Skip~
Jaelin POV"Anak ii sekalian, turun!!!!!" aku terdengar mummy menjrit suruh kitaorg semua turun cepat.
"Kejap!!!" jeritku sambil keluar dari bilik. Aku bawak beg pakaian dn backpack aku keluar sekali. Xkn nk tinggal kot."Korg, dh siap lom??? Mummy dh panggil tu!!" aku menjerit dari luar bilik tetamu.
"Jap ii!!" sahut seseorg dari dlm.
"PAt jgn lambat......" kataku lalu mengambil langkah untuk turun."Mn yg lain??" soal mummy bila nampak aku sorg je turun.
"Tgh bersiap lg kot." jawabku.
"Dh, beg gi letak dlm kereta." arah mummy.
"Nae..." balasku lalu keluar dari rumah."Mummy!! Kereta yg mn satu ni??" soalku bila nampak tiga buah kereta sederhana besar.
"Pilih la mn ii. Destinasinya sama je." celah Woobin oppa."Sape yg drive ni??" soalku.
"Oppa,Jaewon dgn Hyungwoo." jawab Woobin oppa.
"Mn diorg??" soalku sambil letak beg pakaian kat salah satu bonet kereta yg ada.
"Kat dlm......." jawab Woobin oppa lalu mengambil langkah masuk rumah."Ha turun pon..... Ingatkn xnk turun tadi.." kataku bila nampak diaorg semua dh keluar rumah.
"Bising ah!!" marah Sungwoon oppa."Wa!! Banyaknya kereta.." kata Daehwi bila nampak 3 buah kereta terparking betul ii dpn rumah.
"Eleh 3 kereta je... Itu pon nk kecoh ke??" balas Woojin oppa.
"Biarlah...." kata Daehwi lalu menjelir lidah...
"Ha.. Jgn nk gaduh... Hyung ketuk kang...." warning Jisung oppa."Dah.. Cepat ii letak beg.. Org nk gerak dah ni....." kata Woobin oppa yg tiba ii muncul sebelah aku..... Jaewon oppa dgn hyungwoo oppa ada kat belakang Woobin oppa....
Skip~~~~~~
"Wow!!!!! Besarnya hotel ni......" semua member wanna one dgn aku terpegun melihat kecantikan n kemewahan hotel yg bakal kami menginap untuk seminggu ni.....
"Dah... Jgn buang masa.... Jom gi check in...." kata Woobin oppa... Kitaorg semua ikut dari belakang.
..............
"Ha ni kunci bilik korg" kata Woobin oppa lalu memberikan kunci kepada Jisung oppa....
"Ek?? Nape satu kunci je???"soalku pelik bila Woobin oppa hanya pgg satu kunci..
"Korg punya bilik tu besar mcm rumah.... Nnti korg tgk sendiri la....." jawab Woobin oppa.
"Hmm.... Ok..."balasku.
"Dah la.... Woobin balik dulu..... Enjoy yourself"kata Woobin oppa lalu beredar tinggalkn kami..."Jom kita gi tgk bilik!!" jerit Daehwi n Guanlin lalu berlari ke arah lif. Aku pun join apa yg diaorg buat.... Huhu...
Yg lain hanya menggelengkn kepala sahaja."Adik sapa la tu..."kata Jaehwan oppa.
"Bukan adik kau ke Hwan.."balas Seongwoo oppa.
"Dah jom la... Diaorg tgh berebut nak tekan butang lif tu..." kata Jisung oppa lalu menunjuk ke arah kami yg sedang bergaduh nak tekan butang lif....<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
"Uwa!!!!! Besarnya bilik ni!!!!" jeritku sebaik aja masuk ke dalam bilik yg sudah ditempah oleh mummy....
"Hey... Jgn la jerit ii.... Nnti menggangu penginap yg lain...." tegur Jihoon... Wooo.. Cam first time dia ckp lek lok ngan aku.....
"Mianhae...." balasku.......
Sekarang kitaorg semua tgh berkumpul kat ruang tamu nak bahagikn bilik...
"Ok. Sekarang kita nk bahagikn cam mn??" soal Sungwoon oppa.
"Apa kata kita pakai no nak??" cadang Woojin oppa.
"Mcm mn tu??" soalku.
YOU ARE READING
OPPA || WANNA ONE || 《Complete》
Fiksi Penggemar"Aaaaaaargh"jeritku "Yah !kenapa awak menjerit ni?"soal Daniel "Awak ni bukan Daniel yang dalam Wanna One tu ke?"soalku "Ye lah ........kenapa?"balas Daniel "Kenapa awak ada kat sini ?Awak sesat ke?"tanyaku "Mana ada saya sesat....Awak tu sebenarny...