E: Normal hayatımdan alışkanlık olmuş. Rüyada bile Fransızca konuşuyorum.
Alp(eren): Rüya mı?
E: Lucid rüya görüyor olmalıyım. (Her şeyi kontrol edebildiğin ve bilinçli olduğun rüya.) O zaman Alperen'e bir asa verelim.
Z: Hayır görmüyorsun.
E: Sizi de özlemiştim. Bu rüya iyi oldu. Neden asa yapamadım?
Alp: Berthe rüyada değilsin.
E: Değil miyim? Ama nasıl? Siz nasıl buradasınız?
Z: Burası nere söyler misin artık?
E: Şey siz de artık benim gibi Miraculous dünyasındasınız.
Alp: Miraculous dünyası mı?!
Z: Bir çizgi dizinin içinde miyiz? Güldürme beni Elly.
Alp: Şakanın sırası değil.
E: Bu doğru sevinmelisiniz. Cidden doğru!
Onlara kanıt göstermem gerek. Telefonumdan Luka ile olan fotoğrafımı açıp onlara gösterdim.
Alp: Oha!
Z: Bu Luka mı?
Bakıyım. Yok bu benim hayali kedim Şemsettin.
E: Evet tabiki öyle. Şimdi bana inandınız mı?
Z: Evet.
Alp: Evet ama buraya nasıl geldik?
E: Uzun hikaye ama kısaca anlatacağım. Önce benim nasıl geldiğim. Miraculous'un yeni bölümü çıkmıştı. Onu izledim. Bir de Instagram'da bir haber görmüştüm. Miraculous adlı bir yıldız kayacakmış.
Z: Evet ben de gördüm. Sana atacaktım, unutmuşum.
E: Bu yıldız bir kişinin dileğini gerçekleştiriyormuş. Ben de yatmadan önce buraya gelip Uğur Böceği ile Kara Kedi'ye Hawk Moth'un kimliğini söyleyip onları yenmesini diledim ama bu yıldız aklıma gelmemişti. Yıldız beni seçmiş. Ertesi gün uyandığım da buradaydım. Master Fu beni evine aldı. İşte bu kadar.
Ha nefesim kesildi.
Alp: Burası Master Fu'nun evi mi?
E: Evet, o beni bulmuş ve evine almayı kabul etti.
Z: Biz nasıl geldik peki?
E: İşte onu bilmiyorum. Ben görevimi tamamlayınca gideceğim. Her halde siz de gidersiniz.
Alp: Ne kadar zamandır buradasın?
E: Bir hafta oldu. Siz Hawk Moth'un kimliğini hatırlıyor musunuz?
Alp: Marinette'i, Adrien'ı, Alya'yı, Nino'yu ve tabiki Chloe'yi biliyorum ama Hawk Moth'unkini hatırlamıyorum.
Z: Ben de bazılarının adlarını hatırlamıyorum ama kim olduklarını hatırlıyorum. Hawk Moth'u ben de hatırlamıyorum.
Bu görev benim olduğu için ya da benim gibi oldukları için hatırlamıyorlar. Bir süre daha buradayım.
E: Birlikte aldığımız Fransızca dersleri çok işinize yarayacak gibi duruyor.
O sırada telefonum titredi. Özel numaradan mesaj gelmiş. Sesli bir şekilde okudum. ' Merhaba seçilmiş kişi. Sana ilk mesajda not olarak mum üflerken bir dileğini gerçekleştirebileceğini söylemiştik. Zeynep ve Alperen'i buraya getirdin. Senin okuduğun liseye değişim öğrencisi olarak kaydedildiler. Onların ne zaman gideceği sana bir gün önceden bildirilecek. Bu mesaj görüldükten bir dakika sonra yok olacaktır.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Bir Dünya (Miraculous) [Tamamlandı]
FanfictieElita'nın hesaba katmadığı bir şey vardı. İşte tam o anda miraculous yıldızı kaymıştı ve Elita'nın dileğini gerçekleştirmek için seçmişti. Mor ışığıyla parlayarak bu mucizevi dileği gerçekleştirmişti. İşte ne derler bilirsiniz. Ne dilediğine dikkat...