Tematem pokoju była mieszanka czerni, złota i amarantowej magenty, przy czym ta ostatnia zbliżała się do koloru włosów właściciela. Purpurowo-czerwona skórzana kanapa była zajęta przez divę K/DA, a jej zrelaksowana forma niosła się po całym siedzeniu w naturalnie majestatyczny sposób. To umiejętność, którą bezwiednie zdobywała przez lata.
Evelynn pierwotnie zamierzała opuścić swój pokój, by sprawdzić, czy Akali zjadła jedzenie, które przyniosła do jej pokoju. Młodszej dziewczynie drastycznie brakowało umiejętności w dziale aktorskim, więc Evelynn łatwo było ustalić, czy Akali śpi, czy nie.
Zadała sobie pytanie, dlaczego nie próbowała złapać jeszcze kilku godzin snu. W końcu przybyła z centrum wydarzeń gdzieś około drugiej z powodu poszukiwania smoczego pierścienia Akali. Myśląc o tym szczególnym akcesorium, nie była w stanie powstrzymać się od przypomnienia sobie ukochanych pazurów. Jeden z własnych cennych skarbów.
Jeśli to jednak było cenne, to dlaczego je rozdała?
Zeszłej nocy, po tym, jak personel zebrał wszystkie te, które były i mogły być zaangażowane w incydent związany ze sceną Akali za burtą, Evelynn miała scenę zbrodni skrupulatnie przeszukiwaną przez niektórych pracowników scenicznych, podczas gdy inni pomagali jej w obchodzeniu się z fanami .
Krótko mówiąc, znaleźli pierścień na wentylatorze, który nabył również czapkę rapera podczas całego zamieszania. Evelynn próbowała rozmawiać z fanem tak spokojnie, jak to możliwe, aby odzyskać pierścień i czapkę. Głównie pierścień, ale mimo to fan okazał się trudny. Facet odmówił wydania rzeczy bez niczego w zamian.
I wtedy Evelynn wpadła na pomysł karty przetargowej. Nie mrugając nawet rzęsami, ofiarowała swoje pozostałe złote pazury młodemu człowiekowi, który początkowo wahał się, czy z nią handlować. Aby przypieczętować umowę, Evelynn powiedziała facetowi, ile każdy pazur jest wart. Oczywiście, kiedy mężczyzna został poinformowany o cenie czystego złota, praktycznie wepchnął w ręce pierścień i czapkę Akali.
To wyjaśnia, dlaczego Evelynn miała na sobie czapkę Akali i sprawdzała smoczy pierścień, który ma w dłoni. Chciała zostać i dowiedzieć się, kto jest odpowiedzialny za zadrapania i siniaki na przedramieniu Akali, ale wiedziała, że byłoby to znacznie trudniejsze. Chociaż podjęła jedną próbę przesłuchania grupy fanów, od których jest odpowiedzialna za uścisk wokół przedramienia Akali, ale podobnie jak się spodziewała, nikt się do tego nie przyznał.
Zsuwając się z sofy, Evelynn wstała, przeciągnęła portfel i klucz do samochodu, zanim wyszła z sypialni. Wyszła z kwatery i skierowała się na schody. Zamiast schodzić po schodach, zerkała przez szklaną poręcz, a oczy natychmiast dostrzegły Kai'Sę w salonie. Marzycielką grupy był raper, który bez entuzjazmu skubał pizzę z otwartego pudła.
Ponieważ Akali siedziała na kanapie odwróconej od schodów, nie zauważyła Evelynn, gdy wokalistka cicho zeszła po schodach, bez słowa przesuwając smoczy pierścień na środkowym palcu prawej dłoni. Kai'Sa, która siedziała naprzeciw niebieskookiego rapera, natychmiast zauważył zbliżającą się ja Evelynn, ale postanowiła nic nie mówić. Chociaż jej fioletowe oczy były pełne rozbawienia, zauważyła czapkę siedzącą na głowie diwki.
— Co sprawia, że Eve wciąż jest na ciebie zła? — Zapytała Kai'Sa, kontynuując rozmowę z Akali, nie mówiąc jej, że ich temat stoi teraz tuż za nią. — Gotowała dla ciebie, prawda?