek gibi beni , ve şuan herkes bize bakıyor yaa çok utanç verici ."Hira!!"
Allahım kalbim pimi çekilmiş bomba gibi patlamaya hazır ne diyecek ?
"Gitme, benimle kal burada "
Noldu aşık mı oldu acaba ama bu kadar kısa sürede mi , hiç sanmıyorum gelip geçici bir heves için ben bunu kendime yapamam olmaz .
"Hazar olmaz yapamam " diyip arkamı döndüm yerime ilerlerken ...
"Hira Aktaş !! Hira Soyverdi olup Ömrüm Olurmusun???"
Yeni bir bölümle Merhaba lar canlarımm umarım beğenirsiniz bende yazarken gerçekten heycanlandım nasıl bi dönüş yapsa Hira diye şuan düşünüyorum ???Ama galiba biraz oyniycam 🤗sizi seviyorum lütfen oy ve yorumu unutmayalım .
Ve arkadaşlar sizde yazıyorsanız bir şeyleri kalme alıyorsanız ve okumamı isterseniz mesaj atabilirsiniz.👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İLMEKTE AŞK
Ficção GeralSanırım ben bu cesareti annemden almışım ki bir sabah sessiz sedasız yeni hayatım için kaçıp gidiyorum tek fark annem arkasında ona muhtaç olan beni bırakıp gitti , ben ise bana zulüm eden adı baba olan birini bırakıp gidiyorum. İşte özgürüm , belim...