Büyük gün

29 3 4
                                    

Hafta sonu arkadaşlarımı çağırmaya karar verdim hemen telefonumu elime alıp. Gruba mesaj attım arkadaşlar bugün bize gelin dedim.Once ben kendimi tanıtıyım. Benim adım simge . Annem babam hep is sebebiyle bir yere giderler ve bem tek kalırım kardeşim de olmadığı için canım arkadaşlarımla vakit geçiririm.ve birden telefonumun sesini duydum baktım.

Merve:Sen çağrısında gelmezmiyiz.
Ben:canımsın.
Cansu:aynen geliriz canım.
Defne:yoldayım.
Hepinizi çok seviyorum. Canım kankalarim.

Kızlar geleceğine göre bende biraz hazırlık yapıyım.ilk başta marketten yiyecek bir şeyler aldım. Ve tabaklara koydum.ve masayı hazırlamaya gittim. Bu sırada zil çaldı ve gelen arkadaşlarımdı.hepsini öptükten sonra masaya geçtik. Defnenin sevgilisi olduğu için bize onu anlattı. Aramızda sadece benim ve cansunun sevgilisi yoktu.merve bize sevgili ayarlamak istiyordu.ama biz istemiyorduk.cunku insan sevgili olacağı insanı kendisi seçmeliydi çünkü gerçekten sevmedigin birine sevgilim demek pek doğru değil. Size bir sir veriyimmi galiba ben birinden hoşlanıyorum. Ama bunu arkadaşlarım bilmiyor. Neyse arkadaşlarımı uğurladım.sonra ortalığı topladım ve sevdiğime mesaj attım.

Ben:Naber berk?
Berk:iyi senden simge?
Ben:bende iyi şimdi arkadaşlarımı uğurladım oturuyorum.
Berk:artık arkadaşlarından benden bahsedicekmisin?
Ben:bilmiyorum. Ama artık zamanı geldi.herzamanki kafeye gel arkadaşlarımıda oraya getircem ve sizi tanıştıricam.
Berk:tmm yarın orda olurum bb
Ben:bb

Şimdi kızları ikna etmem lazım hemen cansuyu aradım.knk yarın kafede bulisalimmi kızlar sen ben ve biri daha cansu o biri kim diye beni sorguya çekti ama ben sürpriz dedim. Sen diğer kızlara da haber ver oraya gelsinler cansu tmm dedi ve kapattım.

Ve büyük gün
Artık berki tanisturacaktim kızlarla.kizlar bir şok geçirdi.defne "ooo simge manita yapmışsın hiç haberimiz yok kızım" ee kızım herşey soylenmezya dedim ve güldüm.kizlar berki çok sevdi çok iyi anlaştılar. Artık tek sap kalan cansuydu. Cansu "of birtek ben kaldım "dedi sanada buluruz kızım dedim ve sevindi. Ordan burdan sohbet ettik . Merve söze girdi herkez yarın bana davetli çiftinizle gelin cansu sende gel knk sana bir sürprizim var dedi ve cansu gülmeye başladı. Herkes evine gitti. Yarın görüşmek üzere dedikten sonra eve gittim. Eve geldiğimde mutluluktan gülmeyi bırakamadım. Düşünsenize artık berkle gizli gizli konuşmak zorunda değilim . Ve yarın ne giyeceğime bakmaya başladım.siyah bir pantolon üstüne siyah beyaz bir bluz kırmızı ruj of çok güzel olurum.diye düşündüm.

Canım kankalarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin