Capitolul 10

1.8K 107 17
                                    

Era in jur de 20:30. Eram in sufragerie uitandu-ma la televizor. Eram tare plictisita, mai aveam putin si adormeam, cand Justin apare in fata mea aruncand o cutie pe canapea.

- Ce-i asta? Il intreb, uitandu-ma la cutie mirata

- Deschide-l ! 

  Deschid cutia, si scot o rochie superba, de culoare visinie si niste pantofi negri. Erau minunate, si in combinatie erau geniale. Rochia fiind stramta cu spatele gol si pantofii negrii. Simpli (ii adoram) . Sincera... Justin chiar avea gusturi.

- Ce-s cu toate astea? Il intreb confuza

- Tu, eu, diseara. Club . Spune Justin razand

- Stai ce?

- La 22:30 plecam. Sa fi gata. Spune Justin, plecand si lasandu-ma singura.

  Prima oara cand o sa ies cu Justin.. ma duce la club. . Dar... de ce mi-a cumparat haine? Aveam si eu, oare ii e rusine cu mine? El chiar tine la mine? Sunt multe intrebare fara raspuns. Intrebari care cred ca nu o sa aflu niciodata raspunsul.

  Ma ridic de pe canapea, urcand in camera pentru a ma pregati .

  Intru in dus, si las apa sa cada pe mine. Imi samponez parul, fracandu-ma bine. Imi spal tot corpul cu gel de dus care miroasea a lapte si miere, facandu-mi piela fina.  Ma clatesc repede, ies din dus, infasurandu-mi capul intr-un prosop, iar corpul in altul. 

   Imi iau lenjeria de corp, si imbrac rochia lui Justin. Venea perfect pe mine, si nu vreau sa ma laud, dar arat bestial. Incalt pantofii, care surprizantor, erau marimea mea. Rochia si pantofii se potriveau de minune. Imi usuc parul cu feonul, apoi incep sa-mi fac cateva bucle. Ma machiez, imi aplic putin fond de ten, creion, rimel luciu de buze si putin blush si sunt gata. Chiar la fix. Era 22:25. Ce repede a trecut timpul. Cobor si il vad pe Justin asteptandu-ma in fata scarii. Arata minunat. Avea o pereche de pantaloni negrii cu tur, supra in picioare, un tricou negru, care se mula pe abdomen si o sapca in cap. De-a dreptul perfect.

- Arati minunat ! Spune Justin studinadu-ma din cap pana in picioare.

- Multumesc. Si tu ! Ii raspund cu un zambet.

 Iesim amandoi din casa, mergand catre masina lui, care era parcata in fata. Un ferrari negru, arata minunat. Se urca pe partea lui, iar eu pe partea mea, si pornim spre club.

***

   In club luminile erau peste tot, muzica bubuia, o gramada de pusti beti, drogati. Ringul de dans era full. Ma asez la bar si Justin venind dupa mine.

- 2 whiskey ! Zice catre barman 

- Oh, merci. Dar eu nu beau

- Hai, doar un shot. Ce poate fi rau? Imi spune el

- Mmm.. ok 

  Am acceptat... pana la uram e doar putin whiskey, ce se poate intampla?

 Barmanul aduce cele doua pahare. Justin il da pe al lui imediat pe gat, si mi face semn sa fac si eu asta. Iau paharul in mana, uitandu-ma la lichidul portocaliu spre maro. Apropi paharul de buze  dandu-mi capul pe spate, continutul curgand usor pe gatul meu. Il inghit, si ma stramb. Gatul ma ustura, avea un gust ciudat, parca era spirt. Cu toate astea, nu prea a fost rau. 

- Bravo, ai dat shot-ul mai repede ca mine. Spune Justin razand.

- Inca un whiskey ! Fac semn catre barman. Justin se uita la mine mirat dar si amuzat.
 Paharul vine, fac aceeasi procedura cu el, dar de data asta nu mi se mai pare asa rau.
Mai comand unul. Gatul imi ardea tare.  Justin se uita la mine razand . Si-a mai luat si el un pahar, pe care il bea incet. 
  Mai comand inca unul, lichidul devenise mai placut la gust, il dau pe gat. Deja capul incepuse sa ma doara si sa ametesc. Cu toate asta, mai cer inca unul.

***

   Cred ca am baut cam mult... bine putin cam mult. Am si pierdut numarul paharelor. Eram foarte beata. Prima oara in viata mea. Justin se uita la mine amuzat, in timp ce tragea din tigare.

- Justin, ma duc pana la baie. Spun ridicandu-ma de pe scaun, si aproape cazand.

- Vrei sa merg cu tine? Ma intreaba Justin 

- Nu, ma descurc. Spun plecand, si sprijinindu-ma de toti peretii.
  Eu voiam sa ajung la baie, dar am ajuns afara, in parcare. Nu aveam idee cum am putut ajunge. Atat de beata eram, incat nu mi-am dat seama ce fac.
    In parcare era un tip dubios, care se uita dupa mine, incerc sa-l evit, dar eram atat de beat incat nu am putut face nimic. Vine spre mine.

- Ce faci papusa singura pe aici? Ma intreaba el

- Nimic, lasa-ma ! Ii spun aproape lesinand

- Te duc acasa? Spune cu o privire... de pedofil

- Nu, lasa-ma. Ma descurc. Spun nemaitinandu-ma pe picioare.
    El se apropie mai mult de mine, lipindu-ma de corpul lui,  luandu-ma cu forta pana la masina lui. Eu ma tot zbateam, dar ce puteam sa fac?! Eram pe jumatate moarta. Din fericire, Justin mereu apare la momentul potrivit.
  Ii da un pumn tipului lundu-ma pe mine si dandu-ma de o parte.

- Ha,  ce vrei baietasi? Intreaba tipul ala.

- Sa te vad mort ! Iti spun ceva... mie nu imi place sa te atingi de ce-i al meu. Clar? Spune Justin 

- Ha, cine esti tu? Intreaba tipul

- Justin. Justin Bieber, cunoscut sub numele de Dark .
  Tipul se da mai in spate si lasa garda jos.

- Oh... asculta, imi pare rau. Nu stiam ca a venit cu tine. am crezut ca e... Tipul nu termina fraza ca Justin il intrerupe

- Pleaca ! Spune Justin
 Tipul se urca in masina, si pleaca.

   WOW. Ce pot spune... Justin chiar e foarte cunoscut. Si tuturor le e frica de el. Imediat ce a spus ca e Dark, tipul nu mai era tare in calnta.
   Justin ma ia de umar, ducandu-ma la masina. Imi deschide portiera si ma pune pe scaun apoi el merge pe locul soferului si pornim spre casa.
  Nimeni nu a zis nimic. Justin era atent la drum si mai tragand cu coada ochiului o privire catre mine. Simt cum capul imi pleznea de durere, iar mirosul de masina, imi provoca greata.

- Justin, opreste masina ! Am spus punandu-mi mana la gura, iar Justin nemiastand pe gandur tragand pe dreapta. Cobor si ma duc la primul tomberon, tinundu-ma de burta. Justin imi tinea parul, iar eu vomitam nu mai whiskey. A fost groaznic. Cea mai groaznica seara.

 Ajungem acasa, usa fiind deschisa la parete, iar inauntru........................................................

_____________________________________________________________

So.. asta a fost tot. Stiu, nu e reusit, nu prea am avut idei, dar na. :D 
Imi cer scuze ca am intarziat cu capitolul aceasta. Dar acum ca a inceput scoala, nu mai am timp de nimic. Testele initiale + ca sunt a 8-a, si am de invatat pt examene+teza la geo si istorie.... ppffffff... ma rog :D 
Eu sper sa va placa acest capitool :D
Imi cer scuze daca mai sunt greseli de scriere :* 
Voi incerca sa pun saptamanl capitolele
A, si multumesc ca imi cititi povestea. Am aproape 5 k. yaya. Va iubesc mult,mult,mult. :* :* ♥♥♥
Vote&Com ;)

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum