Merhaba nasılsınız?
Sanırım burayı okumayacaksınız ama...Olsun :)
changlix ficleri çok fazla okuyorum,harika yazarlar var.Biliyorum onlar gibi yazamayacağımı ama içimde kalmasını da istemiyorum :")
Her neyse buraya kadar okuduğunuz için minnettarım... iyi OKUMALAR! (Sizi morluyorum💜)
begin
Hava çok sıcaktı. Yapılacak hiçbir şey yoktu evde. Dışarı çıkmak istese bile yine havanın sıcaklığından hiçbir şey yapamayacağını biliyordu Felix. Arkadaşları yok denilecek kadar azdı bu sebeple kendini sosyal medyaya vermişti.
Yine her gün yaptığını yaptı. Twitter'da bir şeyler tweetlemeliydi. Takipçisi ya 5 ya 6 taneydi. Ama burası özgür bir ortamdı ve bunu seviyordu. Twice'ın yeni şarkısı hakkında yorum yapıp tweetledi. Yeni şarkı mükemmeldi diye düşünüyordu. Sosyal medyayı kapattı, biraz fotoğraf çekti ve aralarından en çok beğendiğini Twitter profil resmi yaptı. Yapacakları bitmişti. şimdi ise 1 hafta sonra olacak sınıf belirleme sınavına çalışmalıydı.
Kitaplarını çıkardı, biraz matematik çalışsa iyi olacaktı. Son dersi dinlememişti 'nasıl olsa yaparım' düşüncesiyle. Odaklanmaya çalıştı ve yaklaşık on dakika sonra tamamen odaklandı.
Odaklanmasının üzerinden 20 dakika geçmeden telefonu titredi.
@cbb seni takip etmeye başladı.
@cbb sana bir mesaj gönderdi.
bu gizemli @cbb de kimdi? Felix hemen hesabına girdi. Onu stalklamalıydı fakat ne bir resmi ne de bir tweeti vardı. Mesajlar kısmındaki yeni mesaj bildirimine tıkladı.
@cbb: Twice'ın yeni şarkısı bahsettiğin kadar güzel değil, what is love'ı tercih ederim.
@flixie: Yeni albümdeki tüm şarkılara bak istersen :)
@cbb: Twice severim ama bozdular.
@flixie: Eğer kızlarıma hakaret edeceksen seni engellerim yelloz!
@cbb: Hey, sadece yorumumu söyledim seni aptal.
@flixie: Sensin aptal.
@cbb: Yeterince güzel değilsin
@flixie: siktir git
@cbb: Daha fazla fotoğraf çek, belki daha güzel bir fotoğraf çekerek insanların senden uzaklaşmasını engelleyebilirsin :)
@flixie: Engellemek istediğim tek şey sensin seni amip beyinli paramesyum!
@cbb: Görüşürüz çılgın twice fanboyu :)
(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)
Son konuşmamı da yapayım, öyle gidin :")
Okuduğun için teşekkür ederim güzel insan! Yorumun benim için değerli! Lütfen fic hakkındaki düşüncelerini belirt! ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚊𝚛𝚛𝚘𝚐𝚊𝚗𝚝//CHANGLIX
Fanfictioncbb: Yeterince güzel değilsin. flixie: Siktir git sayfamdan küstah