~ Rodział 14 ~

307 7 2
                                    

— Evelynn ... — Imię cicho opuściło jej usta. Nie mogła się powstrzymać, ani nie próbowała tego powstrzymać. Imię zostało wypowiedziane tak cicho, że rzeczywiście zaskoczyło go, że osoba przy lekko otwartych drzwiach to usłyszała. Kiedy nazwisko dotarło do uszu samotnego widza, drzwi cicho zatrzasnęły się.

Niespodziewanie Akali udało się podnieść lewą rękę, gdy próbowała to zrobić. Wyrwała włosy z kucyka, zanim ramię opadło z powrotem na bok, a krawat do włosów luźno zwisał na jednym z palców. Z jej ust wydobyło się westchnienie, gdy powoli wyciągała rękę w spodniach, tłumiąc cichy jęk, gdy jej cyfry tworzyły małe tarcie o jej wrażliwy seks.

Podnosząc poplamione palce przed nią, Akali mogła tylko potrząsnąć głową.

To nie było dobre.

Ale na pewno tak było.

Najwyraźniej nie żałowała. Dostała się do niej spora ilość energii, co bardzo pomogło jej usiąść i zejść z łóżka. Akali nie marnował czasu, zmierzając do łazienki, chcąc jak najszybciej pozbyć się widocznych dowodów jej brudnego czynu.

Stojąc przed umywalką i odmywając całą jej esencję, Akali miała tę satysfakcjonującą krzywiznę na jej ustach. Tak, uśmiechała się. Czuła się jak niegrzeczny dzieciak, któremu udało się ukraść prezent spod choinki tuż przed samym świętem.

To, co zrobiła, nie było właściwym sposobem na poradzenie sobie z atrakcją dla Evelynn, ale z pewnością było lepsze niż branie zimnego prysznica w jej opinii. Odkąd wypaliła trochę stłumionej żądzy, którą miała i nadal ma, dla Evelynn, prawdopodobnie będzie mogła lepiej się kontrolować, prawda? Miała nadzieję, że tak właśnie było.

Jedno jest pewne, wiedziała, że ​​się myliło, ale czułem się tak dobrze.

Jeszcze raz na korytarzu ...

Dłoń wciąż ściskając gałkę drzwi i stojąc sztywno na miejscu, Evelynn mocno utkwiła wzrok w podłodze. Ubrana była tylko w szlafrok, a ubranie odsłaniało obfite nogi i dekolt. Większość jej wilgotnych włosów była owinięta ręcznikiem na szyi, szczegółem, który bez słowa mógł powiedzieć każdemu, że ostatnio była pod prysznicem.

Kiedy kilka minut temu była w łazience, odkryła, że ​​Akali zapomniała zwrócić jej szampon, który raper pożyczył wcześniej, ponieważ skończył się jej własny szampon. Oczywiście Evelynn, chcąc zawsze czuć się piskliwie czysto po każdej kąpieli, przykryła się szatą i wyszła z sypialni, udając się do własnej kwatery Akali, by odzyskać to, czego potrzebowała.

Evelynn szczerze nie myślała, że ​​złapie Akali w wyjątkowo kompromitującej sytuacji. Teraz, kiedy to wszystko minęło, zadała sobie pytanie, dlaczego w ogóle została, żeby oglądać. Chociaż odpowiedź na to pytanie była oczywista, wciąż zmusiła się do udawania, że ​​nie wie.

Prawdziwe uczucie zaskoczenia pokonało ją, gdy Akali nie zauważyła jej pierwszego wejścia. Niewłaściwą rzeczą, jaką tu zrobiła, było to, że zamiast po prostu odejść, by choć odrobinę opanować sprawę, została.

Ona kurwa została i patrzyła, jak najmłodszy członek K / DA oddaje się jej erotycznym fantazjom.

Żeby było ciekawiej, Akali jęczała jej imię.

First Love/PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz