Ebrar:İyi misin?
Hayatımda onu gördüğüme bu kadar sevinmemiştim.İçimden bir oh çekerek Ebrar'ın sorusuna cevap verdim.(Yazar'ın Anlatımıyla)
Beren aldığı not üzerine soğukkanlı sınıfına doğru ilerler.Yüzünün bembeyaz olduğunun farkındaydı.Arkadaşlarına bunu söyleyemeyeceği için sınıfına girdiğinde hızlı bir şekilde ellerini masaya koydu sonra kafasını ellerinin üstüne koyar.Ceren onu farketti yanına gittiğinde Beren ani bir tepki ile,Beren''Ceren uykum var dün hiç uyumadım biraz dinlenmek istiyorum.''dediğinde Ceren arkadaşının biraz rahatlaması için yalnız bırakır son dersleri boştu zaten.Ders boyunca Beren'in izledi birkaç dakika sonra Derin sınıfa geldi.Hemen Beren'in bileğinden tuttu.Derin,''Çantanı al gidiyoruz.''tavrı ve hali çok garipti.Ceren onları dikkatlice izliyordu.Sonra Beren ayağa kalktığında onun yüzünün bembeyaz kesildiğini fark etti.Hızlı adımlarla sınıftan çıkıyorlardı.Ceren hemen yan sırada telefonuyla ilgilenen Aybüke'ye seslendi.
Ceren:Aybü toparlan gidiyoruz.
Aybüke:Tamam nereye gidiyoruz ama daha zil çalmadı.
Ceren:Yolda anlatırım.Dersi boşver hoca gelmiycek zaten.
Ceren ve Aybüke hıphızlı okuldan uzaklaşmaya başladı.
Aybüke:Ceren nereye yetişmeye çalışıyoruz?
Ceren:Sınıfta oturuyordum snra Beren sınıfa girip sırasına yattı.Yanına giitim uykum var dedi.Ders boyu onu izledim ardından Derin sınıfa geldi Beren'in kolundan tuttu dışarıya çıktılar.Beren'in yüzü kireç gibiydi yani bizden birşeyler saklıyorlar.
Aybüke:İyide biz bir takım değil miyiz?Neden bizden birşey saklıyorlar?
Ceren:Görücez bakalım neler çeviriyorlar.
Derin ve Beren,Derin'in evine doğru ilerliyorlardı. Arkalarından da Aybüke ve Ceren onları takip ediyorlardı. Derin'de Beren'de yol boyu hiçbir şey konuşmamışlardı.Sonra ikisi birlikte eve girdiler o sırada Ceren koşmaya başladı.Kapı kapanmadan kapıyı tutmayı başardı ve Aybüke 'ye eliyle gelmesini işaret etti.İkiside kapıdan onları dinlemeye başladı.Hiçbir şey göremiyorlardı ama duyuyorlardı.Derin:Beren bu ne?
Derin,Beren'e notu gösterdi Beren gözlerini kaçırıp hiçbir şey söylemedi.
Derin:Beren cevap ver!
Beren:Bilmiyorum panik yaptım, sen nasıl buldun?
Derin:Yürürken düşürdün eğer ben fark etmeseydim ya başkası bulsaydı.
O sırada Beren'in telefonuna mesaj geldi.Mesajda''Parkta bekliyorum'' yazıyordu.
Beren:Annem rahatsızlanmış gitmem lazım,görüşürüz.
Bunu duyan Ceren ve Aybüke hemen dışarıya çıkıp saklandılar.Derin yine şüphelenmişti.Derin, Beren'i Ceren ve Aybüke onları takip ediyordu.Parka geldiğinde kimse yoktu.Derin,Beren'in neden buraya geldiğini düşünüyordu.Ceren ve Aybüke onların ikisinden ne sakladıklarını anlamaya çalışıyordu.Beren parkta kimseyi göremiyordu park boştu.
Beren:NERDESİN ŞEREFSİZ!!!
(Beren,X Kişisine Yazıyor...)
Beren:Neredesin?
Beren: Beni çağırıyorsun ama ortalıkta yoksun!Benimle alay mı ediyorsun?
X:Tek gelseydin çıkardım karşına.
Beren.Tek geldim,kimse yok.
X:Üç küçük misafirin vardı bir daha ki sefere daha dikkatli gelmelisin.
Beren''Bir daha ki sefere mi?X bir daha mı çağıracaktı bu ne demek şimdi bu?''.Beren,Derin'in onu takip edebileceğini düşündü.Peki ama diğer iki kişi kimdi?.Derin,X kişisinden mesaj geldiğini anlamıştı.Beren,X kişisinin gelmeyeceğine emin oldu ve evine doğru yol aldı.Derin,Bere'i evine kadar takip etti,evine girdiğinden emin olduktan sonra o da evine doğru yol aldı.
Asya okuldan geldiğinde anne ve babasının kavga seslerini duyuyordu.Asya eve hiç girmeden ağlar bir vaziyette en sevdiği kişinin,yanında kendini mutlu ve huzurlu hissettiği kişinin yanına yani Alp'in yanına gitmeye karar verdi.