Akşam eve giderken kendimi çok cılız, yorgun ve sürtük gibi hissediyordum. Heryerim ağrıyor boynumda ve kollarımda çiziklerle yolda yürüyordum. Biranönce eve gidip uyumak ve yaptıklarımızın hayalini kurmak istiyordum. eve geldim..
Çok boktan bir evde yaşıyorum, teyzem ve kuzenimle birlikte kalıyorum. Annem ve babam başka şehirdeler bende mecbur okul için buradayım.Neyse eve girip hemen duşa attım kendimi. Sularla birlikte gözlerimden yaşlar süzülüyordu kendimi çok aptal hissediyordum.
Sabah oldu okula gitmek için yataktan kalktım. Bacaklarımı saran ve hatlarımı gösteren siyah pantalonumu giyip üzerime gömleğimi çektim. Bugün çok heyecanlıydım çünkü çok sevdiğim kuzenim Sivastan beni görmeye gelicekti. Okula gittim ve o çocukla (ilk ilişkim) karşılaştık. Bu arada onun adı Anıl. Çok seksi, tatlı ve baştan çıkarıcı bir çocuk.Anıl ile göz göze geldik ve ben artık ına karşı arzu hissetmiyordum. Çünkü istediğimi almıştım , tam bir faişe gibi. Sonunda okul bitti ve çok mutlu bir şekilde eve yürüyordum. Eve gelip kapıyı açtığım an karşımda iri yapılı esmer, seksi ve baştan çıkarıcı bir çocuk duruyordu evet bu benim kuzenim. Okadar uzun süredir görmemiştimki onu çok değişmişti ve yakışıklı olmuştu. Hemen sarıldım ve yanaklarından öptüm. Elimden tutup beni etrafımda döndürdü çok güzelleşmişsin dedi. Akşama kadar oturduk , yemek yedik, ve içtik. Hormonlarıma sahip çıkamıyordum. KAHRETSİN. Bacağımda bir el hissettim bacağımdan baldırıma doğru yol alıyordu. Dudaklarına yapıştım ve öpmeye başladım. Hayır bunu yapamazdım o benim kuzenim. Herşey biranda ilerledi ve kendimi kollarında nefes nefese buldum. Kahretsin o benim kuzenimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENİM BOKTAN HAYATIM
General Fiction19 yaşındaki bir kızın ilişkilerinde yaşadıkları herşey.