Capitolul 1

13 1 0
                                    

         Alexandra era o fata a caror parinti lucrau in strainatate, lucrau cel putin pana cand mama ei a murit, iar ea si tatal ei o duc foarte rau.
         Astazi, 14.05.2019,ea si tatal ei isi fac bagajele pentru a pleca, deoarece nu.si mai permiteau sa plateasca chiria. Tatal ei era devastat, nu avea serviciu,Alex invatand bine si luand durse, daca nu ar mai lua burse nici macar nu ar avea din ce traii. Tatal Alexandrei era mut, dupa accidentul cu masina, unde a dat cu gatul in scaun si i s.au rupt corzile vocale. Alex îi tot propusese tatalui ei sa apeleze la un centru special, pentru a le oferi o casa si ceva bani. Intr.un final vine proprietarul si îi da afara. Fiind nevoiti sa se mute intr.un alt oras, deoarece ecela era cel mai ieftin apartament de acolo,implicit Alex trebuia sa.si schimde liceul. De abia isi facuse si ea o prietena pe nume Teodora. Teoera o fata destul de ciudata, adica nu era cea mai normala fata, Alex stia ca de la accidentul parintilor Teoderei, acesta avea mici probleme cu capul, din cauza decesului ambilor parinti intr.un accident de avion.
        Alex fu nevoita sa o sune pe Teo sa.i spuna ca se va muta, dar nici nu apuca sa  puna mana pe telefon, ca Teo o suna:
          -Alo? Buna Teo,ce mai faci?
          -Te.am sunat penteu ca am avut iar o premonitie in care te.am vazit pe tine si pe tatal tau mutandu.va.
          -A...Teo nu stiu cum sa.ti zic, dar premonitia ta nu s.a inselat, eu cu tata chiar ne mutam, dar nu asta este important acum, mai spune.mi despre premonitia ta.
         -Pai stii ca am avut multe, dar toate gresite, mai putin cand  au murit paritii mei si acum cand te muti tu.
        - Cred ca incep sa.mi dau seama cum functioneaza puterile tale, atunci can se va intampla ceva important in viata ta acestea sunt corecte.
        -S.ar putea sa ai dreptate!

               Va urma...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 19, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Două prietene si o fantomăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum