1 Fejezet

156 4 0
                                    

A KÖNYV ELÖZŐ RÉSZE A FNAF AZ ÚJ KORSZAK

Purple guy magáhoztér de a pihenőszobában találja magát mikor felkel látja hogy puppet a tőbbi őrt  ápolja mikor purple guy jobban látja az őrök kómába estek purple guy kimegy a pihenőből kimegy az ajtón egy mosollyal kiment a tűkörhöz (engedj ki kifogok inen szabadulni és akkor megálítalak te elme zavaros gyilkos) - lám fordult a kocka most megtapasztalod milyen bezárva lenni hehe de ne aggódj gondoskodok róluk hahah (ne nem neeeeeeeemmm) - ekkor purple guy elővet egy kést - tudod mit majd később először is szórakoztunk (rendben de ne bánsd őket) - egyenlőre - purple guy kinyitotta a pizzázót a gyerekek őzönlőttek egy kislány lépett be utoljára de purple guy meg állította - gratulálok te vagy a századik gyerek ezel belépést nyertél a VIP szóbábba gyerevelem - mondta purple guy elmosolyodva mikkor léptek be a "VIP" szobába puppet gyorsan elbújt a felébredt őrőkkel de azért kinéztek hogy kiaz - szóval ez a VIP szóbba de  unalmas - mondta a lány szétnézve - mindjárt nem lesz az - ekkor purple guy elővet a háta mögött egy kést purple guy felemelte a kést, a lány megfordult és egy nagyot sikítót de sokáig purple guy a felemelt kést egyenesen a lány melkhasába döfte sorozatos döfésekkel őrült nevetéssel puppet oda rohant és le fogta purple guyt de purple guy tovább nevetett fritz valahonnan hozót egy kényszerzubbonyt mikor rárakták purple guyra jeremy felhívta a rendőrséget pár órával később ki is jött mikor az őrök átadták purple guyt az egyikőr egy golden freddy fejet adót aminek hiányzó az álkapcsa a rendőr egyből purple guy ra rakta párórával később mérkeztek a bőrtönbe - hé jeff nézd kitkaptam el ennyi év során - mondta a rendőr - csak nem a legendás gyerek gyilkos purple guy elkészítettünk neked egy jókis helyet - mondta a rendőr mikor végig mentek a rabok egyből felismerték a golden freddy fejet purple guyon - hé fiúk nézzétek elkapták a híres gyerek gyilkost tudjátok a pizzázóból - mondta az egyik rabb ekkor az egész bőrtőn csőcselék elkezdék dobálni purple guyt és kiabálták hogy "gyerek gyilkos"" rohadék" "elveteműlt" ekkor oda értek purple guy celájához és be dobták páróraával később udvari idő volt kinyítottak minden célákat hogy ki menyenek az udvara pár perccel később az egészrab purple guy celához őzönlöttek az egyik rabb bement de akkor letvége a szünet ek és a celákat bezárták - hé purple guy megölted a lányom most meg fizetsz - ekkor a rabb egy zsebkést vettelő de purple guy nightmare ré változót és ketészakította magán a zubbonyt a rabók meg rémültek mikor észre vették alúl purple guy nightmare fogát a rabbot szét vagdosta mikor a rendőrök oda érték purple guy eltünt egy üzenetet magaután vérel a falon " én mindig visszatérek" ekkor riadótfujtak és purple guy eltűnt a sötétség én.

fnaf az elme ajtajaWhere stories live. Discover now