2.évad 10.fejezet: Szürke hétköznapok

1.3K 81 1
                                    

A régi kertes házunknál voltam. Fölmentem a teraszra, majd Jeff jött ki az ajtón. Egy kés volt nála.

-Jeff m-mit akarsz azzal? -Jeff nem válaszolt, csak mosolygott. Megpróbáltam elfutni, de megragadott a csuklómnál, és visszarántott. A földhöz vágott, majd egy őrült mosoly jelent meg az arcán, és szemei elsötétültek. Majd éreztem hogy a késével beleszúr a hátamba. Én erre felordítottam, amit egy újabb döféssel jutalmazott. Én még mindig üvöltöttem a fájdalomtól, majd Jeffre néztem. Hirtelen felriadtam, és otthon voltam, majd elkezdtek potyogni a könnyeim.

-(neved) jól vagy? -kérdezte Jason aggódva.

-I-igen csak rosszat álmodtam.-mondtam könnyeimet törölve.

Time skip

Mikor 2-jára keltem fel, Jason már nem volt a lakásban. Még csak annyi kérdésem maradt, hogy hogy fogok ebből a szaros babzsákból kijönni? Pár perc szerencsétlenkedés után végre kiszabadultam a saját babzsákom fogságából, majd elindultam a konyhába valami reggelit keresni. Kinyitottam a hűtőt, és a bűz megcsapta az arcomat.

Mivel majdnem egy hónapig nem voltam itthon, ezért szinte minden megromlott. Ma sem fogok kávét inni.. Vagyis tudnék, ha a kávéfőzőhöz nem lennék noob, és ha a tej nem romlott volna meg. Visszamentem a szobámba, átöltöztem, majd kivettem egy 500 Ft-ost a perselyből, majd elindultam valami kaját venni. Eszembe jutott hogy ma hétfő van, és suliidő. De most a hátam közepére sem kívántam a sulit. Így gondolkodtam miközben beléptem a pékségbe. Miután végeztem a vásárlással, elindultam vissza. Miközben sétáltam egyszercsak Jeff jutott az eszembe. Hiányzott...nagyon. Mikor már a lakás előtt álltam, olyan érzés fogott el mintha döntenem kéne. Bementem a szobámba, majd elkezdtem majszolni az áfonyás buktát amit vettem.

Time skip

Már olyan este 7 lehetett amikor elindultam Jeffhez.

Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt