Cel mai greu este să iubești pe cineva mai mult decât pe tine , iar el să nu simtă nimic despre tine . Sau să fii prietenă bună cu el și să te creadă ca o soră , iar când este împreună cu cineva să îți ceară sfatul . De asemenea este foarte dureros și când nici măcar ca prietenă nu te vrea , sau când este plecat în alt oraș / țară ... Unii iubesc așa mult că fac lucruri prin care se ranesc singuri . Se taie , se droghează , beau fără oprire și asta doar pentru a uita câteva momente că nu se întâmplă nimic dureros în viața lor . Și încerci să îl uiți într-un fel sau altul dar nu poți . Pur și simplu nu poți ! Le spui prietenilor că ai trecut peste , că nu mai există niciun fel de sentiment , dar tu știi că minți , că te minți pe tine ! Trebuie să ai grijă de cine te îndragostești cu adevărat . Să nu profite , să te iubească la fel de mult cum îl iubești tu pe el , să te înțeleagă și să te respecte . Eu presonal am făcut multe lucruri nepotrivite din vina unui băiat pe care în momentul de față îl iubesc foarte , foarte mult . Din fericire , am găsit un mod de a nu mă mai gândi la el câteva minute bune , iar ceea ce fac nu e rău , la fel ca ceea ce făceam înainte . CITIT ! Da ! Citesc mult , orice. Citesc cărți , citate , poezii ... Și nu îmi pare rău că o fac .
_______________
Deci ... Cred că doar capitolul ăsta îl voi face , pentru că sunt sigură că nu va prinde . Dar mă simt bine că m-am descărcat . Kisses ❤
CITEȘTI
I don't love you
RandomWait for a minute . I really love you , you don't know this but I love you with all my heart and I love you to the moon and back (