Majdnem elbuktam

124 12 0
                                    

19.nap
Nem mértem meg magam, mert valahogy nagyon nem volt hozzá kedvem, viszont képeket csináltam és összehasonlítottam az ezelőttivel meg az elsővel. Egészen jól haladok szerencsére.
Sütöttem banános sütit, mert remgeteg banán van, és kell belőle valamit csinálni, hogy ne romoljon meg, és más megeszi. Kellett bele olvasztott vaj és beledugtam az ujjam, hogy lecsekkoljam, mennyire meleg
Aztán már megszokásból majdnem megnyaltam az ujjam, de csak a számhoz ért hozzá, úgyhogy letöröltem. Ez elég nagy parám hogy egyszer majd eszek valamit és fel sem tűnik. Tudom apróság, de nem akarom megenni akkor sem.

Ma eljöttem apához, és itt utálok böjtölni. Szinte mindig etetni próbál ami rohadt idegesítő, úgyhogy nem is maradok sokáig. Ha más tanulsága nincs is ennek, legyen annyi, hogy azért mert tömni próbálnak, neked nem kell enni. Megoldható mindenhol étel nélkül lenni, egészen addig, amég le nem ültetnek, hogy szemük láttára egyél. Ha nem akarsz eddig eljutni, nagyon ügyesen kell beadnod nekik, hogy eszel, különben ténylegesen megetetnek.

Ma pihenőnapot tartok, mert tegnap azért viszonylag sokat edzettem ahhoz képest, hogy nem eszek. És csak pihenéssel tudok regenerálódni, mivel nem eszek.

Sokszor olyan szomorú vagyok, mert rágondolok a sok finom ételre, amiket most nem ehetek, hogy milyen jó lesz néhány hét múlva ezeket eszegetni, hiszen már lassan a felénél tartok, és akkor leesik, hogy ez nem 6 hét lesz, hanem 14, mert annyira terveztem. Mármint a böjt 6 hét, aztán a felépítés 2 hét, a ketogén diéta még 6 hét. Szóval a banán, rizs, meg ezek a felépítő hét alatt lesznek csak, utána pedig kikerül az étrendemből. Elvileg augusztus 5. az utolsó diétás nap, és azután már tényleg eszek valami csalókaját, mert 14 hét után megérdemlem. Szeretnék a böjt után is ünnepelni, de sajnos az nem a diéta vége, csak egy része, amivel még nem zárom le az egészet.

Tartsatok ki és kövessétek az álmaitokat!

Anonym girl💕

2019.05.18.

I.WITHOUT FOOD-EAT NOTHINGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora