Alarmın çaldığını duyarak yataktan, yarı uyanık halde kalktım.Aynaya baktığımda birbirine girmiş saçlar, göz altı torbaları ve en kötüsü rimelimin aktığını gördüm. Elimi yüzümü yıkayıp,savaştan çıkmış saçlarımı düzelttikten sonra üzerimi giyinip aşağıda beni bekleyen annemlerin yanına indim. Kahvaltımı yaptıktan sonra kapının önünde Onur'u beklerken birden karşımda belirdi.
"Günaydın Onur."dedim.
"Günaydın Zeynep."dedi.
Lafı uzatmak için aklıma gelen ilk soruyu sordum."Yazılılar yaklaşıyor iyi not alabilecek misin?". Ben bu soruyu sorarken o da dudaklarına sigarasını yerleştirdi."Bilmiyorum,çalışmam gerek,peki ya sen ne yapacaksın ?"dedi.
"Ben biyoloji ve fiziği yaparım ama diğerlerini ne yaparım bilmiyorum. Tabii yardım edersen orası başka ." deyince gülmeye başladı."Gel buraya."diyerek kolunu omzuma attı.
Aslında çok garip çünkü o beni arkadaşı olarak görürken ben ona sırılsıklam aşıktım. Hem de kendimi bildim bileli, onunla ilk karşılaştığımızda biraz tartıştık sonra baktık aynı kafadanız arkadaş olduk.
Tabii dediğim gibi o beni hep arkadaşı olarak görmüştü . Ben bunları kafamda tartarken çoktan okul kapısına gelmiştik .
"Ben kantine gidiyorum."diyerek kolundan çıktım .
Ben kantine doğru giderken Onur'da okulun merdivenlerine doğru gitti. Kantinden vişne suyu alıp bende sınıfa doğru yürümeye başladım. O kadar dalmışım ki birine çarpıp yere düştüm.Ve bir çift kahverengi gözle karşılaştım ."Özür dilerim."dedim.
Sadece sırıttı ve beni yerden kaldırdı.
"Teşekkür ederim. Adın ne?Galiba okula yeni geldin?"dedim.
"Adım Emre ve evet okula yeni geldim."dedi ve sırıttı."Peki senin adın ne?"dedi. Önce çaktırmadan ona baktım ve iyi bir çocuğa benzediği için"Adım Zeynep"dedim. Uzun uzun bana bakarken"Hangi sınıftasın?"diye soruverdim.
Elindeki kağıda baktı ve "11-B"dedi. Şaşırdım yanlış duymuş olamazdım 11-B'mi demişti ama bu benim sınıfımdı . Acaba bizim sınıfa ne zaman gelmişti ki?
"Ya sen hangi sınıftasın?"
Tutkunun ve "Aynı sınıftayız sınıftasınada sen okula bugün mü geldin?"diye sordum. Elimle ilerleyelim hareketi yaptım ve yürümeye başladık.
"Evet daha bugün geldim?"dedi. Sınıfa girdiğimizde hoca da hemen arkamızdan sınıfa girdi ve Emre'ye kendini tanıtmasını istedi. Emre kendini tanıttı ve yanıma oturdu.
Hoca hemen derse başladı.Tabii ben yine Onur'u izlemekten başka bir şeyle ilgilenmiyordum.
Onur ortaokuldan beri arkadaşım olsa da ona aşıktım.Bunu ona söylersem aramızdaki arkadaşlık bozulur diye bir türlü cesaret edip ona açılamadım. Onur'un bana çıktığı kızları anlatması da çok canımı yakıyordu. Yine de ben canı sıkılmasın diye sevinmiş gibi yapıyordum.
_______Sonunda teneffüs zili çaldı ve Onurla kantine inip bir masaya oturduk. Emre yanlız kaldığı için Onur onunda bizimle takilabilecegini söyledi. Sadece başımı sallamakla yetindim. Başımı biraz kaldırdığımda kız kavgası vardı. Yine bizim Alaramız 1.sınıflardan bir kıza sataşıyordu." Ne oluyor orada?"diye sordu Emre."Klasik Alara kavgası, ne olacak?"Onur "Biri şu kızı durdursun abi ya çok olmaya başladı."dedi.
Be"Ben gidiyorum Onur kardeşim tutma beni."dedikten sonra ayağa kalkmamla Onur'un bana bakması bir oldu."Biri derken seni k daastetmedim Zeynep, otur şuraya." dedi.
Tabii ben Zeynep sözümden çıkmadan direkt oturacağım öyle mi?
Hayır. Ben Alara cadısının yanına giderken Onur hala arkamdan bağırıyordu."Dur Zeynep!"diyordu.
Nihayet soluğu Alaranın karşısında almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya
Teen FictionBu hikâye seven bir kızın sevdiği yüzünden başına gelenleri anlatır. Haydi beraber okuyalım.🤩🤩🤩