Felix POV:
What!!! Vadå tränade?? Först hånglar han upp min bästa vän och sedan säger han att han bara tränade!!
- VADÅ TRÄNADE!??? Skrek jag argt
- jag ville visa dig att jag är lika bra som du på att hångla. För du är mycket bättre än mig!!!
Jag blev helt paff.
- men varför snackade du inte bara med mig då??
- för att jag inte vill att du ska tycka att jag är dum i huvudet!!
- det skulle jag aldrig tycka. Förutom möjligtvis nu.
- jag vet förlåt.
Jag suckade. Detta var verkligen inte såhär det skulle bli
- Oscar jag tänker inte bråka med dig om detta. Jag vill bara ha en bra semester okej?? Jag tittade uppgivet på honom
- mm okej mumlade han till svar
Jag kramade honom och vi gick tillbaka till hotellet. Jag sparkade upp dörren. Ogge och Omar stod i badbyxor och kysste varandra (OMG tänk er den synen. Jag dööör så cute)
Jag smög fram till dom och skrek:
- VAD GÖR NI DÅ!!!!!!
Omar flög ifrån Ogge!
- sluta skrämmas hela tiden. Det är faktiskt inte kul.
- jo det är ganska kul faktiskt skrattade jag
Omars POV:
Att slå Felix var ganska frestande just nu. Men jag avstod. Istället sprang jag ut genom dörren och snyftade högt.
- nej Omar förlåt skrek Felix
Jag satte mig i trappuppgången och grät.
- Omar förlåt. Felix la handen på min axel.
Jag satt kvar och grät.
- Omar jag visste inte började han
Då reste jag mig upp och sa:
- LÄTTLURADE LILLA IDIOT!!!
Felix såg först ganska förvånad ut sedan sa han:
- du din lilla skit. Han rusade efter mig ner mot poolen. När jag sprang förbi slängde han sig över mig och vi föll ner i poolen med ett plask. Vi skrattade ihop. Efter någon minut kom även Ogge och Oscar ner till poolen. Oscar hoppade i och Ogge gjorde ett snyggt dyk ner. Några tjejer applåderade och sa:
- Gud va snyggt.
- hehe tack svarade Ogge och rodnade lite. Jag tittade argt mot tjejerna men sa inget.
Oscars POV:
Jag skvätte lite vatten på Omar för att få honom glad. Jag såg Direkt att han inte gillade uppmärksamheten Ogge fick.
- JAG KOMMER FÖRST TILL HAVET!!! Skrek Felix högt
Jag slängde mig upp på ur vattnet och rusade efter honom. Jag sprang förbi honom och kastade mig i det svala havet. Men om jag bara tänkt efter lite. Det var ju salt vatten och inte sötvatten som hemma i Stockholm. Det sved i ögonen och dessutom smakade det skit illa. Jag spottade och fräste men smaken försvann såklart inte. Felix skrattade och kramade mig.
- Oscar du förstår detta är saltvatten. Jag vet att du är ganska knäpp men..
Jag knuffade ner honom i vattnet och höll honom under ytan ett tag. Några sekunder senare drog jag upp honom.
ESTÁS LEYENDO
Halfway to hell {Foscar&Ogmar}
FanficFelix Oscar Omar och Ogge. Fyra oskiljaktiga killar. Dom där killarna, med vänskapen som ingen kunde förstöra. Felix är killen som vekar cool. Bad boy som bara leker med folk. Oscar verkar vara den där lite osäkra killen som tänker lite för mycket...