Austin'in Gözünden;
Bugün Bella'nın doğum günü
özel ve güzel olmasını istiyorum.Newyork Sokaklarında onun için eşsiz bir hediye bulmaya çalışıyordum.Bana doğru gelen Bella ve bi çocuk muydu anlayamadım.Evet Bella kısmı doğruydu ama çocuk kısmı pislikle değişmeli.Yanıma geldiler.
-Austin sen burda napıyosun?
-Asıl sen napıyosun?Ya da siz diyelim!
-Arkadaşımla dolaşmış olamaz mıyım?Veya kusura bakma senden izin almayı unutmuşum.
-Ne yani suçlu bi de ben mi oldum şimdi!
-Ben olmadığım kesin...
-Pekala her zaman ki gibi suçlu benim.Peki şimdi o aptal çocuğu korursun sen şimdi..
-Tabiki de.O senin için birşey ifade etmiyor olabilir ama benim için herşey!Ve onun ismi aptal veya başka birşey değil Sterling.
-Bunların hiç biri umrumda değil.Bakıyorum sende beni umursamıyorsun.Her neyse naparsan yap ama artık ben yokum!!!
Bi erkekle onu gördükten sonra inkar beklerken bana karşı onu koruması..
Hava kararmaya başladı.Ne yapıcağımı bilmiyorum.Önüme gelen ilk bara girdim.Acaba viski şuan ki sinirimi geçirebilir miydi?İçeriye girdip oturdum.Birkaç bardak içtim.Yanıma mini etekli kızlar otururdu.Belki şimdilik Bellayı unutturabilirlerdi.Elimi tutup çekiştirmeye başladılar.Yukarıya çıkartmak istiyorlardı.Yan taraftan gelen sesle irkildik.Bu bir kızdı ve sarı hoş saçları vardı.Yanına gidip oturdum;
-Hey iyi misin?
Suratını bana çevirdi,mavi gözlerii.. Ne! Bella!
-Ne var ya?Sorum mu var arkadaşım.
Oldukça bağırarak konuşuyordu.
-Bella sen sarhoş olmuşsun.Ve çok iğrenç kokuyosun!
-Hey 1 bardak daha doldur paşam.
-Hayır görmüyor musunuz zaten berbat halde.
-Kimsin sen ya karışma.Ben-den u-zaa-k durma-lı-sın..
Ayağı kalktı ve sendeleyerek yürümeye çalışıyor.Kendini doğru yönde sanip bir yerlere çarpıp bardak kırıyordu.Hemen hesabı ödeyip Bella'nın yanına gittim.
-Burdan gidiyoruz Bella Hanım.
-Hiç de bile.Ken-di adına konuş ser-seri.
-Serseri ha.Benden kurtulamazsın gel bakalım.
Onu yakalamanın başka çaresi yoktu ve kucakladım.Hem çaresiz hem de halinden memnun görünüyordu.Kahkaha atıyor sarkan bacaklarını sallıyor ve kısacık eteği daha da toplanıp kısalıyordu.Ah Bella! Kısalan eteğini parmak uçlarımla kapatmaya çalışırken straplez badisinin de yukardan açıldığını fark ettim.Tanrım bu nedir?Diğerlerinin de bakması beni daha da deli ediyordu.Durup ceketimi giydirdim belinden sarılıp onu kendi evime getirdim.Yatağıma yatırdım.Yerinde durmuyor ve kusuyordu.Berbat kokuyordu.Üzeri de kirlenmişti.Off ona kendi tişörtümü giydirmeliydim.Tişörtü alıp geldiğimde uyumuştu bile.Şimdii çarşafı belirli yerlerini görmeyecek şekilde kapatarak giydirdim.Ölü gibi uyuyordu.Bütün gece başında ona bakarak bekledim.Gerçekten çok güzeli melek gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Özledim
FantasyHer sabah okul için kalkma zamani geldiginde her dakika uyumaya calisirken okula gitme nedenlerimden biri oldu.(Ben okulun sırf arkadaslarim icin oldugunu dusunuyorum.)Her sabah oldugu gibi alarm calmaya basladigi gibi yataktan firladim.Hemen telefo...