Fiveth

1.9K 152 4
                                    

Jimin pov.

Miután Tae elment, gyors lefürödtem, megmostam a fogam és felvettem a pizsit.
Még telefonoztam egy darabig, de olyan fáradt voltam már hogy elaludtam.
|||

Reggel a telefonom ébresztőjére keltem, ami a kedvenc zeném volt, de mára már megutáltam mivel folyamatosan erre kelek és már nagyon elegem van belőle. Kómás fejjel battyogok le a lépcsőn, majd a konyhába érve megcsinálom az élet adó italt, és azt gyors lehörpintem. Miután megittam a KV-t, csinálok gyors egy omlettet. Reggeli után felrongyolok a fürdőszobába és megmosom a fogam,megcsinálom a
hajam és felöltözök:

 Reggeli után felrongyolok a fürdőszobába és megmosom a fogam,megcsinálom a hajam és felöltözök:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután mindennel megvoltam, lementem az előszobába és felkapom magamra a cipőm. Bezárom az ajtót miután kiléptem a lakásból, és leszaladok a lépcsőn.

-Bassza meg, a táskám-konstatálom hangosan hogy a táskát a lakásba, ezért visszaszaladok és miután felértem,kinyitom az ajtót majd elnyaragalok a tatyómhoz, majd azt felkapva futok ki az ajtón, magam után megint bezárva. Mikor a lépcsőházból kiértem, elkezdtem rohanni a buszhoz mivel egy pöpett késésben vagyok. Miután pont elkaptam a buszt,felszálltam és kerestem egy szabad helyet. Amint az meglett letettem rá a popsimat és bedugtam a fülest. Út közben a gondolataimmal voltam elfoglalva ezért majdnem rossz buszmegállóba szálltam le, de még gyorsan észbe kaptam. A buszmegállótól tíz percre volt a Jeon's de elötte még beugrottam egy kávézóba és vettem magamnak egy tejes kávét. Amint kikaptam a kávét mentem is tovább a munkahelyemhez, egy öt perc alatt oda értem. Köszöntem a gorilláknak, akik az ajtó elött álltak. Beérva az épületbe elmentem a lifthez és beszálltam, majd meg nyomtam a négyes gombot. Felérve a negyedikre kiléptem a liftből és elkezdtem keresni Chaewon-t, mivel még mindig nem tudom hol van az asztalom.

-Jó reggelt! Elnézést a zavarásért, de meg tudná mondani hogy merre találom Chaewon-t?- kérdtem meg egy szembe jövő magas srácot, aki nem lehetett nálam 1-2 évvel idősebb.

-Persze, gyere! Új vagy itt?- ment előre, én meg jól nevelt fiúként kezdtem követni.

-Igen. Park Jimin.- mutatkoztam be a kezemet nyújtva miután egy üveg falú, homályosított szobához értünk ( remélem értitek mire gondolok mivel nem tudom hogy hívják, ami ilyen tipikus filmekbe való iroda.szerk.).

-Kim Namjoon- fogta meg a kezem és megrázva azt mosolyogva mutatkozott be, amivel az édes gödröcskéi megjelentek és én sem bírtam ki, hogy ne mosolyodjak el.

-Örvendek. Ez a Chaewon irodája, ha nem tévedek-bólintott majd elbúcsózott, én meg kopogtam az ajtón, majd egy ,,szabad" után benyitottam.

-Jó reggelt, bocsi a zavarásért, de nem tudom hol van az asztalom- simítottam kínosan a tarkómra egy ugyan olyan mosollyal.

-Ohhhh. Én buta elfeljtettem megmutatni, gyere kövess-intette a kezével én meg mentem utána. Megálltunk Mr.Jeon ajtajával szembelévő ajtóval, majd benyitva oda beléptünk az irodába ami nagyon kis egyszerü volt. Volt benne egy asztal,számítógép,gurulós szék, akasztó és egy kanapé.

-Ez lenne az- fordul felém mosolyogva. Bólintottam, hogy minden meg van, majd megköszönve mindent, hagytam hogy távozzon és menjen a dolgára. Ezt követően kipakoltam a kicsiny cuccam a táskából, majd miután ezzel is megvoltam, mentem Mr.Jeon ajtajához. Ott bekopogva engedtem be magam és köszöntem neki.

-Miben segíthetek?-kérdezte mély hangon, amitől kirázott a hideg.

-Csak meg szeretném kérdezni, hogy kell-e valamilyen papírt intézni- mondtam hallkan, mire intett egy hatalmas papír halmaz felé és közölte, hogy azzal kellene mára kész lenni. Egy nagy sóhajjal vettem apró kezeimbe a sok papírt és óvatos léptekkel indultam ki az irdából a sajátomba.

|||

Egy fáradt sóhajjal dobtam le a táskám a lakásomba és mentem a hűtőhöz amiben nem volt semmi ezért kémytelen voltam rendelni kaját. Nagyon kimerített a papír munka és az ujjaim is már görcsben állnak. Meghallva a csengőt mentem az ajtót kinyitni majd miután átvettem a kaját, kifizettem és elköszöntem a futártól,aztán jól irányzott mozdulattal bebasztam az ajtót. Kaja után elmentem fürdeni, fürdés után felvettem a pizsim ami csak egy boxer. Beérve a szobámba levetettem magam az ágyra és bekapcsoltam a TV-t, közben írogattam Tae-val de hamar bealudtam olyan nyolc fele, ami nagyon ritka nálam, dehát egy fárasztó nap után mit is vártam.

———-———–———————————
Mehoztam a következő rész, remélem tetszeni fog❤️!

The Amanuensis {PJM+JJK}Where stories live. Discover now